The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Voi käpälä!

Vanha biisi alkoi vainota. Ja kun mä en löydä sitä mistään! Ääääää!

Mitä muita bändejä oli 60-80-luvuilla joiden nimi lyhennettiin niinko UFO tai E.L.O? Laulaja oli hieman Freddie Mercurynoloinen (mutta miehekkäämpi ja vanhempi!) mies ja biisissä laulettiin -mun mielestä!- dont stop me now, so hungry you made me.

Ei löydy vaiks tungen kuukkeliin mitä tahansa lyriikoita!
Eiks UDO ollut kanssa yksi?
Mukavan lämmintä nyt jo sisällä, pitää vissiin hankkia kylmästöinti ennenkö kesä alkaa.
katso liitettä 6377
Mietippä mulla, yks yliutelias kissa...ikkunat ilman verkkoja, mitätön parveke ilman lasitusta ja kuuma kesä ja NYT jo kuuma kevät...

tähän saakka ainoo ratkaisu olla välillä makkarissa ovi kiinni, että voin panna ikkunan auki:notworthy:

• Tykkää
Reactions: r0s
Ongelmaan on helppo ratkaisu.
Ei helekatti...mä jo säikähin että tossa on Hitlerin kuva:notworthy::notworthy::cry:

Joo tota noin *kröhii* toi vajaa nelikilonen prinsessa osaa avata sen lukon...sellanen on partsin ovessa nykyään.
Ei se muita ovia osaa avata, tietenkään, mutta parveke aukee.

Koitan hommata riippulukon siihen, jospa se ei sitä oppis avaamaan

Eiks UDO ollut kanssa yksi?

Mietippä mulla, yks yliutelias kissa...ikkunat ilman verkkoja, mitätön parveke ilman lasitusta ja kuuma kesä ja NYT jo kuuma kevät...

tähän saakka ainoo ratkaisu olla välillä makkarissa ovi kiinni, että voin panna ikkunan auki:notworthy:
Exän kissa joskus ollut täälä vierihoidossa mutta kuumina kesäpäiviniä ei onnistu kun jos pitäis kaikki ikkunat laittaa kiini niin olisi vit..sin kuumaa. Läpivetoa kun on niin kohtuu siedettävää

• Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Kais

Yhteistyössä