The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Iltaa! Palelun ja kylmähien syy selvis ja kerpeleen menkathan ne siinä takana oli:mad: On kyllä itse naisia vihaavan pirun keksimä vaiva:unsure:
Eli palelu loppui mut menkat alkoi ja eilen sai tuskissaan olla koko päivän, onneks pahimmat kivut ei kestä kun vuorokauden ja lääkkeillä vähä helpotti et pysty töissä oleen. Pinna vaan on vähä kireellä koko ajan, tauoilla ei jaksa ihmishälinää niin meen ulos syömään evääni:D
 
Mä olen onneks tosta vapaa menkkojen aikaan, hirveesti vaan tekis mieli koko ajan...paitsi ei pahimpien vatsakipujen aikaan.
Mä oon kireellä muutama päivä ennen ja pari alkupäivää, ja just kun ne alkaa niin ihmiset ahdistaa ihan älyttömästi ja mieliala on aivan maissa(n)
Tekis mieli mennä jonnekkin luolaan piiloon ja mönkiä takas sit ku tuntee olonsa taas ihmiseks:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
:notworthy:
Maailmankaikkeuden tollopäisin, ylisuperöveriväsynein, sammakonpäästelijöiden megaällöhyperöllöluokan aatelisin sekä pazkapazkempiminä- äiti ilmottautuu
*huokaa ja vilkuttaa*

Tässä vois taas tehdä muuttoa Pääsiäissaarelle. Siellä kun saa ihan virallisestikin olla mämmikäpälänä ja munailla asioita ja tilanteita niin paljon kuin ikinä kerkiää(y)

Toivottavasti sulla oli tömäkämpi ja tasapainoisempi torjantai:)27a.jpg*lähtee ettimään sujuvia suksia*
 
:notworthy:
Maailmankaikkeuden tollopäisin, ylisuperöveriväsynein, sammakonpäästelijöiden megaällöhyperöllöluokan aatelisin sekä pazkapazkempiminä- äiti ilmottautuu
*huokaa ja vilkuttaa*

Tässä vois taas tehdä muuttoa Pääsiäissaarelle. Siellä kun saa ihan virallisestikin olla mämmikäpälänä ja munailla asioita ja tilanteita niin paljon kuin ikinä kerkiää(y)

Toivottavasti sulla oli tömäkämpi ja tasapainoisempi torjantai:)katso liitettä 6719*lähtee ettimään sujuvia suksia*
:unsure: Jos yhtään lohduttaa niin aatteleppa niin et jos sulla tänään oli huono päivä niin todennäköisyydet sille että huominen ois parempi on aika korkeat(y) *halaus*:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Toivottavasti sulla oli tömäkämpi ja tasapainoisempi torjantai:)
Mulla oli kiitos erittäin ihana päivä, tosin pitkäkestoista lihashierontaa kaipaisin..sen verran kiristelee nyt maitohapot paikoissa missä en ees tiennyt niiden voivan kiristelevän:cautious:

Mutta mikäs sun päiväs on niin pahasti mämmittänyt, että haluat muuttaa maasta pois?:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Ellimaar
Mulla oli kiitos erittäin ihana päivä, tosin pitkäkestoista lihashierontaa kaipaisin..sen verran kiristelee nyt maitohapot paikoissa missä en ees tiennyt niiden voivan kiristelevän:cautious:

Mutta mikäs sun päiväs on niin pahasti mämmittänyt, että haluat muuttaa maasta pois?:unsure:
Jaa:rolleyes:..mitähän kummaaihmettä ja niin ihanaa siellä onkaan puuhasteltu:rolleyes:..pitkäkestoisesti ja kiristellenpuristellen:sneaky::geek:
Nää, kiva kun on ollut mukavaaihunaa, oot sen kaiken maitohapatuksellisen ansainnut:)

Sanotaanko näin että seittemän viikkoa kestänyt toipuminen yskäkohtauksineen ja kipeine kylkineen, pari viikkoinen poskiontelotulehdussessillisuus sekä harakoille muuttaneet yöunet ja duunikiireet harmeineen tuottavat pikkuhiljaa tulosta:notworthy:
Onneksi - onneksi! - ipanapaset tietävät ja tuntevat mut..vai oisko se valitettavasti, en tiijä:notworthy:..että äyssikohtaukseni ovat ohimeneviä, kohtalaisen lyhytkestoisia ja että jälkimaanmatoiludarrassani olen entistä puistattavampi kun pyytelen olotilojani anteeksi. Tietävät että kuikkuilen itelleni ja itteni riittämättömyydelle.
Tuota trioa rakastan kyllä yli kaiken:love:, kun ymmärtäisin ottaa yhtä chillisti ja coolisti mutta oon keskeneräinen tässä omassa kasvussani...vieläkin:oops:
 
:notworthy:
Maailmankaikkeuden tollopäisin, ylisuperöveriväsynein, sammakonpäästelijöiden megaällöhyperöllöluokan aatelisin sekä pazkapazkempiminä- äiti ilmottautuu
*huokaa ja vilkuttaa*

Tässä vois taas tehdä muuttoa Pääsiäissaarelle. Siellä kun saa ihan virallisestikin olla mämmikäpälänä ja munailla asioita ja tilanteita niin paljon kuin ikinä kerkiää(y)

Toivottavasti sulla oli tömäkämpi ja tasapainoisempi torjantai:)katso liitettä 6719*lähtee ettimään sujuvia suksia*
Halaus murunen
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä