vierailija
Minä en tiedä kenenkään keskinäisitä jutuista mitään,enkä näin ollen kaivele mitään.Toivon vain että tähän ketjuun ei riitoja tuoda tai ruveta vittuilemaan kenelläkään mistään.
Minä en tiedä kenenkään keskinäisitä jutuista mitään,enkä näin ollen kaivele mitään.Toivon vain että tähän ketjuun ei riitoja tuoda tai ruveta vittuilemaan kenelläkään mistään.
Hän osaa varmasti vastat itse tai olla vastaamatta. Minä aloitin tämän ketjun ja toivon että sinä tai kukaan muukaan ei vittuilisi tai kaivele jotain vanhoja juttuja esille tai muuta.
No mistä taas kaikki alkoi tässä ketjussa?En ole kaivellut vanhoja tai vittuillut. Eikä ole ellukaan.
Miten nämä jaksaa vuodesta toiseen?!Minä en tiedä kenenkään keskinäisitä jutuista mitään,enkä näin ollen kaivele mitään.Toivon vain että tähän ketjuun ei riitoja tuoda tai ruveta vittuilemaan kenelläkään mistään.
Miten nämä jaksaa vuodesta toiseen?!
Mutta ei siitä sen enempää.
Lohi meni uuniin ja huomenna syön töissä lohisalaattia Pitäisi syödä enemmän vaaleaa kalaa mutku lohi on vaan niin hyvää, etenkin smetana takilla!!!
Kiitos rohkaisusta! Taidan tosiaan ens talvena uskaltaa kokeilla avantoa!Ei se oo kylmää kun siihen tottuu. Avantoon menen aina kun pääsen ja uimahallissa kylmävesialtaaseen jos sellainen on. Kannattaa kokeilla! Tulee tosi virkeä ja hyvä olo.
No vois kaite sitä kokkeilla.Vaaleasta kalasta saa herkkua kookoksella ja currytahnalla.
Oho, juu. Mä käytän kookosmaitoa tai -kermaa.No vois kaite sitä kokkeilla.
Missä muodossa kookos pittää olla?
eiköhän tässä kaikki samaa toivo?Minä en tiedä kenenkään keskinäisitä jutuista mitään,enkä näin ollen kaivele mitään.Toivon vain että tähän ketjuun ei riitoja tuoda tai ruveta vittuilemaan kenelläkään mistään.
Mikäs se on se yksi ällö kala mitä monet jouluna syö??Vaaleasta kalasta saa herkkua kookoksella ja currytahnalla.
Lipeäkala on herkkua voin kera.Mikäs se on se yksi ällö kala mitä monet jouluna syö??
Mä en siihen koskisi ees pakotettuna
Herttínen sentään nainenLipeäkala
Lipeäkala on herkkua voin kera.
Saanko ihan mielenkiinnosta kysyä miksi sitten t a a s aloitit tuon saman jauhamisen? Sinähän tämän aloitit t ä s s ä k i n ketjussa. Ihan vastaisuuden varalle ajattelin että mitäpä jos antais olla? Olis varmaan sullekin helpompaa? Vai tykkäätkö kaivella vuosien takaisia juttuja ja vatkata niitä? Ei millään pahalla. Mutta nyt jätän tämän keskustelun ja siirryn muihin mietteisiin enkä tule puhumaan tästä muissa ketjuissa 5 min päästä, tai edes tässä ketjussa myöhemmin. Tsemppiä!eiköhän tässä kaikki samaa toivo?
Hyi helv.... siis varmasti on hyvää juu, mä en kyllä suuhuni laita, eikä tule meidän joulupöydästä löytymään ikinä, traumat jäi lapsuudesta kun se kala löyhkäs ihan järkystiLipeäkala on herkkua voin kera.
ja valkokastikkeella.Lipeäkala on herkkua voin kera.
ja valkokastikkeella.
Mä vedän mieluummin vaikka noita pelkkiä soosejaJa kinkku-valkokastikkeella tai pekoni-valkokastikkeella.
Oispa jo aamu että saisi aamupalaa.
Kyllä! Namsja valkokastikkeella.
kiitosOho, juu. Mä käytän kookosmaitoa tai -kermaa.