Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Illalla ei jaksais nukkua ja aamulla ei jaksais herätä. Minulla on sama ongelma
Juurikin noin. Ärsyttävää. Mulla tulee usein illalla ja alkuyöstä outo energia lataus, joskus silloin kun vielä yksin asuin saatoin ruveta siivoamaan puolen yön aikaano_O
Mut silloin pysty viikonloppuisin nukkuunkin vaikka 16.00 asti niin ei haitannut, nykyään ei voi, koska elämässä on muutakin kun oma napa:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Juurikin noin. Ärsyttävää. Mulla tulee usein illalla ja alkuyöstä outo energia lataus, joskus silloin kun vielä yksin asuin saatoin ruveta siivoamaan puolen yön aikaano_O
Mut silloin pysty viikonloppuisin nukkuunkin vaikka 16.00 asti niin ei haitannut, nykyään ei voi, koska elämässä on muutakin kun oma napa:)
Sellaista se perheellisen elämä on :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Miten sitä varhaiskaalia voi muuten laittaa kun syödä salaattina? tai kaalilaatikkona. joku puhui joskus pannulla paistamisesta :unsure:
Mä ainaki suikaloin/pilkon kaalin ja sipulia, heitän pannulle öljyä/voita ja keskilämmöllä hauduttelen kunnes kaali ja sipuli pehmiää sit nostan lämpöä, heitän joukkoon suolaa ja siirappia tujauksen ja paistan jonkun aikaa. Maistamalla katon kuin pitkään paistan, ite tykkään kun osaan tulee pientä karamellisoitumista eli aika pitkään paistelen. Siirappi ei siis ole välttämätön mut mä tykkään:p
 
Mä ainaki suikaloin/pilkon kaalin ja sipulia, heitän pannulle öljyä/voita ja keskilämmöllä hauduttelen kunnes kaali ja sipuli pehmiää sit nostan lämpöä, heitän joukkoon suolaa ja siirappia tujauksen ja paistan jonkun aikaa. Maistamalla katon kuin pitkään paistan, ite tykkään kun osaan tulee pientä karamellisoitumista eli aika pitkään paistelen. Siirappi ei siis ole välttämätön mut mä tykkään:p
Mulla muuten mutta siirappi jää kyll pois(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Ok. kiitos kaikille kaaliresepteistä. kuulostaa hyvältä. (y) itse en ole laittanut jauhelihan joukkoon pannulle kai koskaan muuta kun porkkanaraastetta silloin kun teen canneloneja. :oops:

Ai vitsi sipuli, paprika, kesäkurpitsa ja tomaatti pannulla haudutettuna on hyvää. :p
 
vierailija
Miksi hydrocortison-voide ihottumaan laitettuna alkaa aina kutista niin vietävästi että lopulta raavin rasvat pois :devil:
ei bemetson kutise niin. nyt tein virheen ja laitoin hydrocortisonia...:whistle: v´ittu että kutiaa :mad::devil:
 
Miksi hydrocortison-voide ihottumaan laitettuna alkaa aina kutista niin vietävästi että lopulta raavin rasvat pois :devil:
ei bemetson kutise niin. nyt tein virheen ja laitoin hydrocortisonia...:whistle: v´ittu että kutiaa :mad::devil:
No voihan v*ttu...:unsure: Lievittäskö kylmä sitä kutinaa? Jos jotain kylmä kallee pidät vähän sitä vasten? Turruttaisko yhtään?
 

Yhteistyössä