vierailija
Et voi kuitenkaan vastata noinMistä minä sen voin tietää.
Et voi kuitenkaan vastata noinMistä minä sen voin tietää.
Kerkes karkuunPiä pääs
OijoiKerkes karkuun
Mutta jos kysytään mistä sait pöpön niin siihen ei voi vastata että :-en tiedä. Kai flunssa sen nostaa.Annahan, ku minaki pöpötän. Pöpön läsnäolo saa aikaan funssan ja kuume on yksi oire siitä flunssasta ja pöpön vaikutuksesta.
Emminä tiijä, oon vain sullin parkkaaja.Mutta jos kysytään mistä sait pöpön niin siihen ei voi vastata että :-en tiedä. Kai flunssa sen nostaa.
Eli flunssa nostaa pöpön.
Taas yksi lapsi heti syntymän jälkeen kameroiden eteen ja julkisuuteen.Miksi nämä ihmiset ei voi pitää sitä juuri syntynyttä vauvaa linssin ulkopuolella Toinen on rääkäissyt ensimmäiset äänet maailmaan niin jo on heti videot ja kuvat esillä julkisuudessa.Surullista
Mulla oli kans vapaapäivä, siivoillessa ja lasten kans touhutessa mennyt päiväVapaapäivä,kävin kirjastossa & lidlissä. Kiva ilma kävellä vaikka tuuli jonkin verran. Porukkaa oli liikenteessä,kun on lastentapahtumia.
Uunissa taas muhii uunipuuro aamuksi,voisi tehdä vaikka luumukiisseliä puuron kaveriksi.
Just sitä. Eli mitä? Mistä vastasyntyneestä puhuit?Mitä?
Etkö sinä seuraa uutisia ja somea?Just sitä. Eli mitä? Mistä vastasyntyneestä puhuit?
Ihan tosi, onko jollekin syntynyt lapsi?Etkö sinä seuraa uutisia ja somea?
En kovin paljoa somea ja jätän yleisesti höpönpöppö uutiset väliin.Etkö sinä seuraa uutisia ja somea?
Pitääkö se lapsi heti kohdusta ulos tultuaan lykätä julkiseen levitykseen?Ihan tosi, onko jollekin syntynyt lapsi?
Tarkoitatko Rita Niemen vauvaa ?Taas yksi lapsi heti syntymän jälkeen kameroiden eteen ja julkisuuteen.Miksi nämä ihmiset ei voi pitää sitä juuri syntynyttä vauvaa linssin ulkopuolella Toinen on rääkäissyt ensimmäiset äänet maailmaan niin jo on heti videot ja kuvat esillä julkisuudessa.Surullista
Kenen lapsesta sä puhut?Pitääkö se lapsi heti kohdusta ulos tultuaan lykätä julkiseen levitykseen?
Äkkiä se päivä hujahtaa.Mulla oli kans vapaapäivä, siivoillessa ja lasten kans touhutessa mennyt päivä
ja palstaillut välissä pitkin päivää Huomenna taas poikkeuksellisesti töihin kun siellä on niin kiire, normaalisti meillä on viikonloput vapaita.
Jep. Mä tykkään olla töissäÄkkiä se päivä hujahtaa.
Jo se mainittiin.Kenen lapsesta sä puhut?
Hö, unohtuiko jotain vai etkö vielä käynyt?Voi perseensuti vielä pitäisi käydä kaupassa.