Aqela
Tosi pervoa.Joo,onha se epäilyttävää,kukka ja perhonen Ties mitä se herättää
Tosi pervoa.Joo,onha se epäilyttävää,kukka ja perhonen Ties mitä se herättää
Minäkö kelteisillään nakkispyllysenä?Ja siinäpä on muuten juhannuksen aikaan Aksuseemelille aidanpätkää minkä yli pompsahdella sen seihtemät horsmat korvien takana kelteisillään nakkipyllysenä jussitaikojen huumassa
Arvasin, että joku hyvä syy asiaan on.Ei satu olemaan tissi-persekuvaa
EmmäänuinkylläollenkaankirjottanusaatiaatelluMinäkö kelteisillään nakkispyllysenä?
Nääh. Menkää te nätimmät. Minä voin istuskella terassilla ja kattella.
Parempi niippäin niin ei noi elikotkaan saa hepulikohtausta.
Hahaaaa
Maljakkokukkakuva on poistettu / ei näy ollenkaan,ei ees mulla
Täh?Hahaaaa
Maljakkokukkakuva on poistettu / ei näy ollenkaan,ei ees mulla
Nii,3 isoa pinkkiä kukkaa maljakossa ja tekstiä. Ei näy ollenkaan enää koko kuvaa tai viestiäTäh?
Niin mutta siitä saa kaikenlaisia kivoja teorioita ja eroottisia salaliittoteorioita..pinkki ---> piNppi...3 isoa pinkkiä kukkaa ----> 3 isoa pinkkiä pippeliä...Nii,3 isoa pinkkiä kukkaa maljakossa ja tekstiä. Ei näy ollenkaan enää koko kuvaa tai viestiä
Tuo sama kuva meni läpi bikinipimun kanssa isolla puolella
Täällä ei yksinään
ylläpidossa varmaan tapahtui vahdivaihtokatso liitettä 6450
No nyt laitoin uuvestaan ja nyt kelpaa
Nii tai vaikka ryhmistä kolmen kesken tai no tais tuossa olla pari enemmänkin ja vielä kynttiläleikkiäkinNiin mutta siitä saa kaikenlaisia kivoja teorioita ja eroottisia salaliittoteorioita..pinkki ---> piNppi...3 isoa pinkkiä kukkaa ----> 3 isoa pinkkiä pippeliä...
Voi ollaylläpidossa varmaan tapahtui vahdivaihto
Joo edellinen mode joutui hakemaan nitroja, tais se orkidea olla liikaa...ylläpidossa varmaan tapahtui vahdivaihto
Nii tai vaikka ryhmistä kolmen kesken
Olipas nättejä kukkia.yhdistin pimatsun ja kukat.
Pimatsuko ei ollut nätti?Olipas nättejä kukkia.
Ei vaan ne oli t y ö n n e t t y syvälle maljakon p o h j a a n.Joo edellinen mode joutui hakemaan nitroja, tais se orkidea olla liikaa...
En mä noin nuoria uskalla kattella. Namusetänä pitäisitte.Pimatsuko ei ollut nätti?
Olipas nättejä kukkia.
molemmat oli nättejäPimatsuko ei ollut nätti?
Ai niin joo ja hän pääsi siitä hyvästä nirvanaanEi vaan ne oli t y ö n n e t t y syvälle maljakon p o h j a a n.
Uijui mikä..
yhdistin pimatsun ja kukat.