The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tupakkaa ostin,miehelle :oops:
Mä en polta. Eee,ku kiltisti otin lompsasta todistuksen esille ja näytin. :unsure:
Multa kysy kans vuosi sitten citimarketissa paperit kun ostin yhden saunasiiderin, mulla oli ostoksina 2 päärynää, 2 maitoa ja kinkkupaketti sekä se yksi siideri. Lisäks lapsikin mukana:) parikymppinen myyjä helahti ihan punaiseks kun katto ikää 33v. Ja mua rupes naurattaan ihan hirveesti:D No joo, mä tiedän et käsky on käyny et kaikilta alle 30v näkösiltä pitää kysyä mut silti.:)
 
Multa kysy kans vuosi sitten citimarketissa paperit kun ostin yhden saunasiiderin, mulla oli ostoksina 2 päärynää, 2 maitoa ja kinkkupaketti sekä se yksi siideri. Lisäks lapsikin mukana:) parikymppinen myyjä helahti ihan punaiseks kun katto ikää 33v. Ja mua rupes naurattaan ihan hirveesti:D No joo, mä tiedän et käsky on käyny et kaikilta alle 30v näkösiltä pitää kysyä mut silti.:)
Jooh,välillä käy noin :D
Ja mä oon jo vähän yli 40 :D:LOL: kassa oli ehkä 50v
 
Olipas löysäilypäivä.
Päivällä pikkuisen maansiirtohommia. (Jeesasin erästä naarasotusta siirtämään kranssintaimia isompiin purnukoihin. Maansiirtohommia nekin, vaik olikin vaan pikkupussista multaa lusikalla purkkeihin. Semmoisia pikkuisia maansiirtohommia.)
Sit oli maailman helpoin iltatiskivuoro. Siin ei siis oikeesti ollu mitään. Yks iso soppakattila ja kolmisenkymmentä soppalautasta + lasit ja pelkkiä lusikoita. Muutama hassu korillinen kahden minuutin koneella.

Jos tämmöinen löysäily jatkuu niin eihän tästä tuu mitään. Mä alan joko keksimään tyhmyyksiä tai tuhmuuksia tekemisen puutteessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Kais

Yhteistyössä