Joo,niin onOn, mutta onneks päiväunet on keksitty
Joo,niin onOn, mutta onneks päiväunet on keksitty
Aina mukana. Kiitos, pidetään.Muistahan sitten ottaa munat mukaan, ettei tuu nälkä
Joo mutt sulla onkin kivaa tiiossa
Pitäkää kiva loma!
Mukavaa lomaa !Möh Mua olisi niin nukuttanut mutta oli pakko herätä.
Ois aika kurjaa jos ne unohtuis matkastaAina mukana. Kiitos, pidetään.
Nyt niitä tarvitaan ja paljon, menkan pirkuleet alkoi ja suihkua ei voi käyttääJoo,niin on
Voi ei,tsemppiäNyt niitä tarvitaan ja paljon, menkan pirkuleet alkoi ja suihkua ei voi käyttää
Kiitos, onneks nää ei kestä montaa päivää eivätkä ole runsaat enää kierukan ansiosta...*toivoo parasta*Voi ei,tsemppiä
Voi ei, mä niin tunnen sun tuskas.. Itel kans alkoi menkat ja voin vaan kuvitella ahdistusta jos ei olis suihkua. Toivotaan et loppuu nopsaan!Nyt niitä tarvitaan ja paljon, menkan pirkuleet alkoi ja suihkua ei voi käyttää
Niin olisi.Ois aika kurjaa jos ne unohtuis matkasta
Pääsiskii mökkilomalle joskus*suunnittelee pakkaavansa itsensä Aqelan reppuun*
Kisumisu tossa just hoitaa päiväunia puolestani.On, mutta onneks päiväunet on keksitty
Mun kisumisu leikkii lattialla mehupullinkorkilla ja äänistä päätellen hällä on todella hauskaaKisumisu tossa just hoitaa päiväunia puolestani.
Piti mua ihan tyhmänä kun sanoin lähteväni aamukahville. Nyt on kuulemma just oikea hetki nukkua.
Kiva yllätys kun pistän pääni ulos sieltä ja hyppään ylös huutaen ''Surpriseee!!'' ja teiän kamat on jääneet kaapuntiinNiin olisi.
Mulla on iso matkalaukku. Se ens kerralla mukaan.
Meillä Hertta häipyi jonnekkin omaan rauhaan nukkumaan ja Minttu nukkuu sohvalla mun vieressä.Mun kisumisu leikkii lattialla mehupullinkorkilla ja äänistä päätellen hällä on todella hauskaa
Kissat on niin ihania sillon kun ne tahtoo syliin tai viekkuun nukkumaanMeillä Hertta häipyi jonnekkin omaan rauhaan nukkumaan ja Minttu nukkuu sohvalla mun vieressä.
Mä kuukausi sitten purin täällä muuttokuormaa. Eipä ollu tommoista yllätystä. Tuskin olisin pannu pahakseni jos lätkäkassillinen vaatteita olis moisesta syystä jääny matkan varrelle.Kiva yllätys kun pistän pääni ulos sieltä ja hyppään ylös huutaen ''Surpriseee!!'' ja teiän kamat on jääneet kaapuntiin
Siinä vaiheessa saattais vähän kirpasta, kun pitäis kalsarit vaihtaaMä kuukausi sitten purin täällä muuttokuormaa. Eipä ollu tommoista yllätystä. Tuskin olisin pannu pahakseni jos lätkäkassillinen vaatteita olis moisesta syystä jääny matkan varrelle.
Ei kaikkia munia samaan koriin.Siinä vaiheessa saattais vähän kirpasta, kun pitäis kalsarit vaihtaa
Sää unohdat nyt sen, että siinä toisessa kassissa on toki mun vaatteet ja kissa + kissantarvikkeetEi kaikkia munia samaan koriin.
Ei myöskään kaikkia kalsareita samaan kassiin!
No mut sit on vaan yks mystinen kassi lisää.Sää unohdat nyt sen, että siinä toisessa kassissa on toki mun vaatteet ja kissa + kissantarvikkeet
Herttinen sentään, kuka sen toisen vei??Mulla on housussa vaan yksi kassi
En minäkään uskonut, että se kenellekään kelpaisi niin tuli vissiin vartioitua vähän huonosti?Herttinen sentään, kuka sen toisen vei??
On se niin mukava.Parvekkeen ovi ja siinä haka, haka jonka kissa saa auki..jos laitan kissan taas makuuhuoneeseen tuuletuksen ajaks, alkaa hirvee itkumiukumauku ja tavaroiden pudottelu pöydältä