The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Vai naiseuden kurimukset tarjottimella*huokaa*
Ite en oo kiinnittäny kropan lämpötiloihin mitään huomiota kun oon aina tasaisen varmasti ja varmana kuitenkin jääkalikkana kuten nytkin:D. Poikkeuksen sääntöön tekee tietty kuumeessa oleminen mutta silloin meenkin yleensä siinä sinne toiseen ääripäähän..

Itelläni lähinnä korostuu kuinka kamalasti on kipuja ja kuinka vähiin jää kivuttomat päivät. Mutta minkäs kerpeleen nuille mahdat*kohauttaa olkapäitään*
 
Vai naiseuden kurimukset tarjottimella*huokaa*
Ite en oo kiinnittäny kropan lämpötiloihin mitään huomiota kun oon aina tasaisen varmasti ja varmana kuitenkin jääkalikkana kuten nytkin:D. Poikkeuksen sääntöön tekee tietty kuumeessa oleminen mutta silloin meenkin yleensä siinä sinne toiseen ääripäähän..

Itelläni lähinnä korostuu kuinka kamalasti on kipuja ja kuinka vähiin jää kivuttomat päivät. Mutta minkäs kerpeleen nuille mahdat*kohauttaa olkapäitään*
Voi meitä naisparkoja:D jos jotain positiivista niin ainakin tietää ettei ole vaivojensa kanssa yksin vaan meitä melkoisen monta miljoonaa samoista vaivoista kärsivää:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kahvia :coffee: tein kookoskerma-kananmunajäätelöä & tietysti marjahilloa :p
Teillä on jäätelökone?
Täällä moinen vimpain pitäis kesän aikaan jemmata pölyyttymään naapuriin:D
Mutta mitä luultavammin teen tänäkin kesänä pakastimeen itetehtyä jätskinätskiä, mikä viihtyy pakastimessa vain sen ajan minkä vaatii jähmettymiseen..
Onneksi ipanapasille kelpaa myös jäädytetyt vesimeloniviipaleet, mitkä onkin tosi hyviä:p
 
Ei helkkari:ROFLMAO: Pakko olla hormooneista johtuvaa, mulla on edelleen kylmä kaulasta alaspäin, mut se kylmä hiki loppu, sen tilalle tuli aivan järjetön poskien kuumotus ja posket on ihan tulipunaiset ja kuumat:D tekis mieli pitää kylmäkallea poskia vasten, ihan hämärää:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Teillä on jäätelökone?
Täällä moinen vimpain pitäis kesän aikaan jemmata pölyyttymään naapuriin:D
Mutta mitä luultavammin teen tänäkin kesänä pakastimeen itetehtyä jätskinätskiä, mikä viihtyy pakastimessa vain sen ajan minkä vaatii jähmettymiseen..
Onneksi ipanapasille kelpaa myös jäädytetyt vesimeloniviipaleet, mitkä onkin tosi hyviä:p
Ei oo tai no on mut ei sitä käytetä,kun kulho ei mahdu pakasteeseen. Vatkaimella vaan vatkaa erikseen munat &sokerit ja eri kulhossa kerma,sit vaan yhdistää ainekset ja pakkaseen.
Kyl itetehty on hyvää ja mitä parasta,ei oo ylimääräistä kakkelia mukana :DJoo pakastemelonit,viinirypäleet,kirsikat ja banaanit nams :p
 
Mjahas. Hauveli on ny sit hurmannut talon naarasotuksia ihan urakalla.
Alkaen keittiöstä. "Me laitettiin sille vähän päivällistä." Ilmankos oma ruokakuppi koirariksuineen on ny ollu toista vuorokautta koskematta.

Ei mikään tyhmä koira. Taitaa olla niin, että mulla on siltä paljon opittavaa.
 
r0s
Mjahas. Hauveli on ny sit hurmannut talon naarasotuksia ihan urakalla.
Alkaen keittiöstä. "Me laitettiin sille vähän päivällistä." Ilmankos oma ruokakuppi koirariksuineen on ny ollu toista vuorokautta koskematta.

Ei mikään tyhmä koira. Taitaa olla niin, että mulla on siltä paljon opittavaa.

Koira ois kyllä ihana!

Heti, kun jään eläkkeelle, hankin kaksi.
 
Mä pistän tämän trion kohta sirkukseen:cautious:
Taikureiksi

Kun pikkasenko tapahtuu sukkelaan
Meinaa toi katoaminen:D

Ihan äsken vielä pulisivatkin sisällä, kun sinne ihan äsken pölähtivätkin, mutta - annas olla kun ite käväsin sarvikuonolla, mikä meni muuten sitten ihan reisille(n), ja homman jälkeen pulisin ja höpisin paikallaoletetuille niin sainpa jälleen huomata että onpa ilusta puhua itekseen:D

Mutta eipä tuo ollut kuitenkaan yllärikilleriä
 

Yhteistyössä