OkMiten mä niin arvasin tämän. Mä lähden nyt sniffailemaan sukkalaatikkoa vaatekomeroon.
OkMiten mä niin arvasin tämän. Mä lähden nyt sniffailemaan sukkalaatikkoa vaatekomeroon.
Mä yökkäsin kerran miehen syliin kun yritin niellä, ei pyytäny enää sen jälkeen vaan saan ihan rauhassa käydä sylkeen poistosin tupakintuskaan auttais enemmän jos ottas loppuun asti ja vielä nielis lastin
Mä en ole edes yrittänyt niellä. Riittää kun on suussa.Mä yökkäsin kerran miehen syliin kun yritin niellä, ei pyytäny enää sen jälkeen vaan saan ihan rauhassa käydä sylkeen pois
Vaikuttaa lupaavalta Otetaan netflix sit kun strange thingsin uus kausi alkaa ni vois samaan pötköön tsekata tuonkinKauhun ystäville, netflix.
https://www.radionova.fi/uutiset/viihde/a-177941
Mulla on netflix. Tuota vois katsoa pimeessä peiton alla.Vaikuttaa lupaavalta Otetaan netflix sit kun strange thingsin uus kausi alkaa ni vois samaan pötköön tsekata tuonkin
Mä katsoin varovaisena että muuttuuko hirviöksi.
Ei mutta nukuin päiväunet ja heräsin siihen kun kissa kehräs peppu mun naamaa vasten...halus huomiota ja ruokaaMä katsoin varovaisena että muuttuuko hirviöksi.
Mun pitäis opetella tänä keväänä yli 100 lintulajia, mahtaiskohan noi olla hyväksyttyjen listalla...
Niin..?Mä olen ihmetellyt yhtä kampaajaa. 2 kertaa käynyt hänen luona. Molemmilla kerroilla ehdotti kerroksittain leikkaamista kun mulla on niin runsaasti hiuksia. Joo mutta haluan että tukka on paksun näköinen. Ja haluan pitää mallin mikä mulla on.
Mä kävin kans joskus kampaajalla joka halus aina muotoilla mun hiukset sellaseks palloks, vähän 60 luvun tyyliin, sanoin suoraan että vihaan sellaista mallia kun se ei mulle sovi ja tykkään että hiukset on suht suorat. No tämäpä se totes vaan että mut kun sulle saa ne niin ihanaks palloks. Kävin sillä 4 kertaa ja aina se pörrötti, sit vaihdoin kampaajaan joka kuuntelee ja ymmärtää mitä MINÄ haluan.Mä olen ihmetellyt yhtä kampaajaa. 2 kertaa käynyt hänen luona. Molemmilla kerroilla ehdotti kerroksittain leikkaamista kun mulla on niin runsaasti hiuksia. Joo mutta haluan että tukka on paksun näköinen. Ja haluan pitää mallin mikä mulla on.
Tottakai on.Mun pitäis opetella tänä keväänä yli 100 lintulajia, mahtaiskohan noi olla hyväksyttyjen listalla...
Se on sitten sun syy jos saan hylätynTottakai on.
Ei minua haittaa yhtään.Se on sitten sun syy jos saan hylätyn