Aqela
Pitäs tajuta kun sanon että haluan huonot latvat pois. Enkä mallin muutosta.Niin..?
Eli mitä sää olet miettinyt, onko hän jotenkin vihreänröpelöisenkumpuloinen vai sinikirjavankukkeli?
Pitäs tajuta kun sanon että haluan huonot latvat pois. Enkä mallin muutosta.Niin..?
Eli mitä sää olet miettinyt, onko hän jotenkin vihreänröpelöisenkumpuloinen vai sinikirjavankukkeli?
Ei tietenkään sua haittaaEi minua haittaa yhtään.
Kiinalaisen? Kannibaali!Söin kiinalaisen, ilman riisiä, tossa päivällä ja vieläkin on ihan örp olo...
Se on kyllä ihan totta!!Pitäs tajuta kun sanon että haluan huonot latvat pois. Enkä mallin muutosta.
OhhohSe on kyllä ihan totta!!
Mun kaverille oli parturi suositellut permanenttia joskus, no kaveri suostui siihen ja oli itkenyt jälkeenpäin sitä koska näytti ihan joltain 80-luvun Michael Jacksonilta ja se parturi vaan oli hätääntynyt ja sanonut '' sä itse halusit sen noin, ei ole meidän vika''
aterian hyvä ihminen, A T E R I A NKiinalaisen? Kannibaali!
Joo joo..aterian hyvä ihminen, A T E R I A N
Chilikanan
Juurikin näin. Eli se mitä asiakas haluaa, eikä sitä mistä ite tykkää. Toki voi mielipiteensä sanoo mut silti asiakasta pitää kuunnella.Pitäs tajuta kun sanon että haluan huonot latvat pois. Enkä mallin muutosta.
Mimmun mämmyn mömmynJoo joo..
Mimmun mämmyn mömmyn
Taisin nielaista hiuksen. Hius tuntui suussa. Luulin saavani sen suusta pois. Sitten oksensin limaa.
se on muuten kamalaa jos hius jää kurkkuun kiinniTaisin nielaista hiuksen. Hius tuntui suussa. Luulin saavani sen suusta pois. Sitten oksensin limaa.
mä tunnen vaan 5 lintua: pikkulintu, isolintu, vesilintu, maalintu ja havukkaMun pitäis opetella tänä keväänä yli 100 lintulajia, mahtaiskohan noi olla hyväksyttyjen listalla...
Mä kävin kans joskus kampaajalla joka halus aina muotoilla mun hiukset sellaseks palloks, vähän 60 luvun tyyliin, sanoin suoraan että vihaan sellaista mallia kun se ei mulle sovi ja tykkään että hiukset on suht suorat. No tämäpä se totes vaan että mut kun sulle saa ne niin ihanaks palloks. Kävin sillä 4 kertaa ja aina se pörrötti, sit vaihdoin kampaajaan joka kuuntelee ja ymmärtää mitä MINÄ haluan.
Jep, kun kakominen loppui niin join vettä 2 mukillista.se on muuten kamalaa jos hius jää kurkkuun kiinni
Mikä on havukka? Haukka...?mä tunnen vaan 5 lintua: pikkulintu, isolintu, vesilintu, maalintu ja havukka
sää alat oppiaTaisin nielaista munakarvan. Se tuntui suussa. Luulin saavani sen suusta pois ennen purkausta. Sitten nielasin limat.
Hyyyiiiii kauheeta..pahin panajainen syödessäTaisin nielaista hiuksen. Hius tuntui suussa. Luulin saavani sen suusta pois. Sitten oksensin limaa.
Ainakin tietää kenen hiukset on ruoassaToi on muuten ällöä!
Etenkin kun tyttären ja esikoispojan hiukset ylettyvät melkis persiiseen asti!
Hitto kun en syönyt mitään.Hyyyiiiii kauheeta..pahin panajainen syödessä
Ja sellanen tilanne, että puolet hiuksesta on suusta ulkona, mutta kun yrittää ottaa sitä pois...huomaa että loppuosa on nielussa jossain ruoassa kiinni, eikä meinaa tulla ulos.se on muuten kamalaa jos hius jää kurkkuun kiinni
Paitsi sitä hiustaHitto kun en syönyt mitään.
Juu luultavasti Mulla on todella tuuheet hiukset ja sitä hiusta on paljon, yksittäinen hius on suht ohutta ja taipuisaa joten pörröttäjän unelma Nykyään kun mulla on lyhyet hiukset, kampaaja saa ensin puolituntia pelkästään ohennella niitä vaikka pitäis saman mallin.Sun ex-kampaaja on varmasti henkistä sukua mun mutsille.
Mun pitäisi laikata hiukset silleen "nätisti" kasvojen ympärille ja sit ottaa pehemennys tai permanentti. Sit ois neljä senttiä käkkärää ympräi päätä ja näyttäisin ihan, -mutsiltani!