Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pajusta ainakin.
Heippa, joko sulla tomaatit kukalla? Meillä on, vaikka tänään vasta istutin ne kasvihuoneeseen, kasvusäkkeihin. On se kätevä systeemi! vesisäiliön vesi sinne alle kannattaa olla lämmintä, jos tulee kylmiä öitä vielä ja yöllä kannan yhden aikaan kuumavesiämpäreitä sinne käytävälle. Kasvatin nuo kaikki omien tomaattien siemenistä, sellaisen yksilön, joka teki kypsän hedelmän heinäkuun alussa viime vuonna. Siis nyt on kaikk samaa lajiketta. Pikkusen innoissani olen kun kaikki onnistuu noin hienosti:LOL:
 
r0s
Heippa, joko sulla tomaatit kukalla? Meillä on, vaikka tänään vasta istutin ne kasvihuoneeseen, kasvusäkkeihin. On se kätevä systeemi! vesisäiliön vesi sinne alle kannattaa olla lämmintä, jos tulee kylmiä öitä vielä ja yöllä kannan yhden aikaan kuumavesiämpäreitä sinne käytävälle. Kasvatin nuo kaikki omien tomaattien siemenistä, sellaisen yksilön, joka teki kypsän hedelmän heinäkuun alussa viime vuonna. Siis nyt on kaikk samaa lajiketta. Pikkusen innoissani olen kun kaikki onnistuu noin hienosti:LOL:
Jossain taimessa on nuppuja, ei kaikissa. Mikä on hyvä, koska saan ne aikaisintaan ensi viikolla ulos ja isompiin ruukkuihin tai säkkeitihn.
 
vierailija
Jossain taimessa on nuppuja, ei kaikissa. Mikä on hyvä, koska saan ne aikaisintaan ensi viikolla ulos ja isompiin ruukkuihin tai säkkeitihn.
Kasvusäkissä on hyvät ohjeet mut se vesisäiliö on aika arvokas hankkia. Meillä tehtiin samantyyppiset läpinäkyvistä kannellisista muovilaatikoista, joihin tehtiin 3 reikää keskelle putkea varten, jotka putket sitten täytettiin tyrpeella ja tietysti piti tehdä reiät kansiin sitä varten, säkin alauolelle samaan kohtaan. Monta vuotta kestävät ne. Renkaat otettiin pois niistä.
 
vierailija
Tähän ketjuun niitä asioita ei tarvitse tuoda eikä nostaa pöydälle.Tähän aloitukseen on kaikki tervetulleita ilman kaunoja.
Hyvä! Juuri näin! En ymmärrä miksi ylläpitää negatiivistä ilmapiiriä. Pari tyyppiä palstalla vatkaa jotakin vanhaa juttua vuodesta toiseen. Enpä haluaisi tuollaista puolisoa koskaan joka tuo aina vanhat jutut esiin vähän väliä. Vai onko ehkä joku sairaus sitte? Mielenterveys järkkyy? Varmaan olis terveellisempää keskittyä omiin asioihin ja elämään? Mutta ei siitä sen enempää. Ihanaa kesää ja lämpimiä uimavesiä kaikille!!!!!!!:barefoot::love::giggle:
 
r0s
Kasvusäkissä on hyvät ohjeet mut se vesisäiliö on aika arvokas hankkia. Meillä tehtiin samantyyppiset läpinäkyvistä kannellisista muovilaatikoista, joihin tehtiin 3 reikää keskelle putkea varten, jotka putket sitten täytettiin tyrpeella ja tietysti piti tehdä reiät kansiin sitä varten, säkin alauolelle samaan kohtaan. Monta vuotta kestävät ne. Renkaat otettiin pois niistä.

Mä jouduin edelliskesänä tekemään virityksiä kun muurahaiset valtasivat kasvihuoneen. Ostin niitä isoja mustia rakennuspaljuja ja sinne pohjalle muutama reikätiili. Niiden päälle mahtui kahdesta kolmeen ämpäriä (reikiä pohjassa) jissa kussakin tomaatti tai paprika. Ja vettä pohjalle kunnolla. Eivät päässeet iiikit mun kasveihin käsiksi!
 
vierailija
Ei minulla ole ketään mitään vastaan jos niin ajattelit.
Olisi kivaa jos asia sulle sopis? Sinä aloitit taas tuon toisista salamyhkäisesti tai negatiiviset mielessä -puhumisen. Keskittyisit omiin juttuihin. Kiitos. Näin pidetään yllä positiivisuutta tässä ketjussa. Hyvää kesää!!!!:love::love:
Here we go againW??!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Huomaa kyllä heti kenen fanilauma täällä nosti päänsä esiin välittömästi. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä