The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tietty, jos ostaisi sitä glukomannaaniriisiä (konjak, shirataki) ja tekisi siitä.
Kuulosti (?:confused: ) ihan Paulan tekstiltä toi mitä kirjotit, tuli melkis nostalginen olo:love:

*ravistelee ihtensä totellisuuteen*
Mutta enpä ole kuullutkaan tuosta riisistä?:)
Mut maksassa itsessään on hiilihydraattia.
Aijaa?:alien:
Emmä ole tuotakaan ikuna tiennyt:notworthy:
Eli se maksa on ylikypsää, sen kans saa olla tarkka ettei kypsennä liikaa, muuten tulee tosi sitkeeksi.
maksa muuttuu yllättävän äkkiä kengänpohjaksi jos sitä paistaa pikkusenkaan liikaa
Ok, no hyvä tietää
 
r0s
Kuulosti (?:confused: ) ihan Paulan tekstiltä toi mitä kirjotit, tuli melkis nostalginen olo:love:

*ravistelee ihtensä totellisuuteen*
Mutta enpä ole kuullutkaan tuosta riisistä?:)

Aijaa?:alien:
Emmä ole tuotakaan ikuna tiennyt:notworthy:


Ok, no hyvä tietää
Paula saisi varmaan paskhalvauksen moisesta tuotteesta. Se ku ei oo riisiä nähnytkään.

Ja juu, maksa on sisältä punertavaa silloin kun se on syötävää. Paitsi tietty jos tykkää kengänpohjista.
 
Siinä kiteytyy sun ja mun perimmäinen ero.
No joo, mutta oon mä yrittänyt muuttaa niitä...esmes syön nykyään vähemmän kypsää (paistettua) munaa, ei se raakaa ole mutten enää paistele molemmilta puolilta vaan annan kypsyä pienellä lämmöllä silleen ettei keltuaiset valu..
Sianlihaa en syö, mutta se liittyy siihen hajuun jotenkin.
Naudanlihaa vois maistaa sellasena mediumina...mutta ei ole vielä tullut tilannetta, että ois ite tehnyt tai että kukaan toinenkaan olis tarjonnut...no verta en syö vaikka pakotettais...enkä läskiä.
Mitähän muuta, ai niin...edelleen ootan että sais aitoa tartarpihviä, kun tuli joskus luvattua että maistan ja kokeilen...niin joo ja mitään äyriäisiä en todellakaan aio maistaa..enkä homejuustoo.

Kaikkea muuta oikeastaan voiskin kokeilla...ehkä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
r0s
No joo, mutta oon mä yrittänyt muuttaa niitä...esmes syön nykyään vähemmän kypsää (paistettua) munaa, ei se raakaa ole mutten enää paistele molemmilta puolilta vaan annan kypsyä pienellä lämmöllä silleen ettei keltuaiset valu..
Sianlihaa en syö, mutta se liittyy siihen hajuun jotenkin.
Naudanlihaa vois maistaa sellasena mediumina...mutta ei ole vielä tullut tilannetta, että ois ite tehnyt tai että kukaan toinenkaan olis tarjonnut...no verta en syö vaikka pakotettais...enkä läskiä.
Mitähän muuta, ai niin...edelleen ootan että sais aitoa tartarpihviä, kun tuli joskus luvattua että maistan ja kokeilen...niin joo ja mitään äyriäisiä en todellakaan aio maistaa..enkä homejuustoo.

Kaikkea muuta oikeastaan voiskin kokeilla...ehkä.
Siis etkö ole edes maistanut homejuustoa?
 
r0s
Tiedätkö että homejuustoissa on eroja, esim. sinihomejuustoissa aura gold on:love:,voisin syödä sitä koko paketin punkun kera.. kun taas castello:sick:
Valkohomejuusto leivitettynä:love: pelkiltään:sick:

Mä taas rakastan perisuomalaisen perus-aurajuuston valkoisia kulmia. Oluen kanssa ne ovat niiiiiiiin hyviä. Se sinisempi osa taas on herkkua vaikkapa piparin päällä. Tai viinirypäleen kera. Gold sen sijaan vaatii seurakseen viikunaa ja makeaa jäiruokaviiniä. :p

Mutta. Hyviä kaikki, joka tapauksessa!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja ruuttis
Kai tiedät, että pitää maistaa noin yhdeksän kertaa ennen kun voi tietää, pitääkö jostain vai ei?
Miten niin 9 kertaa?:eek:

Tiedätkö että homejuustoissa on eroja, esim. sinihomejuustoissa aura gold on:love:,voisin syödä sitä koko paketin punkun kera.. kun taas castello:sick:
Valkohomejuusto leivitettynä:love: pelkiltään:sick:
Home kuin home, juusto kyllä on hyvää mutta ilman hometta:sick:
Homejuustot :sick: Ei edes pizzassa mene.
(y)
 
(mä maistoin jo toistamiseen oliiviöljyä joka oli lennättää mut ensisiemauksella persiilleni ja pian saatan addiktoitua mokoman karvaankitkeränhappamantyrmäävään makuun)
Uhhh, miten mä unohinkaan tään...sellasina päivinä saatan ottaa vajaa ruokalusikallisen oliiviöljyä ihan sellasenaan, kun en ole syönyt oikeastaan muuta kuin vähän salaattia ja proteiinia esim. keitetyn munan muodossa ja rasvat ovat jääny minimiin. Ällöttävää ensiks, mutta siihen tottuu ja ainakin ite tykkään jälkimausta:p
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
Uhhh, miten mä unohinkaan tään...sellasina päivinä saatan ottaa vajaa ruokalusikallisen oliiviöljyä ihan sellasenaan, kun en ole syönyt oikeastaan muuta kuin vähän salaattia ja proteiinia esim. keitetyn munan muodossa ja rasvat ovat jääny minimiin. Ällöttävää ensiks, mutta siihen tottuu ja ainakin ite tykkään jälkimausta:p

Meillä kuluu oliiviöljyä varmaan kymmeniä litroja vuodessa mutta tää tapaus oli tyrmäävän ärjyä ensimaistamisella.

Suurin osa siitä on jo saippuaa mutta pullonpohjalta voi yhä siedättää makunystyröitään.
 

Yhteistyössä