The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Eipä vissii kait ihmekään kun on koko päivän vejelly lankkuja ja työnnelly ja paukutellu niitä koloihin ja sutinu kaiken maaliman maaleja perään...:barefoot:
Niin, mä olen vaan maannut sängyssä pitkin päivää ja kuunnellut remppareinojen kolinoita ja hikoillut ja vasta huomenna pääsee suihkuun...:cry:

*jää miettimään miten tämä vastaus liittyy yhtään mitenkään tuohon kisun viestiin*o_O

No eiku joo, makasin pikkuhoususillani ja teepaitasillani vaan ja silti on kyyma:cautious:
Niin joo, ei se vieläkään liity aksun lankkuihin ja maaleihin mitenkään:notworthy:
 
Niin, mä olen vaan maannut sängyssä pitkin päivää ja kuunnellut remppareinojen kolinoita ja hikoillut ja vasta huomenna pääsee suihkuun...:cry:

*jää miettimään miten tämä vastaus liittyy yhtään mitenkään tuohon kisun viestiin*o_O

No eiku joo, makasin pikkuhoususillani ja teepaitasillani vaan ja silti on kyyma:cautious:
Niin joo, ei se vieläkään liity aksun lankkuihin ja maaleihin mitenkään:notworthy:
Pittääkö yhtäkään ennää miettiä miks yhellä Jollakin Kummalla on ollunna pääkkönen kippeenä ja korvatki vissiinki:cautious:...melkeestä älästi öllään ku on järvetkii jäässäkii*jupisee*
 

Yhteistyössä