No koska ajattelin, että sä valitit tässä:No miksi sitten piti sanoa niistä milffi jutuista vielä kun sanoin jo ettei ollut sellaisia.
Aqelan tissi milffi viesti poistettu. Elena taas asialla.
No koska ajattelin, että sä valitit tässä:No miksi sitten piti sanoa niistä milffi jutuista vielä kun sanoin jo ettei ollut sellaisia.
Aqelan tissi milffi viesti poistettu. Elena taas asialla.
No kun sanoin jo yhden kerran etten vitsaile kenestäkään enkä kirjoitanut siitä niin silti kysyit vielä sen jälkeen. . Se on ikävää kun ei sanomisia uskota.No koska ajattelin, että sä valitit tässä:
Koska täällä sanomisia uskottaisiin?No kun sanoin jo yhden kerran etten vitsaile kenestäkään enkä kirjoitanut siitä niin silti kysyit vielä sen jälkeen. . Se on ikävää kun ei sanomisia uskota.
Sinun mielestä kiimailua, muiden mielestä keskustelua.Tai sitten siellä on jonkinlainen muu häirintäjuttu päällä. Joku persu yrittää spämmätä iänikuisia kiimailuitaan.
Sensuroitavaa spämmäilyähän se loppujenlopuksi oli. Sano sitä miksi haluat, kiimailua se on.Sinun mielestä kiimailua, muiden mielestä keskustelua.
Jos haluat ajatella, että sinä määrität tämän asian, niin ihan vapaasti.Sensuroitavaa spämmäilyähän se loppujenlopuksi oli. Sano sitä miksi haluat, kiimailua se on.
Ei, en minä määritä. Se on persujen hommaa se uudelleenmääritys, väritys, värinvaihto ja takinkääntö.Jos haluat ajatella, että sinä määrität tämän asian, niin ihan vapaasti.
Edelleen yrität määritellä asiaa, mutta se ei edelleenkään ole sinun oikeutesi. Jos haluan keskustella maahanmuuton ongelmista, niin sitten keskustelen. Se, että sinä yrität rajoittaa keskustelua yrittämällä määrittää asiaa uudelleen, ei vaikuta mitenkään.Ei, en minä määritä. Se on persujen hommaa se uudelleenmääritys, väritys, värinvaihto ja takinkääntö.
Kiimailu tarkoittaa, että on yli- innostunut jostain asiasta. Esimerkiksi perheenäidit saattaa ihan kiimasina syöksyä alennuskauppaan halpojen potkuhaalareiden perässä. Sinun kiimailun kohde on mamut, ei se siitä miksikään muutu, vaikka kuinka persuna määrittelisitkin asian muuksi.
Usko jo, ei ole minun keksintö! Miten paskusta metallitangosta pitää vääntääEdelleen yrität määritellä asiaa, mutta se ei edelleenkään ole sinun oikeutesi. Jos haluan keskustella maahanmuuton ongelmista, niin sitten keskustelen. Se, että sinä yrität rajoittaa keskustelua yrittämällä määrittää asiaa uudelleen, ei vaikuta mitenkään.
Kai muuten ymmärrät, että mamut teille on samaa kuin te(spämmäävät persut) meille tolkun ihmisille. Niitä näkee joka paikassa, eikä niistä pääse eroon. Ne häiritsee tavallista arkea ja tekee hulluiksi. Sitten kohta niihin kehkeytyy pakkomielle.....Edelleen yrität määritellä asiaa, mutta se ei edelleenkään ole sinun oikeutesi. Jos haluan keskustella maahanmuuton ongelmista, niin sitten keskustelen. Se, että sinä yrität rajoittaa keskustelua yrittämällä määrittää asiaa uudelleen, ei vaikuta mitenkään.
75.8 kg nyt,bm 29,lievä ylipaino@Kais mitä painat nyt ja mitä painoit kun aloitit laihduttamaan?
Päivää MoiPäivää
Vau! Paljonko on pituus? Omaa painoani mietin kun painoni on nyt noin sinun lähtöpaino ja tuntuu että ei tästä lähde mitään vaikka olen muutoksia tehnyt75.8 kg nyt,bm 29,lievä ylipaino
Vuosi sitten n 80 kg 1.5 v sitten n 84-85 kg
Tsemppiä Toivottavasti nätit ilmat saa siut liikkeelle.Täytyy sanoa että sen laihdutusmotivaation löytäminen on hiukan haastavaa ja vaikeaa. Ainakin minulla. Se että saisi potkittua itsensä lenkkipolulle...
164 cm, lyhyt oonVau! Paljonko on pituus? Omaa painoani mietin kun painoni on nyt noin sinun lähtöpaino ja tuntuu että ei tästä lähde mitään vaikka olen muutoksia tehnyt
Enpä usko, PS:n kannattajat ovat niitä tolkun ihmisiä. Äärioikeisto on sitten asia erikseen. Ensin kannattaisi laittaa ne laittomat mamut johonkin suljettuun paikkaan.Kai muuten ymmärrät, että mamut teille on samaa kuin te(spämmäävät persut) meille tolkun ihmisille. Niitä näkee joka paikassa, eikä niistä pääse eroon. Ne häiritsee tavallista arkea ja tekee hulluiksi. Sitten kohta niihin kehkeytyy pakkomielle.....
Miksei teidänlaisille voi perustaa jotain omaa kuntaa Suomessa, mihin voisitte mennä haukkumaan kaikkia muita. Voisitte eristäytyä muusta maailmasta ja elää niinkuin enkelit taivaassa.
No sä et edes tienny, mitä natsit on, joten....Enpä usko, PS:n kannattajat ovat niitä tolkun ihmisiä. Äärioikeisto on sitten asia erikseen. Ensin kannattaisi laittaa ne laittomat mamut johonkin suljettuun paikkaan.
Anteeksi ja häivyn!Viekää ne mamu keskustelut muualle eikä tähän ketjuun.