Toivottavasti johtuu vaan tulevista menkoistaHei noi menkatkin vois kyllä olla tässä takana, pitäis viikon sisällä alkaa Toivottavasti,ettei oo flunssa...
Toivottavasti johtuu vaan tulevista menkoistaHei noi menkatkin vois kyllä olla tässä takana, pitäis viikon sisällä alkaa Toivottavasti,ettei oo flunssa...
Tai jäätävä palelu saattaa alkaa just n. viikko ennen menkkoja..mutta ei mulla sillon hikeä tule, paitsi jos tulee kierrossa ne vuodot, että koskee kohdun alueelle.Hei noi menkatkin vois kyllä olla tässä takana, pitäis viikon sisällä alkaa Toivottavasti,ettei oo flunssa...
Voi meitä naisparkoja jos jotain positiivista niin ainakin tietää ettei ole vaivojensa kanssa yksin vaan meitä melkoisen monta miljoonaa samoista vaivoista kärsivääVai naiseuden kurimukset tarjottimella*huokaa*
Ite en oo kiinnittäny kropan lämpötiloihin mitään huomiota kun oon aina tasaisen varmasti ja varmana kuitenkin jääkalikkana kuten nytkin. Poikkeuksen sääntöön tekee tietty kuumeessa oleminen mutta silloin meenkin yleensä siinä sinne toiseen ääripäähän..
Itelläni lähinnä korostuu kuinka kamalasti on kipuja ja kuinka vähiin jää kivuttomat päivät. Mutta minkäs kerpeleen nuille mahdat*kohauttaa olkapäitään*
Niin kai kun nukuit alastomana parvekkeellaMulla oli viime yönä kylmä.
Näinpä tuo meneeVoi meitä naisparkoja jos jotain positiivista niin ainakin tietää ettei ole vaivojensa kanssa yksin vaan meitä melkoisen monta miljoonaa samoista vaivoista kärsivää
Viddu, ikinä nuku parvekkeella.Niin kai kun nukuit alastomana parvekkeella
Viddu, ikinä nuku parvekkeen alla, aina parvekkeella.
Teillä on jäätelökone?Kahvia tein kookoskerma-kananmunajäätelöä & tietysti marjahilloa
Ei oo tai no on mut ei sitä käytetä,kun kulho ei mahdu pakasteeseen. Vatkaimella vaan vatkaa erikseen munat &sokerit ja eri kulhossa kerma,sit vaan yhdistää ainekset ja pakkaseen.Teillä on jäätelökone?
Täällä moinen vimpain pitäis kesän aikaan jemmata pölyyttymään naapuriin
Mutta mitä luultavammin teen tänäkin kesänä pakastimeen itetehtyä jätskinätskiä, mikä viihtyy pakastimessa vain sen ajan minkä vaatii jähmettymiseen..
Onneksi ipanapasille kelpaa myös jäädytetyt vesimeloniviipaleet, mitkä onkin tosi hyviä
Mäkin menin jäähän. Ja etenkin suu.Ei helkkari Pakko olla hormooneista johtuvaa, mulla on edelleen kylmä kaulasta alaspäin, mut se kylmä hiki loppu, sen tilalle tuli aivan järjetön poskien kuumotus ja posket on ihan tulipunaiset ja kuumat tekis mieli pitää kylmäkallea poskia vasten, ihan hämärää
Mjahas. Hauveli on ny sit hurmannut talon naarasotuksia ihan urakalla.
Alkaen keittiöstä. "Me laitettiin sille vähän päivällistä." Ilmankos oma ruokakuppi koirariksuineen on ny ollu toista vuorokautta koskematta.
Ei mikään tyhmä koira. Taitaa olla niin, että mulla on siltä paljon opittavaa.
Mäkin menin jäähän. Ja etenkin suu.
Ku söin puoli pussia jäisiä katkarapuja.
Mäkin menin jäähän. Ja etenkin suu.
Ku söin puoli pussia jäisiä katkarapuja.
Mä haluisin kanssa koiran ja kissan...ja mökin rannalta ja jonkun jonka kainaloon käpertyä...ja kukkamaan ja jäistä kivennäisvettäKoira ois kyllä ihana!
Heti, kun jään eläkkeelle, hankin kaksi.
Kylmää vissyä löytyy heti. Koiraa et saa omaksi. Kainaloon saa käpertyä, mut kaukosäädintä käskytän minä. Niih.Mä haluisin kanssa koiran ja kissan...ja mökin rannalta ja jonkun jonka kainaloon käpertyä...ja kukkamaan ja jäistä kivennäisvettä