ei sekään ole väärin
ei sekään ole väärin
Tuosta ei tule mitään. Pitää lyödä nyrkillä.
Tytöt muuttaa kotoa paljon aiemmin kuin pojat,ovat itsenäisempiä.Entä naisesta?
Kokemuksesta voin sanoa, että kunnon kivespotku tehoaa aivan kaikkiin ''miehiin''Tuosta ei tule mitään. Pitää lyödä nyrkillä.
Mä olin 20+.Tytöt muuttaa kotoa paljon aiemmin kuin pojat,ovat itsenäisempiä.
Monella tapaa totta, mä muutin sisäoppilaitokseen 14 vuotiaana ja sitä kautta omaan kämppään.Tytöt muuttaa kotoa paljon aiemmin kuin pojat,ovat itsenäisempiä.
Riippuu tilanteesta.Kokemuksesta voin sanoa, että kunnon kivespotku tehoaa aivan kaikkiin ''miehiin''
jos palstaa on uskominen - ja miksei olisi - niin ei tepsi minuunKokemuksesta voin sanoa, että kunnon kivespotku tehoaa aivan kaikkiin ''miehiin''
Niinkun sää ootkin sellanen maalaisemännän tytsykkä nimeltään justiina jolla on tuo seksuallisuus vähä vielä hakusessajos palstaa on uskominen - ja miksei olisi - niin ei tepsi minuun
Kuuma tuli tuosta ellun kanssa läpsimisestäNyt on täälläkin kuuma.
JooKuuma tuli tuosta ellun kanssa läpsimisestä
Kyllä varmaan.Eikös sitä baileyssiä voi laittaa myös jäätelön kanssa, vaikka vaniljajäätelön päälle?
KokeileKyllä varmaan.
Kokeile.Kyllä varmaan.
Sitä oli enää yksi paukku. Sitä ei saa alkosta.Kokeile.
Tuosta tuli mieleen se Kumman kaa-sarjan jakso jossa E-llu ja Anne tekee Ell´un synttäreillä itse jäätelökoneella jäätelöä kaikista viinaksista... on camparijäätelöä ja
Joo, kumma palsta.Hitt´o kun kirjoitus ei tule aina palstalle, se vaan häviää ja ei tiedä mitä tapahtuu, hylättiinkö se ikuisiksi ajoiksi ja kun kirjoittaa uudestaan niin poks kohta se onkin kahteen kertaan....
Sitä oli enää yksi paukku. Sitä ei saa alkosta.
Joku kerta. Ostan harvoin juomista kotiin.
Nositä kermalikööriä sitten, se on hyvää.
HyväSitä oli enää yksi paukku. Sitä ei saa alkosta.
Niin kun käyt jatkuvasti kuppilassa,kumma että siihen riittää rahat mutta ei elämiseen.Vai maksaako mies elämisesi nykyään?Joku kerta. Ostan harvoin juomista kotiin.