pinkit pippelitNiin mutta siitä saa kaikenlaisia kivoja teorioita ja eroottisia salaliittoteorioita..pinkki ---> piNppi...3 isoa pinkkiä kukkaa ----> 3 isoa pinkkiä pippeliä...
pinkit pippelitNiin mutta siitä saa kaikenlaisia kivoja teorioita ja eroottisia salaliittoteorioita..pinkki ---> piNppi...3 isoa pinkkiä kukkaa ----> 3 isoa pinkkiä pippeliä...
HupsVoi vimpa!
Kesärenkaissa on kulutuspintaa paikoitellen puhtaat nolla millimetriä. Miten oon noilla edes kehdannut syksyää ajella?
totesin saman viime kesänä,enkä jaksanut hommata uusiapitkitinkin sen vuoksi katsastusta ja katsastin auton noilla talvirenkailla,niissä kun oli vielä hyvä kulutuspinta.Voi vimpa!
Kesärenkaissa on kulutuspintaa paikoitellen puhtaat nolla millimetriä. Miten oon noilla edes kehdannut syksyää ajella?
Niin mutta siitä saa kaikenlaisia kivoja teorioita ja eroottisia salaliittoteorioita..pinkki ---> piNppi...3 isoa pinkkiä kukkaa ----> 3 isoa pinkkiä pippeliä...
*huokaa* enkä taija tämän jälkeen käytellä maljakoitakaan...*silmäilee ruokahuoneen pöydällä olevia maljakoitaan kukkineen*Ei vaan ne oli t y ö n n e t t y syvälle maljakon p o h j a a n.
...kiva kaideUijui mikä..
Nii eikös vaan ole hävytöntä puhetta Aksulta??*huokaa* enkä taija tämän jälkeen käytellä maljakoitakaan...*silmäilee ruokahuoneen pöydällä olevia maljakoitaan kukkineen*
Nöy hätä, nythän ne voi hyvällä omallatunnolla laittaanhuspois ja kiitää uusilla renkaillaVoi vimpa!
Eipä vissii kait ihmekään kun on koko päivän vejelly lankkuja ja työnnelly ja paukutellu niitä koloihin ja sutinu kaiken maaliman maaleja perään...Nii eikös vaan ole hävytöntä puhetta Aksulta??
siinä olis kiva paikka myös kukkalaatikolle......kiva kaide
Niin, mä olen vaan maannut sängyssä pitkin päivää ja kuunnellut remppareinojen kolinoita ja hikoillut ja vasta huomenna pääsee suihkuun...Eipä vissii kait ihmekään kun on koko päivän vejelly lankkuja ja työnnelly ja paukutellu niitä koloihin ja sutinu kaiken maaliman maaleja perään...
E taija uskaltaa kun mun pink..vaaleanpunaiset istutushanskatkin jo näyttää kovin syntisiltä...mullanmustia paljaita sormua ilkiä aatellakaan*pistää silmät kii*Höpsis,totta kai istutat ja käytät maljakoita myös
katso liitettä 6465 katso liitettä 6466 katso liitettä 6467
Pittääkö yhtäkään ennää miettiä miks yhellä Jollakin Kummalla on ollunna pääkkönen kippeenä ja korvatki vissiinki...melkeestä älästi öllään ku on järvetkii jäässäkii*jupisee*Niin, mä olen vaan maannut sängyssä pitkin päivää ja kuunnellut remppareinojen kolinoita ja hikoillut ja vasta huomenna pääsee suihkuun...
*jää miettimään miten tämä vastaus liittyy yhtään mitenkään tuohon kisun viestiin*
No eiku joo, makasin pikkuhoususillani ja teepaitasillani vaan ja silti on kyyma
Niin joo, ei se vieläkään liity aksun lankkuihin ja maaleihin mitenkään
Ei täällä oo enää veet jäässäPittääkö yhtäkään ennää miettiä miks yhellä Jollakin Kummalla on ollunna pääkkönen kippeenä ja korvatki vissiinki...melkeestä älästi öllään ku on järvetkii jäässäkii*jupisee*
Täälläpä onEi täällä oo enää veet jäässä
On melkein uimakelit jo