Komea ja soittaa kitaraakin vielä..Niinpä..mun veli on hyvä kitaransoittaja ja omistaa monta akustista ja voit vitsit että se vetää niillä hyvin
Komea ja soittaa kitaraakin vielä..Niinpä..mun veli on hyvä kitaransoittaja ja omistaa monta akustista ja voit vitsit että se vetää niillä hyvin
Nams*huoh*
Lohduttauduin paistetulla chili-grillijuustolla ja cantalupemeloninpaloilla.
Mä tein ruokaa ja käytiin kaupassaMis kaikki taas ovat? Tuleeko sieltä taas lätkää?
Mä en tajua, miten kenenkän sormet taipuvat kitaran kielille. Mut kiva sitä on kuunnella!Plätkää tulee vasta illalla. Katton jos taas pelaan eurolla uhkapeliä.
Muutoin odotellaan hauvelin kans iltasapuskaa.
Nii ja mä kattelen akustisia kitaroita toisaalla netin ihmemaailmassa.
Onnea sulle, ja nyt lunkistiDo dii...se ois kesä sitten oikein virallisesti avattu...kävin kaverin kanssa terassilla ottamassa yhdet ja kun tulin kotiin, heitin juhlavaatteet päältä äkkiä ja painalsin suihkuun.
Täällä on nimittäin k u u m a
Sain hyvän todistuksen, toki parempi ois voinut olla muttaaa...joo..ysejä, kaseja, muutama seiska ja sitten matikka 6
...
Ens vuonna nostelen
Mä en sitä kato vaikka tulis, olen lohduttanut ystävää luurissa jonka pitkä suhde päättyiMis kaikki taas ovat? Tuleeko sieltä taas lätkää?
Mä en sitä kato vaikka tulis, olen lohduttanut ystävää luurissa jonka pitkä suhde päättyi
On kyllä...komea, mutta mistä sää sen tiesit?Komea ja soittaa kitaraakin vielä..
Hih hih.... enpäs kerroOn kyllä...komea, mutta mistä sää sen tiesit?
Kitaransoitto siltä on aina onnistunut kirjaimellisesti silmät kiinnikin.
No kerron kuitenkin, sä kerroit siinä yhessä ketjussa mihin laitoin Gregory Peckin, Ryan Philippen ja Tom Hardyn kuvatHih hih.... enpäs kerro
Hih hih.... enpäs kerro
Oon aina miettinyt, että kun noita luonnonmunia kerättiin, niin entäs kun joukossa olikin sellainen missä oli melkin valmis poikanen.
Vietnamissa ainakin. Sehän on hyvää 8pvä kehittynyt ankka.Oon aina miettinyt, että kun noita luonnonmunia kerättiin, niin entäs kun joukossa olikin sellainen missä oli melkin valmis poikanen.
Joojoo, on kiinalaisten vai minkä herkkuja mut mä en höyheniä syö!
Vietnamissa ainakin. Sehän on hyvää 8pvä kehittynyt ankka.
hyihVietnamissa ainakin. Sehän on hyvää 8pvä kehittynyt ankka.
joskus oli tapana sydä kananmunia niin että reijät kuoreen ja sisältö suuhun, kerran kävi niin että mukana olikin ½ valmis kananpoikanen, sen jälkeen lopetin raakana syömisen.Oon aina miettinyt, että kun noita luonnonmunia kerättiin, niin entäs kun joukossa olikin sellainen missä oli melkin valmis poikanen.
Joojoo, on kiinalaisten vai minkä herkkuja mut mä en höyheniä syö!
joskus oli tapana sydä kananmunia niin että reijät kuoreen ja sisältö suuhun, kerran kävi niin että mukana olikin ½ valmis kananpoikanen, sen jälkeen lopetin raakana syömisen.
Milt se maistui?Mä oon syönyt sitä ankan poikasta. Mutta en päätä ja jalkoja.
Keitetyltä munalta.Milt se maistui?
Plaah. Kaikkea ne syövätkin!Keitetyltä munalta.