mulla olis tiedossa lääke joka tepsii tuohon vaivaanMulla taas tulee ihan ärsyttävän tarkalleen joka hiivatin kuukausi ja joka kerta toivon etteivät enää tulis
ainaski tilapäisesti
mulla olis tiedossa lääke joka tepsii tuohon vaivaanMulla taas tulee ihan ärsyttävän tarkalleen joka hiivatin kuukausi ja joka kerta toivon etteivät enää tulis
Mä olen onneks tosta vapaa menkkojen aikaan, hirveesti vaan tekis mieli koko ajan...paitsi ei pahimpien vatsakipujen aikaan.Pinna vaan on vähä kireellä koko ajan
Mä oon kireellä muutama päivä ennen ja pari alkupäivää, ja just kun ne alkaa niin ihmiset ahdistaa ihan älyttömästi ja mieliala on aivan maissaMä olen onneks tosta vapaa menkkojen aikaan, hirveesti vaan tekis mieli koko ajan...paitsi ei pahimpien vatsakipujen aikaan.
Ei sekään kaikille tepsi.mulla olis tiedossa lääke joka tepsii tuohon vaivaan
ainaski tilapäisesti
Mä voin tulla mukaan.Mä oon kireellä muutama päivä ennen ja pari alkupäivää, ja just kun ne alkaa niin ihmiset ahdistaa ihan älyttömästi ja mieliala on aivan maissa
Tekis mieli mennä jonnekkin luolaan piiloon ja mönkiä takas sit ku tuntee olonsa taas ihmiseks
Juu tuu vaan, jörötetään siellä kolossa ja kirotaan keskenämme Luolan suulle vois laittaa varoitus lapun: MENKKARÄNKKÄVAARA!Mä voin tulla mukaan.
Joo ja saa ruokkia.Juu tuu vaan, jörötetään siellä kolossa ja kirotaan keskenämme Luolan suulle vois laittaa varoitus lapun: MENKKARÄNKKÄVAARA!
Hö Jos yhtään lohduttaa niin aatteleppa niin et jos sulla tänään oli huono päivä niin todennäköisyydet sille että huominen ois parempi on aika korkeat *halaus*
Maailmankaikkeuden tollopäisin, ylisuperöveriväsynein, sammakonpäästelijöiden megaällöhyperöllöluokan aatelisin sekä pazkapazkempiminä- äiti ilmottautuu
*huokaa ja vilkuttaa*
Tässä vois taas tehdä muuttoa Pääsiäissaarelle. Siellä kun saa ihan virallisestikin olla mämmikäpälänä ja munailla asioita ja tilanteita niin paljon kuin ikinä kerkiää
Toivottavasti sulla oli tömäkämpi ja tasapainoisempi torjantaikatso liitettä 6719*lähtee ettimään sujuvia suksia*
Juu, ohjeet: jätä herkkulautaset luolan suulle ja juokse piiloonJoo ja saa ruokkia.
Mulla oli kiitos erittäin ihana päivä, tosin pitkäkestoista lihashierontaa kaipaisin..sen verran kiristelee nyt maitohapot paikoissa missä en ees tiennyt niiden voivan kiristelevänToivottavasti sulla oli tömäkämpi ja tasapainoisempi torjantai
Mä voin tulla mukaan.
Kyllä tää mun kohdalla menee niin että huomenna tyrkätään vitosvaihde silmään ja otetaan vielä parempaa mahaplätsländäämistäHö Jos yhtään lohduttaa niin aatteleppa niin et jos sulla tänään oli huono päivä niin todennäköisyydet sille että huominen ois parempi on aika korkeat *halaus*
Tuu säkin, etenkin jos yhtään jurotuttaa, ja vaikkei jurotuttaiskaan
Tuu mukaan?
Mennään mieluummin jollekin autiosaarelle ja sen hiekkarannoille juomaan jotain mikä vie mörrifiilikset teiltä pois ja saa miut unohtamaan omat...tarpeeniTuu säkin, etenkin jos yhtään jurotuttaa, ja vaikkei jurotuttaiskaan
No jospa päivästä tulee se poikkeus mikä vahvistaa säännön Niinkin voi käydä, oon kuullut joskusKyllä tää mun kohdalla menee niin että huomenna tyrkätään vitosvaihde silmään ja otetaan vielä parempaa mahaplätsländäämistä
Mutta kiitos eniveis*halautuu*
Jos löytys sellanen saari missä ei olis kauheen kuuma, menkat+helle=maanpäällinen helvettiMennään mieluummin jollekin autiosaarelle ja sen hiekkarannoille juomaan jotain mikä vie mörrifiilikset teiltä pois ja saa miut unohtamaan omat...tarpeeni
Jaa..mitähän kummaaihmettä ja niin ihanaa siellä onkaan puuhasteltu..pitkäkestoisesti ja kiristellenpuristellenMulla oli kiitos erittäin ihana päivä, tosin pitkäkestoista lihashierontaa kaipaisin..sen verran kiristelee nyt maitohapot paikoissa missä en ees tiennyt niiden voivan kiristelevän
Mutta mikäs sun päiväs on niin pahasti mämmittänyt, että haluat muuttaa maasta pois?
Halaus murunen
Maailmankaikkeuden tollopäisin, ylisuperöveriväsynein, sammakonpäästelijöiden megaällöhyperöllöluokan aatelisin sekä pazkapazkempiminä- äiti ilmottautuu
*huokaa ja vilkuttaa*
Tässä vois taas tehdä muuttoa Pääsiäissaarelle. Siellä kun saa ihan virallisestikin olla mämmikäpälänä ja munailla asioita ja tilanteita niin paljon kuin ikinä kerkiää
Toivottavasti sulla oli tömäkämpi ja tasapainoisempi torjantaikatso liitettä 6719*lähtee ettimään sujuvia suksia*
*ruttaantuu*Halaus murunen
Mojitoa naamaan.Mennään mieluummin jollekin autiosaarelle ja sen hiekkarannoille juomaan jotain mikä vie mörrifiilikset teiltä pois ja saa miut unohtamaan omat...tarpeeni