The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Parvekkeen ovi ja siinä haka, haka jonka kissa saa auki..jos laitan kissan taas makuuhuoneeseen tuuletuksen ajaks, alkaa hirvee itkumiukumauku ja tavaroiden pudottelu pöydältä:X3::cautious:
Tuttua huttua :D:LOL: Onha nuo katit ihania otuksia mutta välillä kiristää hermoja,vöhännku miehet :rolleyes::D:LOL:Minttu viime yönä touhusi ja kolisteli pitkän aikaa makkarissa arkun päällä olevia pääsiäiskoristeita ja sitten siirtyi tv- tasolle kaukosäätimiä kolistelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Tuttua huttua :D:LOL: Onha nuo katit ihania otuksia mutta välillä kiristää hermoja,vöhännku miehet :rolleyes::D:LOL:Minttu viime yönä touhusi ja kolisteli pitkän aikaa makkarissa arkun päällä olevia pääsiäiskoristeita ja sitten siirtyi tv- tasolle kaukosäätimiä kolistelemaan.
Mä olen joutunut laittamaan monena öinä kissan ulos makuuhuoneesta, koska just sillon kun sammutan valot ja saan peiton korville kuuluu kuinka kissa hyppää pöydälle ja siitä tietokoneen monitorin päälle ja siitä tassuttelee pöytävalon päältä tietokoneen päälle ja ja ja...yhtä monet kerrat oon mennyt samasta syystä sohvalle nukkumaan:X3:
 
En ole yhtään suklaamunaa syönyt, enkä syö(y)
Ilmiselvästi kärsit suklaatinpuutteesta.

Naisilla on toisinaan kummallisia puutostiloja, olettaisin, että asia jotenkin liittyy menkkoihin?
Suklaatinpuutteen lisäksi olen havainnut naarasotusten kärsivän ainakin lakujätskin, mansikoiden ja kukkasten puutteesta, vaikka viimeksimainittuja ei edes voi syödä?

Moisista puutostiloista kärsivät naarasotukset ovat yleensä urosotusten kannalta äkäistä ja äänekästä seuraa kunnes mykkäkoulu alkaa joten kyseisiä puutostiloja tulee parhaansa mukaan ennaltaehkäistä.

Joten laitanko varmuuden vuoksi postiin rasiallisen suklaatipipareita?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Ilmiselvästi kärsit suklaatinpuutteesta.

Naisilla on toisinaan kummallisia puutostiloja, olettaisin, että asia jotenkin liittyy menkkoihin?
Suklaatinpuutteen lisäksi olen havainnut naarasotusten kärsivän ainakin lakujätskin, mansikoiden ja kukkasten puutteesta, vaikka viimeksimainittuja ei edes voi syödä?

Moisista puutostiloista kärsivät naarasotukset ovat yleensä urosotusten kannalta äkäistä ja äänekästä seuraa kunnes mykkäkoulu alkaa joten kyseisiä puutostiloja tulee parhaansa mukaan ennaltaehkäistä.

Joten laitanko varmuuden vuoksi postiin rasiallisen suklaatipipareita?
No en niin suklaanpuutteesta, mutta nyt kun mainitsit suklaan ja jäätelön niin muistin, että mulla on pakastimessa suklaajäätelöä:eek:
Voisin vaikka illalla ottaa ja maistella vähän:coffee::coffee:

Menkkojen aikaan mun mieliteot liittyy aina johonkin tuliseen kuten chiliin tai jalapenoon:alien:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä