Ei liene hiljasimmasta ja ketterimmästä päästä?Vastaava kuin kuvassa, kestää ja toimii. En tiedä kuinka vanha laite on, mutta hyvin toimii vaikka on muutaman kerran syttynyt tuleen.
Ei liene hiljasimmasta ja ketterimmästä päästä?Vastaava kuin kuvassa, kestää ja toimii. En tiedä kuinka vanha laite on, mutta hyvin toimii vaikka on muutaman kerran syttynyt tuleen.
Mun tekis mieli suolaisempia pähkinöitä...näissä ei ole riittävästi makuaTekis mieli....kahvia....
ripistele suoloja päälle niin luulis alkavan tepsimäänMun tekis mieli suolaisempia pähkinöitä...näissä ei ole riittävästi makua
Perus suolapähkinöitäkö popsit?Mun tekis mieli suolaisempia pähkinöitä...näissä ei ole riittävästi makua
Ei tarvii ketterä ollakkaan autoa imuroidessa, pitkä jatkettu letku riittää.Ei liene hiljasimmasta ja ketterimmästä päästä?
Ei se tule samalla lailla tasaiseks kuin pitäis tulla...mä heitän huomenna noita salaatin joukkoon ja syön sillai.ripistele suoloja päälle niin luulis alkavan tepsimään
Perus suolapähkinöitäkö popsit?
No auton imurointiin varmasti viittä vaille täydellinen Mä en ainakaan anna meidän imuria ulos raahata auton putsaukseen, sitä sopii imuroida vanhalla tokmanni imurilla eikä haittaa vaikka vähä sorassa pyöriiEi tarvii ketterä ollakkaan autoa imuroidessa, pitkä jatkettu letku riittää.
Korvatulpat melkein pitää laittaa imuroidessa.
Mä ostin keväällä taffelin suolapähkinöitä ja ne oli pahoja, ei suolaa tarpeeks ja maistu kärtsänneelle öljylle, eli jotenki yli paahdettuja kai, tai sit aika on kullannu muistot kun en oo moniin vuosiin syöny suolapähkinöitä, enkä sen jälkeenkään oo ostanut. Pistaasi ja cashew pähkinöistä tykkään, etenkin suolattuna.Ei se tule samalla lailla tasaiseks kuin pitäis tulla...mä heitän huomenna noita salaatin joukkoon ja syön sillai.
Mun tallissa ei ole soraa, hiekkaa eikä oikein pölyäkään.eikä haittaa vaikka vähä sorassa pyörii
Löytyykö kuitenkin kasa vanhoja p*rnolehtiä?Mun tallissa ei ole soraa, hiekkaa eikä oikein pölyäkään.
Meillä ei oo tallia ollenkaan joten meidän auton imurointi paikasta löytyy soraaMun tallissa ei ole soraa, hiekkaa eikä oikein pölyäkään.
Mun edesmennyt kissani avas vaate huoneen oven ja sujahti vaatehyllylle vaatteiden taakse nukkuun siks aikaaMites teillä muilla kissat suhtautuu imuroimiseen yleensä?
Mulla tuo pinkasee nopeeta makuuhuoneen sängyn alle piiloon
Imeskele niitä ensin, kostutat syljellä. sitten heitä ne suolapönttöön..vot kun tarttuu suola hyvin.Mun tekis mieli suolaisempia pähkinöitä...näissä ei ole riittävästi makua
Eikä autoaMun tallissa ei ole soraa, hiekkaa eikä oikein pölyäkään.
Ai meinaat että mälvään niitä ensiks suussa ja sen jälkeen syljen pois, että voin saada suolattua?Imeskele niitä ensin, kostutat syljellä. sitten heitä ne suolapönttöön..vot kun tarttuu suola hyvin.
Ähkyksi salaatilla vai niillä pähkinöillä? Mulla ne pähkinät turvotti mahan..Hyi kun söin ähkyyn itteni tuolla salaatilla...nyt hakkaa sydän hurjasti ja olo on pinkee kuin potkupallilla
Got:ia taas?Ai meinaat että mälvään niitä ensiks suussa ja sen jälkeen syljen pois, että voin saada suolattua?
Joo ei kiitos!
Sitä paitti nyt on maha niin täys ettei tee senkään vertaa mieli enää mitään suuhun..ei ei..kattelen yhtä sarjaa ja meen jossain vaiheessa nukkumaan.
Ei. Sellasta australialais sarjaa naisvankilasta.Got:ia taas?