Unelmia ja tahtomishaluamisia kohti sitten vaanMä haluisin kanssa koiran ja kissan...ja mökin rannalta ja jonkun jonka kainaloon käpertyä...ja kukkamaan ja jäistä kivennäisvettä
Mikään kun ei ole mahdotonta
Viimeksi muokattu:
Unelmia ja tahtomishaluamisia kohti sitten vaanMä haluisin kanssa koiran ja kissan...ja mökin rannalta ja jonkun jonka kainaloon käpertyä...ja kukkamaan ja jäistä kivennäisvettä
Joutuu vielä vähän odottaan, mukelot kirmailee hereillä ja tätä huushollia ei pimeeks saa edes pimennys verhoilla Mutta juu siinähän sitä viimestään lämpenee. Taidanpa yrittää jättää nuo villasukat "jumpan" ajaks jalkaananna ellinoora ukolles pimpsaa pimeässä peiton alla niin lämpenet
pus pus " vilkuttaa" Kiva jos saat positiivisia uutisiaIltawillejä kohti, taikurit kotiutuivat
Tekaisin tässä mansikkakiisseliä, se syö jolle maistuu
Johonkin kohtaan tyrkkään itteni suihkuun ja pesen päivän pölyt ja ihmetykset pois. Sain kuulla itsestäni tänään melkoisen hämmentäviä ja yllätyksellisiä uutisia - mielenkiintoisen jännittävän utopistisen positiivisia - joita pitänee torpan hiljennettyä tuumailla ja makustella uudestaan pikkusesti mutta joita ei parane ajatella kuitenkaan isosti koska en taija uskaltaa...kun sitten ne ehkä vois jopa loksahtaakin *iik kääk??!!* tai jopa kusahtaakin *iik kääk??!!**ufopääkkönen**hepuloi kuitenkin*
Tasaisen tappavan tylsä ja mitäänsanomattoman tapahtumaton arki ja elo vois varmaan joskus olla hyvästäkin
Mutta nyt tää omituinen höpöttäjä toivottaa sulle hyvät ja leppoisat illanjatkot. Sitten kun niin nuku hyvin ja näe kauniita unia.
Öitä*pus*
Mitään oo taas ottanut.
Ihana kuulla/lukea, että siellä on hyviä uutisia!!Iltawillejä kohti, taikurit kotiutuivat
Tekaisin tässä mansikkakiisseliä, se syö jolle maistuu
Johonkin kohtaan tyrkkään itteni suihkuun ja pesen päivän pölyt ja ihmetykset pois. Sain kuulla itsestäni tänään melkoisen hämmentäviä ja yllätyksellisiä uutisia - mielenkiintoisen jännittävän utopistisen positiivisia - joita pitänee torpan hiljennettyä tuumailla ja makustella uudestaan pikkusesti mutta joita ei parane ajatella kuitenkaan isosti koska en taija uskaltaa...kun sitten ne ehkä vois jopa loksahtaakin *iik kääk??!!* tai jopa kusahtaakin *iik kääk??!!**ufopääkkönen**hepuloi kuitenkin*
Tasaisen tappavan tylsä ja mitäänsanomattoman tapahtumaton arki ja elo vois varmaan joskus olla hyvästäkin
Mutta nyt tää omituinen höpöttäjä toivottaa sulle hyvät ja leppoisat illanjatkot. Sitten kun niin nuku hyvin ja näe kauniita unia.
Öitä*pus*
Mä join Sitiä, lidlin halpaa kivennäisvettä...ja on tosi hyvääMitään oo taas ottanut.
Mulla on kaksi kissaa ja koira. Ei tarvitse käpertyä yhtään minnekään, kun sänky on täynnä nelijalkaisia.Mä haluisin kanssa koiran ja kissan...ja mökin rannalta ja jonkun jonka kainaloon käpertyä...ja kukkamaan ja jäistä kivennäisvettä
Zemppiä kokeeseen ja hyvin se meneeWuhuu, kohta menoks...mehta konoks!
Täytyy kyllä tunnustaa etten ole tähän kokeeseen hirveesti paneutunut, mutta eiköhän tuolta jotain o mieleen jäänyt!
Tsemppiä!Wuhuu, kohta menoks...mehta konoks!
Täytyy kyllä tunnustaa etten ole tähän kokeeseen hirveesti paneutunut, mutta eiköhän tuolta jotain o mieleen jäänyt!
Tsemppiä,hyvin se meneeWuhuu, kohta menoks...mehta konoks!
mun pitäs lähteä kohta ajelemaan LahteenWuhuu, kohta menoks...mehta konoks!
Menit sinne mäkeen hyppäämään?mun pitäs lähteä kohta ajelemaan Lahteen
Kun saan aikaiseksi niin päivitän kuvan jossa hauveli näyttää mallisuorituksen lunkisti ottamisesta ja elosta nauttimisesta.Ihana päivä!
Huomenna joku teemajuttu ja sitten kevätjuhla perjantaina....joten tässähän voi jo olla ihan lunkisti ja nauttia elosta
Määkin join pitkästä aikaa kahvia tänään ja oli kieltämättä ihan liikaa poroja mukana.Kahvia. Tällä kertaa ilman poroja.