Huomenta.Huomenta Taas olkapää kipeä yöllä ja näin painajaista. Ja kahvi on loppu.
Eli ekana unenpöpperöisenä hakemaan kaupasta kahvia.
Akustinen kitaraPäivää kettinkiin.
Ihan löysäilypäivä taas. Tusina kukkalaatikkoa ikkunoitten alle ja pari tuntia haittarinsoittoa muitten kiusaksi. Siinä päivän hommat.
Alan suunnittelemaan tuhmuuksia.
Niinku akustisen kitaran hankintaa.
Niinpä..mun veli on hyvä kitaransoittaja ja omistaa monta akustista ja voit vitsit että se vetää niillä hyvinAkustinen kitara
Mun mies soitti nuorena kitaraa,mutta harmillisesti ei enää sormet taivu riitävästi, silloin urheili myös paljon.Niinpä..mun veli on hyvä kitaransoittaja ja omistaa monta akustista ja voit vitsit että se vetää niillä hyvin
Ihana ilma on Hyviä numeroitaDo dii...se ois kesä sitten oikein virallisesti avattu...kävin kaverin kanssa terassilla ottamassa yhdet ja kun tulin kotiin, heitin juhlavaatteet päältä äkkiä ja painalsin suihkuun.
Täällä on nimittäin k u u m a
Sain hyvän todistuksen, toki parempi ois voinut olla muttaaa...joo..ysejä, kaseja, muutama seiska ja sitten matikka 6
...
Ens vuonna nostelen
Pystyiskö soittamaan mitään muuta? Piano?Mun mies soitti nuorena kitaraa,mutta harmillisesti ei enää sormet taivu riitävästi, silloin urheili myös paljon.
Meidän isi soittaa kitaraa ja rumpuja.Niinpä..mun veli on hyvä kitaransoittaja ja omistaa monta akustista ja voit vitsit että se vetää niillä hyvin
Ei varmaan oikein ainakaan pianon soittamisesta tykkäis.Pystyiskö soittamaan mitään muuta? Piano?
Tekis erittäin hyvää hälle jos vois tehdä jotain sellasta mistä on tykännyt
Täälläkin on kuuma. Oho hups..Ei pitänyt valittaa. Sisällä on viileää.Do dii...se ois kesä sitten oikein virallisesti avattu...kävin kaverin kanssa terassilla ottamassa yhdet ja kun tulin kotiin, heitin juhlavaatteet päältä äkkiä ja painalsin suihkuun.
Sain hyvän todistuksen, toki parempi ois voinut olla muttaaa...joo..ysejä, kaseja, muutama seiska ja sitten matikka 6
...
Ens vuonna nostelen
Tuota tuhmuutta kannatan ihan kybälläPäivää kettinkiin.
Ihan löysäilypäivä taas. Tusina kukkalaatikkoa ikkunoitten alle ja pari tuntia haittarinsoittoa muitten kiusaksi. Siinä päivän hommat.
Alan suunnittelemaan tuhmuuksia.
Niinku akustisen kitaran hankintaa.
Dodih, osasithan sää hyvinkin!Do dii...se ois kesä sitten oikein virallisesti avattu...kävin kaverin kanssa terassilla ottamassa yhdet ja kun tulin kotiin, heitin juhlavaatteet päältä äkkiä ja painalsin suihkuun.
...
Ens vuonna nostelen
Nii, aattele miten ihanaaTäälläkin on kuuma.
Sano tuo mun ryhmän ohjaajille...taas sain halauksen jälkeen tänään muistutuksen siitä, että ''nooo jos sitten ensi lukukaudella..''Ellulle onnittelut todistuksesta ja hyvää kesälomaa.
Eikä sinun tartte osata matematiikkaa. Minä osaan ihan tarpeeksi. Niih.