vierailija
Pitääkö tästäkin nyt vaihdella/ sekoittaa/yms. kirjaimia?En kyllä tee niin.
Vaikea. Miten olisi
Kyllä E teen niin!
Kyllä teeEn niin!
Pitääkö tästäkin nyt vaihdella/ sekoittaa/yms. kirjaimia?En kyllä tee niin.
Meni toi sulkeissa oleva osa jotenkin ohi?Yksi porkkana on ruokaa. Ei saa syrjiä toista vain siksi, että on vähemmän
Niin heitit pois kun oli pikkuisen vaan verta?
(Onko täällä joku ihan tosioikea kiusaaja, toi mun kommentti oli tarkotettu vitsiksi. Hei naiset! Nyt rauhoittukaa ja antakaa kiusaajien kiusata... Koirat haukkuu, karavaani kulkee ja sitä rataa!)
No mulla meni ekat 189 sivua ohi, niin olen vielä vähän kuutamolla.Meni toi sulkeissa oleva osa jotenkin ohi?
Siinä on sulle kesälomalukemistaNo mulla meni ekat 189 sivua ohi, niin olen vielä vähän kuutamolla.
Oletko miettinyt miksi Paaton välttelee sinua kun täällä alkaa kiusaaminen?Eihän se sinun syytä ole!Meni toi sulkeissa oleva osa jotenkin ohi?
Käykö tämä?No mitä vitua sinä tänne sitä toitotat
En mä tollasia mieti, mutta nyt kun sanoit niin tod.näköisesti se on hänen tapansa välttää jatkokonflikteja mahdollisen kiusaajan kanssa, onko tuo nyt niin paha asia?Oletko miettinyt miksi Paaton välttelee sinua kun täällä alkaa kiusaaminen?Eihän se sinun syytä ole!
Joo. mukavaa että suoli toimii eikä ole ummetusta. ummetus saattaa aiheuttaa peräpukamiaKäykö tämä?
Minä palstaharmaa kävin aamulla pas-ka-la
Huomenta unikekoHuomenta
Huomenta! Sulla tosiaan on hyvä tyynyHuomenta
Eee..mä heräsin tänään aamulla mutta nukuin taas.Huomenta unikeko
Liian hyvä.Huomenta! Sulla tosiaan on hyvä tyyny
Heräsitkin sopivasi päivän kahvitauolle
Sä olet niinkun lumikista se unelias kääpiöEee..mä heräsin tänään aamulla mutta nukuin taas.
JepHeräsitkin sopivasi päivän kahvitauolle
Ja heti ollaan vaahdot suupielissä jostain asiasta
Nyt on ollut unet miten sattuu.Sä olet niinkun lumikista se unelias kääpiö
Kirjottelen hetkin luurilta kun kone alkoi junnaamaan jtn päivitystä.
Saapa nähä miten tässä käy
Nyt on mustaa kahvia. Kaurajuoma on loppu.Ja heti ollaan vaahdot suupielissä jostain asiasta
Olen pannut saman asian merilleNyt on ollut unet miten sattuu.
HiiohoiOlen pannut saman asian merille
Mä juon tosi vähän kahvia nykyään...pitäs kyllä välillä juoda ees vähän kun mausta kuitenkin tykkäänNyt on mustaa kahvia. Kaurajuoma on loppu.