Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
(n)tietyt viestit saa poistaa kyllä, mutta miksi vitsit jotka vaan naurattaa kaikkia eivätkä ole loukkauksiA kenellekään...ei ole siis kohdistettu keneenkään.
Ei kai täältä sellasia vitsiviestejä ole koskaan poisteltu mitkä eivät kohdistu keneenkään?
Ethän sä voi määritellä mitkä viestit naurattaa ja mitkä tuntuu pahalta?
Siinä missä sä naurat sinuun kohdistuvaa ivaa, joku toinen tuntee olonsa pahaksi..
 
vierailija
Ei kai täältä sellasia vitsiviestejä ole koskaan poisteltu mitkä eivät kohdistu keneenkään?
Ethän sä voi määritellä mitkä viestit naurattaa ja mitkä tuntuu pahalta?
Siinä missä sä naurat sinuun kohdistuvaa ivaa, joku toinen tuntee olonsa pahaksi..
No on poistettu... ei ollut keneekään kohdistuvaa... ymmärrä mitä sanon. o_O

kokeilepa kirjoittaa joku vitsi, vähän härskimpi niin se poistetaan, ei vitsit kohdistu keneenkään palstalaiseen ei edes vitsikirjoissa. mutta jos täällä on selaista porukkaa että kun kuulee hauskan härskin vitsin ja kertoo sen täällä, vaikka vitsin pikku kallesta niin joku mustista on heti että nonnii se tarkoitti sillä minua. o_O
jos etsimällä etsii niin voi kaikesta suuttua, minäkin suutun sitten tuosta että E haukkui minua kärpäseksi. :whistle:
 
No on poistettu... ei ollut keneekään kohdistuvaa... ymmärrä mitä sanon. o_O

kokeilepa kirjoittaa joku vitsi, vähän härskimpi niin se poistetaan, ei vitsit kohdistu keneenkään palstalaiseen ei edes vitsikirjoissa. mutta jos täällä on selaista porukkaa että kun kuulee hauskan härskin vitsin ja kertoo sen täällä, vaikka vitsin pikku kallesta niin joku mustista on heti että nonnii se tarkoitti sillä minua. o_O
jos etsimällä etsii niin voi kaikesta suuttua, minäkin suutun sitten tuosta että E haukkui minua kärpäseksi. :whistle:
No mä en ole ikinä nähnyt, että täältä olis poistettu vitsejä.
Minkä vitsin sä sitten kerroit, jos sä meinaat jotain milffi juttua joka kohdistui aqelaan ja se poistui niin olihan se kohdistettu henkilöön joka täällä kirjoittaa..eikö?
 
r0s
Takaisin autotalleihin sen verran, että mullapa on kaksi, seitkytluvulla rakennettua, joista kumpaankaan ei mun Volvo mahdu silleen ettteivät tutkat karjuisi korvia halki. -Itseasiassa toiseen ei Volvo mahdu, oviaukosta, sisään lainkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No mä en ole ikinä nähnyt, että täältä olis poistettu vitsejä.
Minkä vitsin sä sitten kerroit, jos sä meinaat jotain milffi juttua joka kohdistui aqelaan ja se poistui niin olihan se kohdistettu henkilöön joka täällä kirjoittaa..eikö?
On poistettu. olen nähnyt itse. se ei ole enää täällä. Et ymmärtänyt mitä kirjoitin, kirjoitan uudestaan, lue ajatuksella: en tarkoita mitään agelaan tai muihin kohdistuvaa, en kirjoittele mitään milffi juttuja tai muutakaan kenestäkään. sellaiset on typeriä.
 

Yhteistyössä