vierailija
Onko ketjulaiset niin sisäänlämmenyt porukka että eivät keskustele muualla kuin keskenään?
Onko ketjulaiset niin sisäänlämmenyt porukka että eivät keskustele muualla kuin keskenään?
Ihan orbit purukumia. Skippaan päivällisen, koska jääkaapista ei löydy mitää valmista pöperöäPaistoit liian kauan?
Mä tinttasin sitä vielä ohuemmaksi ja käytön nopsaan kuumalla pannulla.
Onko tuo hyvää? En ole testannut vielä
No en minäkään kun pannu vasta kuumenee.Onko tuo hyvää? En ole testannut vielä
Ipanat söi pätkäspagetti- jauheliha- hemapa-tomaattimurska-patamössöäMitäs muilla päivällisenä?
Täällä "kaapista löytyy" wokki kevästipulista, paprikasta, kesäkurpitsasta, pippurikinkusta ja kotijuustosta. Nii ja on siinä jokunen minitomaattikin.
Lisukkeena liidelin karitsaburgerpihvit. Niihin vois ehkä sulattaa juustoa päälle vielä.
Toimi sinä koemaistajana ja kommentoi, jos on kommentoimisen arvoistaNo en minäkään kun pannu vasta kuumenee.
Toimi sinä koemaistajana ja kommentoi, jos on kommentoimisen arvoista
Teitkö sinä vai Epek ruoan?Ipanat söi pätkäspagetti- jauheliha- hemapa-tomaattimurska-patamössöä
Mä skippaan moisen kokonaan väliin ja syön joskus johonkin aikaan huomenna jotakin
(Näillä lämpöasteilla häviää ruokahalu)
MinäTeitkö sinä vai Epek ruoan?
Onko siellä k_ _p_ _:ssa kuuma?Ipanat söi pätkäspagetti- jauheliha- hemapa-tomaattimurska-patamössöä
Mä skippaan moisen kokonaan väliin ja syön joskus johonkin aikaan huomenna jotakin
(Näillä lämpöasteilla häviää ruokahalu)
Täytyy muistaa ostaa seuraavalla kauppareissulla.Ookoo olivat. Paistoin tosi kuumalla pannulla pari minuuttia per puoli. Lisäsin rutosti mustaapippuria. Silti läpi maistui häivähdys rosmariinia, ainoa miinus siitä. Eivätkä olleet sitkeitä!
Oliko noi jauheliha muodossa vai ihan pihvi pihvi?Ookoo olivat. Paistoin tosi kuumalla pannulla pari minuuttia per puoli. Lisäsin rutosti mustaapippuria. Silti läpi maistui häivähdys rosmariinia, ainoa miinus siitä. Eivätkä olleet sitkeitä!
Jauhelihasta oli muotoiltu kaksi valmista pihviä. Ylempänä on kuva tuotteesta.Oliko noi jauheliha muodossa vai ihan pihvi pihvi?
Näössä vikaa?Oliko noi jauheliha muodossa vai ihan pihvi pihvi?
Mitä lapset on tykännyt Epekin tekemistä? Nehän ovat vähän erikoisia ,ainakin mitä täällä on kuvia laittanut.Minä
??Onko siellä k_ _p_ _:ssa kuuma?
Katsos vain niin olikinJauhelihasta oli muotoiltu kaksi valmista pihviä. Ylempänä on kuva tuotteesta.
Hyvin ovat kelvanneet mitä on tarjottuMitä lapset on tykännyt Epekin tekemistä? Nehän ovat vähän erikoisia ,ainakin mitä täällä on kuvia laittanut.
Ilmeisesti.Anteeksi etten heti huomannut.Näössä vikaa?
Hyvin ovat kelvanneet mitä on tarjottu