Juu, oon kattonu Täytyy pistää seurantaan ja kattoo sit ku jatkoa seuraaOot sää kattonut Conjur lehvat jo?
Niistä on tulossa parikin jatkoa..toinen liittyy Annabel nukkeen ja toinen Warreneihin
Juu, oon kattonu Täytyy pistää seurantaan ja kattoo sit ku jatkoa seuraaOot sää kattonut Conjur lehvat jo?
Niistä on tulossa parikin jatkoa..toinen liittyy Annabel nukkeen ja toinen Warreneihin
Mulle ei kans hirveemmin scifi uppoo.Mä en välitä scifistä oikein yhtään
Ootko jo kahtonu the nun leffan,liittyy noihin kirottuleffoihinOot sää kattonut Conjur lehvat jo?
Juu..ja katoin ne kaikki jo tehdyt silleen kuinka ne menis aika järjestyksessäOotko jo kahtonu the nun leffan,liittyy noihin kirottuleffoihin
Mä en oo kattonu mut trailerin perusteella vaikutti ihan lupaavalta Ootko sä?Ootko jo kahtonu the nun leffan,liittyy noihin kirottuleffoihin
Mie en oo vielä tuota nunnaleffaa kahtonuJuu..ja katoin ne kaikki jo tehdyt silleen kuinka ne menis aika järjestyksessä
En vielä,mut joo vaikuttaa hyvältä.Mä en oo kattonu mut trailerin perusteella vaikutti ihan lupaavalta Ootko sä?
Jep. Ei oo tullut hetkeen itekkään sitä katottua
Manaajan voisi katsoa ihan nostalgian vuoksi .
Tarvitaan myös pitkiä kun ei me pätkät yletytä mihinkäänMie oon 175 cm
Tarvitaan myös pitkiä kun ei me pätkät yletytä mihinkään
Mut jos draamaa ja kauhua on omasta takaa?Scifi, ihme toiminta pläjäykset eikä komediaakin oikein uppoa (aina toki joskus joku poikkeus löytyy). Draamaa ja kauhua se olla pitää .
Syntyy ainakin kunnon action pläjäys .Mut jos draamaa ja kauhua on omasta takaa?
*huiskuttaavilkuttaa*Mut jos draamaa ja kauhua on omasta takaa?
Ihana nainenScifi, ihme toiminta pläjäykset eikä komediaakin oikein uppoa (aina toki joskus joku poikkeus löytyy). Draamaa ja kauhua se olla pitää .
Mulle ei uppoo draama eikä romantiset leffatScifi, ihme toiminta pläjäykset eikä komediaakin oikein uppoa (aina toki joskus joku poikkeus löytyy). Draamaa ja kauhua se olla pitää .
...tosin kyllä mä voin ihan hyvin katella kauhuakin*hirween topakkana sipisee*...sillai sormien välistä varovasti kurkkien rohkeushuipussaan, muutoinhan piileskelen soffatyynykasan takana...
Monesko kerta titanikkia menossa?Mulla on kainaloisena tuo yks hurmurinalku ja katellaan Titanicia
...tosin kyllä mä voin ihan hyvin katella kauhuakin*hirween topakkana sipisee*...sillai sormien välistä varovasti kurkkien rohkeushuipussaan, muutoinhan piileskelen soffatyynykasan takana...
Mulla on kainaloisena tuo yks hurmurinalku ja katellaan Titanicia
On hän. Tosin leffamaustaan voidaan neuvotella.Ihana nainen
Mä gategorioin ne monesti komedian puolelleMulle ei uppoo draama eikä romantiset leffat