Jees. Maksa vaan käytetään tulella tai pannulla ja sit syödään. Heti.
Kuulosti (? ) ihan Paulan tekstiltä toi mitä kirjotit, tuli melkis nostalginen oloTietty, jos ostaisi sitä glukomannaaniriisiä (konjak, shirataki) ja tekisi siitä.
Aijaa?Mut maksassa itsessään on hiilihydraattia.
Eli se maksa on ylikypsää, sen kans saa olla tarkka ettei kypsennä liikaa, muuten tulee tosi sitkeeksi.
Ok, no hyvä tietäämaksa muuttuu yllättävän äkkiä kengänpohjaksi jos sitä paistaa pikkusenkaan liikaa
Eikai se jää raa'aks?Jees. Maksa vaan käytetään tulella tai pannulla ja sit syödään. Heti.
Paula saisi varmaan paskhalvauksen moisesta tuotteesta. Se ku ei oo riisiä nähnytkään.Kuulosti (? ) ihan Paulan tekstiltä toi mitä kirjotit, tuli melkis nostalginen olo
*ravistelee ihtensä totellisuuteen*
Mutta enpä ole kuullutkaan tuosta riisistä?
Aijaa?
Emmä ole tuotakaan ikuna tiennyt
Ok, no hyvä tietää
Eikö tuossa olis jotain välimuotoa?Ja juu, maksa on sisältä punertavaa silloin kun se on syötävää. Paitsi tietty jos tykkää kengänpohjista.
ei ooEikö tuossa olis jotain välimuotoa?
Tuo on iso ja voimakas sana mulle ruokakokeilujen suhteenRohkeutta!
Ei tosiaan ole mut älä ajattele sitä raakana, kun eihän se periaatteessa sellasta oo
Tuo on iso ja voimakas sana mulle ruokakokeilujen suhteen
No joo, mutta oon mä yrittänyt muuttaa niitä...esmes syön nykyään vähemmän kypsää (paistettua) munaa, ei se raakaa ole mutten enää paistele molemmilta puolilta vaan annan kypsyä pienellä lämmöllä silleen ettei keltuaiset valu..Siinä kiteytyy sun ja mun perimmäinen ero.
Siis etkö ole edes maistanut homejuustoa?No joo, mutta oon mä yrittänyt muuttaa niitä...esmes syön nykyään vähemmän kypsää (paistettua) munaa, ei se raakaa ole mutten enää paistele molemmilta puolilta vaan annan kypsyä pienellä lämmöllä silleen ettei keltuaiset valu..
Sianlihaa en syö, mutta se liittyy siihen hajuun jotenkin.
Naudanlihaa vois maistaa sellasena mediumina...mutta ei ole vielä tullut tilannetta, että ois ite tehnyt tai että kukaan toinenkaan olis tarjonnut...no verta en syö vaikka pakotettais...enkä läskiä.
Mitähän muuta, ai niin...edelleen ootan että sais aitoa tartarpihviä, kun tuli joskus luvattua että maistan ja kokeilen...niin joo ja mitään äyriäisiä en todellakaan aio maistaa..enkä homejuustoo.
Kaikkea muuta oikeastaan voiskin kokeilla...ehkä.
Olen, sen takia en enää ikinä aio maistaa.Siis etkö ole edes maistanut homejuustoa?
Olen, sen takia en enää ikinä aio maistaa.
Tiedätkö että homejuustoissa on eroja, esim. sinihomejuustoissa aura gold on,voisin syödä sitä koko paketin punkun kera.. kun taas castelloOlen, sen takia en enää ikinä aio maistaa.
Tiedätkö että homejuustoissa on eroja, esim. sinihomejuustoissa aura gold on,voisin syödä sitä koko paketin punkun kera.. kun taas castello
Valkohomejuusto leivitettynä pelkiltään
Miten niin 9 kertaa?Kai tiedät, että pitää maistaa noin yhdeksän kertaa ennen kun voi tietää, pitääkö jostain vai ei?
Home kuin home, juusto kyllä on hyvää mutta ilman homettaTiedätkö että homejuustoissa on eroja, esim. sinihomejuustoissa aura gold on,voisin syödä sitä koko paketin punkun kera.. kun taas castello
Valkohomejuusto leivitettynä pelkiltään
Homejuustot Ei edes pizzassa mene.
Miten niin 9 kertaa?
Home kuin home, juusto kyllä on hyvää mutta ilman hometta
Miten niin 9 kertaa?
Home kuin home, juusto kyllä on hyvää mutta ilman hometta
Yksi kerta riittää. En syö sitä mistä en tykkää.Juu. Yhdeksän kertaa.
Rohkeutta!
(mä maistoin jo toistamiseen oliiviöljyä joka oli lennättää mut ensisiemauksella persiilleni ja pian saatan addiktoitua mokoman karvaankitkeränhappamantyrmäävään makuun)
Uhhh, miten mä unohinkaan tään...sellasina päivinä saatan ottaa vajaa ruokalusikallisen oliiviöljyä ihan sellasenaan, kun en ole syönyt oikeastaan muuta kuin vähän salaattia ja proteiinia esim. keitetyn munan muodossa ja rasvat ovat jääny minimiin. Ällöttävää ensiks, mutta siihen tottuu ja ainakin ite tykkään jälkimausta(mä maistoin jo toistamiseen oliiviöljyä joka oli lennättää mut ensisiemauksella persiilleni ja pian saatan addiktoitua mokoman karvaankitkeränhappamantyrmäävään makuun)
Uhhh, miten mä unohinkaan tään...sellasina päivinä saatan ottaa vajaa ruokalusikallisen oliiviöljyä ihan sellasenaan, kun en ole syönyt oikeastaan muuta kuin vähän salaattia ja proteiinia esim. keitetyn munan muodossa ja rasvat ovat jääny minimiin. Ällöttävää ensiks, mutta siihen tottuu ja ainakin ite tykkään jälkimausta