vierailija
Huomenna aamulla perinteinen kaurapuuro isolla voisimmulla tai keitän tattarisuurimoita ja paistan aamulla pannulla voin keraVoih, Valkokastike tosiaan menisi sellaisenaankin. Tai voipuuro!
Huomenna aamulla perinteinen kaurapuuro isolla voisimmulla tai keitän tattarisuurimoita ja paistan aamulla pannulla voin keraVoih, Valkokastike tosiaan menisi sellaisenaankin. Tai voipuuro!
rasvan himo on kovaVoih, Valkokastike tosiaan menisi sellaisenaankin. Tai voipuuro!
Näyttäisitkö minkä vanhan kaunan toin tähän ketjuun?No sinä toit taas jotakin vanhoja kaunoja esiin. Hyvä jos asia ok nyt, voidaan keskittyä muihin juttuihin v ä l i l l ä Kaunatonta kesää
Ja sai sieltä luteet kotiinsaNyt on oiva aika dyykätä roskalavoja!!! Kaveri löysi aivan upeat sohvat, vedenkeittimen ja uusrokokoo pöydän!
Ja terve juu kaikille tätä kautta, nyt vasta bongasin tämän ketjun
Lopettakaa joNäyttäisitkö minkä vanhan kaunan toin tähän ketjuun?
Sepä onkin ihan kiva asia kuulla ja lukeaEi millään pahalla. Mutta nyt jätän tämän keskustelun ja siirryn muihin mietteisiin enkä tule puhumaan tästä muissa ketjuissa 5 min päästä, tai edes tässä ketjussa myöhemmin. Tsemppiä!
Kot kot kotEllu ja kaikki muut kanalauman jäsenet ette vaan taas näe, että nää provosoivat ovat täällä antamassa tukeansa pääkukolleen, jonka puolesta koko ketju perustettiin!
Näyttäisitkö minkä vanhan kaunan toin tähän ketjuun?
Ja sä jankkaat nyt tästä.Elena777 kirjoitit näin aikasemmin tässä ketjussa:
Miksi ei voida uutta avointa keskustelua tehdä?
Varmaan siksi että niin monelle on hampaankolossa toisiaan vastaan asioita...ehkäpä jopa sellaisia mitä eivät ole edes varmuudella molempien osapuolten kanssa selvitelleet vaan ovat uskoneet yhtä puolta.
Minä:
Oon nähny ketjuja missä vatkaat tätä asiaa, onko tää joku päähänpinttymä sulle? Etkä sun mielestä aloittanut mitään kirjoittamal tän viestin?
Ja siis en tätä mökönä kirjota vaan on mielenkiintoista että jatkat ja jatkat tätä samaa vuodesta toiseen. Ei voi olla kovin terveellistä?
Sinähän tämän aloitit etkä huomannut?Ei oo päähänpinttymä, ehkä toivoisin välien selvittämistä joo...mutta en niin paljon kuin kuvittelet?
Öö mitä?
Se että harmaat jatkaa asioiden kaivamista vuodesta toiseen ja mä kommentoin heille tyyliin ''antakaa jo olla'' ei ole sitä että minä kaivaisin niitä.
Olen päässyt yli ja saanut toivon heräämään onnesta jopa omalle kohdalleni vihdoinkin ihmisen kanssa joka ei satuta, joten no hätä...
Ja sinä jatkat...Sinähän tämän aloitit etkä huomannut?
Tottakai voin. Olen kolmen michelin renkaan mestarikokkiHertsyykkelis skääkkelis sentään, kyll nykkai kalamies voi itekkin vääntää pöperöt pöytään??
ja Mä olen kolmen michelin renkaan maistelija. en siis maistele renkaita vaan renkaat löytyvät vyötäröltäni.Tottakai voin. Olen kolmen michelin renkaan mestarikokki
Sano nyt vielä viimeinen sana tämän jlk jos mielesi tekee ja sitten voidaan puhua muusta kuin sun pakkomielteistä mikä liittyy ilmeisesti palstan ihmisiin jotka ei ole täällä edes näkemässä mitä heistä t ä l l ä k e r t a a keksit vouhkata.Ja sinä jatkat...
Epek tekee hienoja ruokia! Varmaan maistuvatkin hyvälleTeitkö sinä vai Epek ruoan?
Se on kunnioitettava saavutus.ja Mä olen kolmen michelin renkaan maistelija. en siis maistele renkaita vaan renkaat löytyvät vyötäröltäni.
En ole maistanut mutta kuvista päätellen epekin ruoat ovat herkullisia.Epek tekee hienoja ruokia! Varmaan maistuvatkin hyvälle
Puhuttaisiinko sinun pakkomielteestäsi toisille kuvittelemiasi pakkomielteitä kohtaan? Olipas vaikea lause, ehkä voitaisiin puhua oikeinkirjoituksesta.Sano nyt vielä viimeinen sana tämän jlk jos mielesi tekee ja sitten voidaan puhua muusta kuin sun pakkomielteistä mikä liittyy ilmeisesti palstan ihmisiin jotka ei ole täällä edes näkemässä mitä heistä t ä l l ä k e r t a a keksit vouhkata.
Siellä on ihan hyvää tavaraa!Ja sai sieltä luteet kotiinsa
ei kannata ihan kaikkea kotiin kantaa
No oli kyllä vaikea lause. Ihan hyvässä hengessä joku tuntui kysyvän asiasta ja nyt minuakin alkoi kiinnostaa miksi jankata samoista vuosien takaisista asioista?Ex mieheni teki niin ja sussiunatkoon kun se oli ärsyttävää. Ihan toivoton tapaus. Se joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään sanoo vanha kansa.Puhuttaisiinko sinun pakkomielteestäsi toisille kuvittelemiasi pakkomielteitä kohtaan? Olipas vaikea lause, ehkä voitaisiin puhua oikeinkirjoituksesta.