vierailija
Pidempi kuin minä164 cm, lyhyt oon
Sitkeyttä se vaatii.
Pikku hiljaa lähtee kun jaksaa.
Pidempi kuin minä164 cm, lyhyt oon
Sitkeyttä se vaatii.
Pikku hiljaa lähtee kun jaksaa.
Huomasiks sä, et tänne ei haluta mamukeskusteluita.Enpä usko, PS:n kannattajat ovat niitä tolkun ihmisiä. Äärioikeisto on sitten asia erikseen. Ensin kannattaisi laittaa ne laittomat mamut johonkin suljettuun paikkaan.
Etkö tahdo keskustella?Pitääkö mamu aihetta änkeä tähän ketjuun? Niitä ketjuja on ollut tarpeeksi tällä palstalla.
Si nä kin änkeät joka ketjuunPitääkö mamu aihetta änkeä tähän ketjuun? Niitä ketjuja on ollut tarpeeksi tällä palstalla.
Niin. Terveys ja hyvinvointi on kyllä mielessä ja motivaationa mutta on vain jotenkin niin vaikeaa. On niin huono kunto että ahdistaa. Mutta kyllä se kai tästä. Olen tehnyt ruokavalioon muutoksia..Tsemppiä Toivottavasti nätit ilmat saa siut liikkeelle.
Mä tykkään kuunnella musiikkia lenkkeilessä.
Mulla on terveys motivaationa.
Monta vuotta luulin olevani pari senttiä pitempi mutta terveydenhoitajan mittauksen mukaan olen lyhyempi kuin nuorenpanaPidempi kuin minä
Aloita 10-15 min lenkeillä ja kävele ainakin yksi tai kaksi rapun väliä riippuen rappujen määrästä.Niin. Terveys ja hyvinvointi on kyllä mielessä ja motivaationa mutta on vain jotenkin niin vaikeaa. On niin huono kunto että ahdistaa. Mutta kyllä se kai tästä. Olen tehnyt ruokavalioon muutoksia..
Pikku hiljaa kuntokin kasvaa,jos jaksat liikkua säännöllisesta,vaikka hyötyliikuntaa ja lisää sitten lenkkeilyä tai mistä nyt tykkää.Niin. Terveys ja hyvinvointi on kyllä mielessä ja motivaationa mutta on vain jotenkin niin vaikeaa. On niin huono kunto että ahdistaa. Mutta kyllä se kai tästä. Olen tehnyt ruokavalioon muutoksia..
Kahvia täälläkin Ei jäätelöäPäivää Kahvitauko, kahvia ja pingviini mystic mint jäätelöä
Eikä kiitos selontekoa tai linkkejä mitä kaikkee yökkiä se pitää sisällään, syön sitä silti
Aina kuljen rappusia.Aloita 10-15 min lenkeillä ja kävele ainakin yksi tai kaksi rapun väliä riippuen rappujen määrästä.
Kansallissosialisteja, tämä on jo käsitelty.No sä et edes tienny, mitä natsit on, joten....
No kun minä en alkanut mamuista keskustella.Huomasiks sä, et tänne ei haluta mamukeskusteluita.
Pikku hiljaa kuntokin kasvaa,jos jaksat liikkua säännöllisesta,vaikka hyötyliikuntaa ja lisää sitten lenkkeilyä tai mistä nyt tykkää.
Ruokavalio muutos on hyvä juttu
Jännä juttu, kun en aloittanut mamuista keskustelua. No loppuu minun osaltani tässä ketjussa.Huomasiks sä, et tänne ei haluta mamukeskusteluita.
Tänne on lupailtu ke 17c, to 19c, pe 24c, la 22c, su 27cMinkäslaisia lämpöasteita teille on loppuviikolle lupailtu? Kun radiossa toitotettiin et radikaalisti kylmenee ja lapissa voi tulla lunta mut tänne säätiedote näyttää huomiselle:18c, to:21c, pe:23c ja la&su:25c
Ei mun mielestä kauhean radikaalilta kylmenemiseltä kuulosta ainakaan täällä
Täällä + 15-25Minkäslaisia lämpöasteita teille on loppuviikolle lupailtu? Kun radiossa toitotettiin et radikaalisti kylmenee ja lapissa voi tulla lunta mut tänne säätiedote näyttää huomiselle:18c, to:21c, pe:23c ja la&su:25c
Ei mun mielestä kauhean radikaalilta kylmenemiseltä kuulosta ainakaan täällä
Etenkin jos sattuu tuulemaan, täällä on tuullu aika reilusti joka päivä, tänään hivenen vähempiTänne on lupailtu ke 17c, to 19c, pe 24c, la 22c, su 27c
Huomenna saattaa tuntua viileälle
No siellä kyllä on sitten kylmätäällä +8
täällä +8
porissako?täällä +8
ei sentäänNo siellä kyllä on sitten kylmä
Onko sinne lunta lupailtu?