vierailija
kotiinkuljetuksella pizzaa ja kebua.Voi perseensuti vielä pitäisi käydä kaupassa.
kotiinkuljetuksella pizzaa ja kebua.Voi perseensuti vielä pitäisi käydä kaupassa.
Ethän sä vastannut edes Kaisille tarkoititko samaa vauvaa. Ei täällä olla mitään ajatuksen lukijoita. Mut joo väärin se on vaikka varsinaisesti mua ei "julkkisten" vauvat ei oikein kiinnosta.Jo se mainittiin.
Lopettakaa se puhuminen mun vauvasta!Ihan tosi, onko jollekin syntynyt lapsi?
En käynytHö, unohtuiko jotain vai etkö vielä käynyt?
Tuoko ne myös maitoa, leipää, juustoa wcpaperia, jauhelihaa, salaattia jne...kotiinkuljetuksella pizzaa ja kebua.
Mun Petille ja Detille. Marsuja.Ihan tosi, onko jollekin syntynyt lapsi?
Ootko säkin esitellyt vauvaas somessaLopettakaa se puhuminen mun vauvasta!
En usko. Pitäis kyllä tuoda. Eikö teillä ole sellaista nettiruokakauppaa?Tuoko ne myös maitoa, leipää, juustoa wcpaperia, jauhelihaa, salaattia jne...
En mutta nämä puhuu siitä koko ajan.Ootko säkin esitellyt vauvaas somessa
No vielä ehtii Mun piti kans käydä uudestaan mut päätin et otan huomena evääks vaan jugurttia ni ei tartte lähtee hakeen leipää. Ja vaikka se helppoa on niin en jaksa nyt leipoaEn käynyt
Ei ku nää puhuu somessa esitellystä vauvastaEn mutta nämä puhuu siitä koko ajan.
Se olisi hyvä jos saisi kebabin kanssa muutkin tarvikkeet kotiin. Ei ole nettiruokakauppaa. niissä se kuljetus ja palvelumaksu taitaa olla iso. ja ei saa kun tiettyyn aikaan asti. nyt on liian myöhä...En usko. Pitäis kyllä tuoda. Eikö teillä ole sellaista nettiruokakauppaa?
eiku munEi ku nää puhuu somessa esitellystä vauvasta
Toimittaako sellaset samana päivänä?En usko. Pitäis kyllä tuoda. Eikö teillä ole sellaista nettiruokakauppaa?
Miten pärjäät pelkällä jugurtilla? ota jotain hedelmää tai porkkanaa mukaan. tee salaatti...No vielä ehtii Mun piti kans käydä uudestaan mut päätin et otan huomena evääks vaan jugurttia ni ei tartte lähtee hakeen leipää. Ja vaikka se helppoa on niin en jaksa nyt leipoa
No banaanin vois joo ottaa. Mä heitän vaiks jugurtin joukkoon kaurahiutaleita ni tulee tuhdimpiMiten pärjäät pelkällä jugurtilla? ota jotain hedelmää tai porkkanaa mukaan. tee salaatti...
No onneks olkoon sulle vauvastaeiku mun
HyväNo banaanin vois joo ottaa. Mä heitän vaiks jugurtin joukkoon kaurahiutaleita ni tulee tuhdimpi
Täällä kans... ja mä oon vielä pessyt pyykkitelineet täyteen ja lakanoita lisäksKyllä osaa olla taas kostean nihkeetä
Joo mä laitoin äsken parvekkeen maton kuivumaan, kun oli ihan läpimärkäTäällä kans... ja mä oon vielä pessyt pyykkitelineet täyteen ja lakanoita lisäks
No voi kauhea, eikö yhtä päivää voi mennä sevin päin!Baileys mansikka paukku.
Ulkona?Kyllä osaa olla taas kostean nihkeetä
En juo joka päivä. Yhdestä paukusta ei tule humalaan.No voi kauhea, eikö yhtä päivää voi mennä sevin päin!