The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Vitzit, oiskohan tänään pitäny lotota kun aattelin maksimoida tämän pääsiäisfiilikseni ja pistin vispatenvatkatenvaahdottaen kermat ja en kuules yhtään niin ollenkaan sotkenuroiskitellu!!!*ufopääkkönen*:confused::D

Vatkain vissiin sökähtämäisillään:cautious:

Pikakotitekoistasekundajätskiä eli kermavaahtomuksellisuusrahkaa jäisillä mustikoilla ja vadelmilla, vassokuu:p
 
Jaa:rolleyes:..mitähän kummaaihmettä ja niin ihanaa siellä onkaan puuhasteltu:rolleyes:..pitkäkestoisesti ja kiristellenpuristellen:sneaky::geek:
Nää, kiva kun on ollut mukavaaihunaa, oot sen kaiken maitohapatuksellisen ansainnut:)
Toiminta = urheilupäivä:p
Sanotaanko näin että seittemän viikkoa kestänyt toipuminen yskäkohtauksineen ja kipeine kylkineen, pari viikkoinen poskiontelotulehdussessillisuus sekä harakoille muuttaneet yöunet ja duunikiireet harmeineen tuottavat pikkuhiljaa tulosta:notworthy:
Huii:eek:
Siellä on vietetty ihan kunnon äksöniä sitten(n)
Onneksi - onneksi! - ipanapaset tietävät ja tuntevat mut..vai oisko se valitettavasti, en tiijä:notworthy:..että äyssikohtaukseni ovat ohimeneviä,
Mä niin haluisin nähä sut ja sun äyssit:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Pitää juu kattoa toi Leijonien peli(y)
Että mitenkä Kaaponen ketkutteleekaan:love: ja kun toiset ovat latoneet Legolandin verkot lörpöille, niin mitenkä tahmaseksi se nyt muuttuukaan:rolleyes::oops:

Ja ennenkö kellään on erkat muualla kuin lavassa niin toki poikkeus vahvistaa säännön eli nythän voi luistin kulkea niin että pörrätään hela tiden runt om motståndarens mål(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Toiminta = urheilupäivä:p

Huii:eek:
Siellä on vietetty ihan kunnon äksöniä sitten(n)

Mä niin haluisin nähä sut ja sun äyssit:love::love:
Niin niin*nyökkäilee*, isoppoijaat ja - tytötkii on kuulema urheilupäiväksi kutsuneet:rolleyes:...kaikenmaailman toimintaa...

Noemmäänytiiä oliko äksöniä..mutta rupee lobotomia-alueeseen vaikuttamaan kyllä ja sitten pipatanpupatan ja puhisen ja rölleilen:oops::notworthy:*piiloutuu kikkurapörrön taaksekeskelle*

Ja etkäpäs halluu nähä:cautious:
 
Kuinka yllättävää, täällä alkoikin iltawillikimpoilut:D


Pitänee mennä mukaan liikennepoliisiksi heilumaan:)
Eikä tartte sitte tällävälin ollenkaan uinailla lätkälaatikossa*huutelee aina mömmömkisaboxiin asti*...mä tuun heti valmentamaan jengiä nokkahuilu toises käpälässä ja pesisräpsä toisessa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Talo hiljentymäisillään, 2/3 peiton alla kohti unikuvia menossa, toi yks korvieni mukaan pitää jotain ysäritechnohumppahetkeään :):D

Se on nyt niin että mä hilpasen suihkuun ja jossain vaiheessa tiijetään että katoinko lätkää vai urvahdinko sohvalle:D

Hyvää yötä, näe kauniita unia. Nuku hyvin:)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä