The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Pitäs tajuta kun sanon että haluan huonot latvat pois. Enkä mallin muutosta.
Se on kyllä ihan totta!!
Mun kaverille oli parturi suositellut permanenttia joskus, no kaveri suostui siihen ja oli itkenyt jälkeenpäin sitä koska näytti ihan joltain 80-luvun Michael Jacksonilta ja se parturi vaan oli hätääntynyt ja sanonut '' sä itse halusit sen noin, ei ole meidän vika''o_O
 
r0s
Mä kävin kans joskus kampaajalla joka halus aina muotoilla mun hiukset sellaseks palloks, vähän 60 luvun tyyliin, sanoin suoraan että vihaan sellaista mallia kun se ei mulle sovi ja tykkään että hiukset on suht suorat. No tämäpä se totes vaan että mut kun sulle saa ne niin ihanaks palloks. Kävin sillä 4 kertaa ja aina se pörrötti, sit vaihdoin kampaajaan joka kuuntelee ja ymmärtää mitä MINÄ haluan.o_O

Sun ex-kampaaja on varmasti henkistä sukua mun mutsille.

Mun pitäisi laikata hiukset silleen "nätisti" kasvojen ympärille ja sit ottaa pehemennys tai permanentti. Sit ois neljä senttiä käkkärää ympräi päätä ja näyttäisin ihan, -mutsiltani! :censored:
 
Sun ex-kampaaja on varmasti henkistä sukua mun mutsille.

Mun pitäisi laikata hiukset silleen "nätisti" kasvojen ympärille ja sit ottaa pehemennys tai permanentti. Sit ois neljä senttiä käkkärää ympräi päätä ja näyttäisin ihan, -mutsiltani! :censored:
Juu luultavasti:D Mulla on todella tuuheet hiukset ja sitä hiusta on paljon, yksittäinen hius on suht ohutta ja taipuisaa joten pörröttäjän unelma:D Nykyään kun mulla on lyhyet hiukset, kampaaja saa ensin puolituntia pelkästään ohennella niitä vaikka pitäis saman mallin.
Vielä 8v sitten mun hiukset yletty perseen alapuolelle asti ja paino melkistä 100 kiloo(ainaki tuntu siltä:oops:), sillon kaveri ainoastaan tasotteli niitä.
 

Yhteistyössä