Aqela
GrönlantiJos löytys sellanen saari missä ei olis kauheen kuuma, menkat+helle=maanpäällinen helvetti
GrönlantiJos löytys sellanen saari missä ei olis kauheen kuuma, menkat+helle=maanpäällinen helvetti
eikö sitä kandeis mieluummin ihan vaan tylsästi sisäisesti nauttia eli mojitoa suuhun...Mojitoa naamaan.
No siis.. Suuhun tietysti.eikö sitä kandeis mieluummin ihan vaan tylsästi sisäisesti nauttia eli mojitoa suuhun...
Voihan toi tyyli olla tosin vanhanaikaistakin
Ja tequilaa sitruunan ja suolan keraMojitoa naamaan.
Siis suuhun näitäkinJa tequilaa sitruunan ja suolan kera
Pah,väsyttää & päähän jomottaa,niin ettei jaksa keskittyä mihinkään
Suomen pelikin olisi klo 21
Joo,näköjään iltapeli. Mulla on onneksi huomenna vapaapäivä ja muutenkin meen yleensä vasta klo 23-24 sänkyynJohan aloittavat myöhään! Mulla on silloin nukkumaanmenoaika.
Toiminta = urheilupäiväJaa..mitähän kummaaihmettä ja niin ihanaa siellä onkaan puuhasteltu..pitkäkestoisesti ja kiristellenpuristellen
Nää, kiva kun on ollut mukavaaihunaa, oot sen kaiken maitohapatuksellisen ansainnut
HuiiSanotaanko näin että seittemän viikkoa kestänyt toipuminen yskäkohtauksineen ja kipeine kylkineen, pari viikkoinen poskiontelotulehdussessillisuus sekä harakoille muuttaneet yöunet ja duunikiireet harmeineen tuottavat pikkuhiljaa tulosta
Mä niin haluisin nähä sut ja sun äyssitOnneksi - onneksi! - ipanapaset tietävät ja tuntevat mut..vai oisko se valitettavasti, en tiijä..että äyssikohtaukseni ovat ohimeneviä,
Niin niin*nyökkäilee*, isoppoijaat ja - tytötkii on kuulema urheilupäiväksi kutsuneet...kaikenmaailman toimintaa...Toiminta = urheilupäivä
Huii
Siellä on vietetty ihan kunnon äksöniä sitten
Mä niin haluisin nähä sut ja sun äyssit
...pääni rinnalles painuuuuuuu*hoilottaa hjuvin epävireisesti*Kattimukselle hali.
...pääni rinnalles painuuuuuuu*hoilottaa hjuvin epävireisesti*
Puskis vaan
Kauniita uniaMä rupeen koisimaan. öitä
Unikuvia*pus*Mä rupeen koisimaan. öitä
Niin niin*nyökkäilee*, isoppoijaat ja - tytötkii on kuulema urheilupäiväksi kutsuneet...kaikenmaailman toimintaa...
No kylläpähän haluankahan nähän mokoma XeenaJa etkäpäs halluu nähä