Pöh höpölöpö, mulle riittää se yksi viiva kaksi kertaa kertomaan meneekö alas vaiko ei7 kertaa riittää normi-ihmisille, 9 on ruokavammasille
Pöh höpölöpö, mulle riittää se yksi viiva kaksi kertaa kertomaan meneekö alas vaiko ei7 kertaa riittää normi-ihmisille, 9 on ruokavammasille
Mä taas rakastan perisuomalaisen perus-aurajuuston valkoisia kulmia. Oluen kanssa ne ovat niiiiiiiin hyviä. Se sinisempi osa taas on herkkua vaikkapa piparin päällä. Tai viinirypäleen kera. Gold sen sijaan vaatii seurakseen viikunaa ja makeaa jäiruokaviiniä.
Mutta. Hyviä kaikki, joka tapauksessa!
Luin muuten tämän äsken tosta päättömän lainauksesta, että ''Mä taas rakastan perussuomalaisten perus-aurajuuston valkoisia kulmia.''Mä taas rakastan perisuomalaisen perus-aurajuuston valkoisia kulmia.
Maista sitä kulmaa missä ei näy sinistä. Ihan varoen. Ja seuraavana päivänä uudelleen ja sit lahjoita loppu Auraherkku vaikka naapurille.Luin muuten tämän äsken tosta päättömän lainauksesta, että ''Mä taas rakastan perussuomalaisten perus-aurajuuston valkoisia kulmia.''
Pitäis vissiin välillä miettiä vähemmän politiikkaa
Montakos maistamiskertaa sulla on yhdeksästä jäljellä?
Mä komppaan kans tätä, se valkonen on parasta. Mut älä hengitä nenän kautta samaan aikaan jos aromit ei miellytäMaista sitä kulmaa missä ei näy sinistä. Ihan varoen. Ja seuraavana päivänä uudelleen ja sit lahjoita loppu Auraherkku vaikka naapurille.
Viiva? Mitäs sä oikeastaan oot "maistellut"?Pöh höpölöpö, mulle riittää se yksi viiva kaksi kertaa kertomaan meneekö alas vaiko ei
En jaksanut panna numeroita erikseen ja väliviivaa, joten kirjotin kaikenViiva? Mitäs sä oikeastaan oot "maistellut"?
Eihän sitä aina kaikkee jaksaEn jaksanut panna numeroita erikseen ja väliviivaa, joten kirjotin kaiken
Ei yhtään kertaa käyttämättä.Montakos maistamiskertaa sulla on yhdeksästä jäljellä?
Eikös ne ooEi yhtään kertaa käyttämättä.
Yhdellä työpaikalla vippasin isoja aurakolmiota roskiin, selityksenä tekoon kerroin että arvelin niitten olleen pilalla hajun perusteella.
Onhan kaikki muuten hyvin?Ei mulla muuta
Niinpä ja mieti, mulla alkaa viikon päästä kesäloma!Tuituisäisäi, valtakunnantekeleessä kaikki ihan niin bueno kuin vain voi tähän kohtaan olla
Mutta voitko kuvitella, edessä on viikonloppumuksendeerus*hihkuu ja taputtaa kätösiään*, mii laik itkatso liitettä 6659
Eli siellä ollaan sitten pääkkönen hattarallaan ja relax-öllötystä ja ellunkanaset-olotilaa luvattoman monta levotonta viikkoa?Niinpä ja mieti, mulla alkaa viikon päästä kesäloma!