Olen pannut saman asian merille
Tää luuri oikolukee kaiken ja korjailee miten sattuu sanat ellen älyä tarkistamaan niitä ensiks!
Eikö siitä saa sitä toimintoo pois?Tää luuri oikolukee kaiken ja korjailee miten sattuu sanat ellen älyä tarkistamaan niitä ensiks!
Tottakai saa mutta ehän mä tiedä miten, joten pitkän tuhertamisen jälkeen päätin antaa olla ja korjata mahdolliset damaget jälkijunassaEikö siitä saa sitä toimintoo pois?
Mä muistin sinapinLöysin sen kadonneen ostoslistan... unohtu leipä, sinappi ja juusto...eli prkle täytyy lähtee vielä tänään uudestaan
Seitsemästä asiasta 3 unohtu ja mulla oli kaks kassillista tavaraa kun tulin kaupasta
Hyvä että edes joku muistiMä muistin sinapin
Sieltä asetuksista saa sen pois. minä laiton kun meni hermot siihen sanojen muutteluun.Tää luuri oikolukee kaiken ja korjailee miten sattuu sanat ellen älyä tarkistamaan niitä ensiks!
Mun puhelimessa: asetukset->kielet ja syöttötapa->näyttönäppäimistö->swiftkey-näppäimistö->kirjoitus->kirjoitus ja automaattinen korjaus-> sieltä vaan ottaa pois päältä ja vot! hyvä mieli taas eikä tarvitse taistella ja korjailla puhelimen korjaamia sanoja.Tottakai saa mutta ehän mä tiedä miten, joten pitkän tuhertamisen jälkeen päätin antaa olla ja korjata mahdolliset damaget jälkijunassa
Koitin mutta sählöilyni lopputoksena onnistuin vaihtamaan kännykän kielen ensiks ruotsiks ja sitten, onneks sentään, englanniks...sen lisäks mulle kerrotaan jostain syystä Forssan säätiedot mutta ei oman paikkakunnanSieltä asetuksista saa sen pois. minä laiton kun meni hermot siihen sanojen muutteluun.
Hmm mä annan pojan kattoo...emmä uskalla enää säätää tään kanssa iteMun puhelimessa: asetukset->kielet ja syöttötapa->näyttönäppäimistö->swiftkey-näppäimistö->kirjoitus->kirjoitus ja automaattinen korjaus-> sieltä vaan ottaa pois päältä ja vot! hyvä mieli taas eikä tarvitse taistella ja korjailla puhelimen korjaamia sanoja.
No joo ehkä se on viisainta että poika katsoo. sanot sille siitä niin saat sen inhottavan tekstinkorjailun pois.Koitin mutta sählöilyni lopputoksena onnistuin vaihtamaan kännykän kielen ensiks ruotsiks ja sitten, onneks sentään, englanniks...sen lisäks mulle kerrotaan jostain syystä Forssan säätiedot mutta ei oman paikkakunnan
siis hälleNo joo ehkä se on viisainta että poika katsoo. sanot sille siitä niin saat sen inhottavan tekstinkorjailun pois.
Hö Mistäs sä sellasen pöpön oot napannut?Kuumetta
taitaa olla vaan sitä nusnus feaveriäKuumetta
Kuumetta
En yhtään tiedä.Kai flunssa sen nostaa.Hö Mistäs sä sellasen pöpön oot napannut?
Tsop tsop. jos kysytään mistäs ole sellaisen pöpön saanut niin se Flunssa on pöpö. ja kuume liittyy siihen. ei flunssa ole olotila ja se kuume se pöpö.En yhtään tiedä.Kai flunssa sen nostaa.
ööliö. Joo mutta mistä sait sen PÖPÖN joka flunssana tunnetaanEn yhtään tiedä.Kai flunssa sen nostaa.
Mistä tuota kukaan voi aina tietää?ööliö. Joo mutta mistä sait sen PÖPÖN joka flunssana tunnetaan
Voi tietääMistä tuota kukaan voi aina tietää?
Mistä minä sen voin tietää.ööliö. Joo mutta mistä sait sen PÖPÖN joka flunssana tunnetaan