The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Aqela
Mä olen ihmetellyt yhtä kampaajaa. 2 kertaa käynyt hänen luona. Molemmilla kerroilla ehdotti kerroksittain leikkaamista kun mulla on niin runsaasti hiuksia. Joo mutta haluan että tukka on paksun näköinen. Ja haluan pitää mallin mikä mulla on.
 
Mä olen ihmetellyt yhtä kampaajaa. 2 kertaa käynyt hänen luona. Molemmilla kerroilla ehdotti kerroksittain leikkaamista kun mulla on niin runsaasti hiuksia. Joo mutta haluan että tukka on paksun näköinen. Ja haluan pitää mallin mikä mulla on.
Niin..?
Eli mitä sää olet miettinyt, onko hän jotenkin vihreänröpelöisenkumpuloinen vai sinikirjavankukkeli?:barefoot:
 
Mä olen ihmetellyt yhtä kampaajaa. 2 kertaa käynyt hänen luona. Molemmilla kerroilla ehdotti kerroksittain leikkaamista kun mulla on niin runsaasti hiuksia. Joo mutta haluan että tukka on paksun näköinen. Ja haluan pitää mallin mikä mulla on.
Mä kävin kans joskus kampaajalla joka halus aina muotoilla mun hiukset sellaseks palloks, vähän 60 luvun tyyliin, sanoin suoraan että vihaan sellaista mallia kun se ei mulle sovi ja tykkään että hiukset on suht suorat. No tämäpä se totes vaan että mut kun sulle saa ne niin ihanaks palloks. Kävin sillä 4 kertaa ja aina se pörrötti, sit vaihdoin kampaajaan joka kuuntelee ja ymmärtää mitä MINÄ haluan.o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä