Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tsemppiä :) Toivottavasti nätit ilmat saa siut liikkeelle.
Mä tykkään kuunnella musiikkia lenkkeilessä.
Mulla on terveys motivaationa.
Niin. Terveys ja hyvinvointi on kyllä mielessä ja motivaationa mutta on vain jotenkin niin vaikeaa. On niin huono kunto että ahdistaa. Mutta kyllä se kai tästä. Olen tehnyt ruokavalioon muutoksia..
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Niin. Terveys ja hyvinvointi on kyllä mielessä ja motivaationa mutta on vain jotenkin niin vaikeaa. On niin huono kunto että ahdistaa. Mutta kyllä se kai tästä. Olen tehnyt ruokavalioon muutoksia..
Pikku hiljaa kuntokin kasvaa,jos jaksat liikkua säännöllisesta,vaikka hyötyliikuntaa ja lisää sitten lenkkeilyä tai mistä nyt tykkää. :)
Ruokavalio muutos on hyvä juttu :)
 
Minkäslaisia lämpöasteita teille on loppuviikolle lupailtu? Kun radiossa toitotettiin et radikaalisti kylmenee ja lapissa voi tulla lunta mut tänne säätiedote näyttää huomiselle:18c, to:21c, pe:23c ja la&su:25c
Ei mun mielestä kauhean radikaalilta kylmenemiseltä kuulosta ainakaan täällä:)
 
vierailija
Minkäslaisia lämpöasteita teille on loppuviikolle lupailtu? Kun radiossa toitotettiin et radikaalisti kylmenee ja lapissa voi tulla lunta mut tänne säätiedote näyttää huomiselle:18c, to:21c, pe:23c ja la&su:25c
Ei mun mielestä kauhean radikaalilta kylmenemiseltä kuulosta ainakaan täällä:)
Tänne on lupailtu ke 17c, to 19c, pe 24c, la 22c, su 27c

Huomenna saattaa tuntua viileälle :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Minkäslaisia lämpöasteita teille on loppuviikolle lupailtu? Kun radiossa toitotettiin et radikaalisti kylmenee ja lapissa voi tulla lunta mut tänne säätiedote näyttää huomiselle:18c, to:21c, pe:23c ja la&su:25c
Ei mun mielestä kauhean radikaalilta kylmenemiseltä kuulosta ainakaan täällä:)
Täällä + 15-25
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä