En häppeeTäälläkään pääse eroon kiekosta. Hävetkää.
Joo KakkoKakko!!!!
Muuten..Kohtapianjustiinsa menee hermostoliitto huonoon kuntoon
Mä tungen kohta tämmösetkatso liitettä 6662
nessuun kun en jaksa ennää vehdata näitten kanssakatso liitettä 6663
Miun nessu on ihan pipinenkatso liitettä 6664
No en yhtään niin eppäile että sirkututtaa ja kukkuiluttaaIltaa, ollaan mökillä ja kohta saunaan.
Täällä kuuluu sirkutusta ja kukkuu.
*röyh*
Söin makkaran. Ihan kokonaisen makkaran. Eikä olllut ees erityisen hyvää.
https://hkruokatalo.studio.crasman.fi/pub/Kuvat/Tuotekuvat2/5436.jpg?c=system_1024x
No hei, MM-kiakkoo pelataan vaan kerran vuodessa, että huomiselle kisakatsomo pystyyn ja Suomi-huivi kaulaan itelleskinTäälläkään pääse eroon kiekosta. Hävetkää.
Olen Queen fani kyllä mutta tämähän on ihan kauheaa paskaa!
Sä oot selvästi silmällä pidettävä gansteri!Mun viesti män moderaattoreiden tarkistukseen*ufopääkkönen*!!!
Eiks täällä saa kuiskiakaan että tuli maali
Sä oot saanu näppiksen kuntoonIhan sama vaikka kiakkoa ei sais täälä puhua mutta!
Kaikki kiakkoasiantuntijat teilas Suomen joukkueen ennen ensimmäistäkään peliä ja siksi koska ei ole NHL pelaajia.
Kanadalla on kaikki melkein parhaat NHL pelaajat ja ottivat nokkaan heti kättelyssä 3-1!
Valtakunnan Viralliset Kiakkoasiantuntijat - Kisajoukkue 2019
0 -1
Älä unta näe.No hei, MM-kiakkoo pelataan vaan kerran vuodessa, että huomiselle kisakatsomo pystyyn ja Suomi-huivi kaulaan itelleskin
Jollekin suattaapi ollannii, jollekin tuas ei suata ollanniiOlen Queen fani kyllä mutta tämähän on ihan kauheaa paskaa!
Mä myönnän etten mäkään pelejä kauheesti kato, välillä vilasen. Mut se johtuu ihan taikauskosta, aina kun mä kattelen niin Suomi ottaa takkiinsa Mä kattelen sit uusinnan tai koosteet jälkeenpäinÄlä unta näe.
Sä oot selvästi silmällä pidettävä gansteri!
Tääkäänhän ei ole ihan parhaasta päästä.Jollekin suattaapi ollannii, jollekin tuas ei suata ollannii
Makuasia sano kolli kun pallejaan nuoli
Tääkäänhän ei ole ihan parhaasta päästä.
Ihan nyt kun alkaa jattelemaan niin eihän niillä ollut kui muutama hyvä biisi!
Elin muut apaskaa niinkuin tääkin.
NO HEI, ONHAN TÄÄ NYT IHAN PASQUAA!