Niin on, mun piensuur vintiöOn se niin mukava.
Kieltämättä osaa kiristää hermot tiukalle ainakin kerran päivässä tempuillaan
Niin on, mun piensuur vintiöOn se niin mukava.
Tuttua huttua Onha nuo katit ihania otuksia mutta välillä kiristää hermoja,vöhännku miehet Minttu viime yönä touhusi ja kolisteli pitkän aikaa makkarissa arkun päällä olevia pääsiäiskoristeita ja sitten siirtyi tv- tasolle kaukosäätimiä kolistelemaan.Parvekkeen ovi ja siinä haka, haka jonka kissa saa auki..jos laitan kissan taas makuuhuoneeseen tuuletuksen ajaks, alkaa hirvee itkumiukumauku ja tavaroiden pudottelu pöydältä
Mä olen joutunut laittamaan monena öinä kissan ulos makuuhuoneesta, koska just sillon kun sammutan valot ja saan peiton korville kuuluu kuinka kissa hyppää pöydälle ja siitä tietokoneen monitorin päälle ja siitä tassuttelee pöytävalon päältä tietokoneen päälle ja ja ja...yhtä monet kerrat oon mennyt samasta syystä sohvalle nukkumaanTuttua huttua Onha nuo katit ihania otuksia mutta välillä kiristää hermoja,vöhännku miehet Minttu viime yönä touhusi ja kolisteli pitkän aikaa makkarissa arkun päällä olevia pääsiäiskoristeita ja sitten siirtyi tv- tasolle kaukosäätimiä kolistelemaan.
Eikö yks riitä?Ensimmäinen muna pantu suuhun.
Ei pääsiäismunat o kertakäyttöisiä. Niissä on yllätyskin sisällä!Eikö yks riitä?
Noup Ja äsken tyrkytettiin toista.Eikö yks riitä?
Ei muuta kuin suklaamuna käteen ja menoksNoup Ja äsken tyrkytettiin toista.
Ei muuta kuin suklaamuna käteen ja menoks
Niin täälläkinEnsimmäinen muna pantu suuhun.
Ei muuta kuin muna käteen ja menoks
Ensimmäinen muna pantu suuhun.
Munan mussuttajien joukkoon liityn minäkinNiin täälläkin
Ei kannata ihan kauhian kauaa käsissä hautoo tai se sulaa, ne on ne toisenlaiset munat mitkä tykkää myös käsipelistäEi muuta kuin suklaamuna käteen ja menoks
En ole yhtään suklaamunaa syönyt, enkä syö
Joo, sit ne on yhtä mömmöä käjessä.Ei kannata ihan kauhian kauaa käsissä hautoo tai se sulaa, ne on ne toisenlaiset munat mitkä tykkää myös käsipelistä
Käki parkaJoo, sit ne on yhtä mömmöä käjessä.
Sen voi nuolasta puhtaaksi.Käsi parka
Nyt hokasin. Ei ole käki.Käki parka
Ilmiselvästi kärsit suklaatinpuutteesta.En ole yhtään suklaamunaa syönyt, enkä syö
Sulaa nekin.Ei kannata ihan kauhian kauaa käsissä hautoo tai se sulaa, ne on ne toisenlaiset munat mitkä tykkää myös käsipelistä
Onpas, mun versiossaNyt hokasin. Ei ole käki.
Ei sula, sotkevat toki ja vähä pehmiävät ja mikä parasta, niitä voi käyttää uudestaanSulaa nekin.
No en niin suklaanpuutteesta, mutta nyt kun mainitsit suklaan ja jäätelön niin muistin, että mulla on pakastimessa suklaajäätelöäIlmiselvästi kärsit suklaatinpuutteesta.
Naisilla on toisinaan kummallisia puutostiloja, olettaisin, että asia jotenkin liittyy menkkoihin?
Suklaatinpuutteen lisäksi olen havainnut naarasotusten kärsivän ainakin lakujätskin, mansikoiden ja kukkasten puutteesta, vaikka viimeksimainittuja ei edes voi syödä?
Moisista puutostiloista kärsivät naarasotukset ovat yleensä urosotusten kannalta äkäistä ja äänekästä seuraa kunnes mykkäkoulu alkaa joten kyseisiä puutostiloja tulee parhaansa mukaan ennaltaehkäistä.
Joten laitanko varmuuden vuoksi postiin rasiallisen suklaatipipareita?