The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Jos mä yhtään tunnen sitä kukkopuputinta niin lippuslappuset on sen käpälissä kyllä vihon viimeisiä ilmestyksiä..häviävät ennen loppuunkirjottamisia:oops:

Mitä tulee taas tohon viimoseen lauseeseen niin:rolleyes:...tommonen aktiviteetti on aina mielekästä:coffee:

Tuli komennusta pöperön tekoon " ellet halluu olla ite pääruokana"..*ufopääkkönen*:D
Sit on parempi juosta(y)
 
r0s
On muutes harvinaisen ihanaa et on muutama päivä vapaata töistä:love: Tulee kuin tilauksesta pieni tauko:rolleyes:
Oon vaan fiksusti rakentanu kaikille päiville menoo, mikä ehkä ei edesauta lepäämistä:oops:

Me tehtiin päinvastainen päätös ja ostettiin kahdenkympin pallogrilli työkämpälle. Ny voi tehdä päivät duunia ja ottaa ehtoot rennosti. Sunnuntaina vasta noutamaan lapsosia ja maanantaina pitää kai mummolaan.
 
r0s
Voi käpälä!

Vanha biisi alkoi vainota. Ja kun mä en löydä sitä mistään! Ääääää!

Mitä muita bändejä oli 60-80-luvuilla joiden nimi lyhennettiin niinko UFO tai E.L.O? Laulaja oli hieman Freddie Mercurynoloinen (mutta miehekkäämpi ja vanhempi!) mies ja biisissä laulettiin -mun mielestä!- dont stop me now, so hungry you made me.

Ei löydy vaiks tungen kuukkeliin mitä tahansa lyriikoita!
 
Voi käpälä!

Vanha biisi alkoi vainota. Ja kun mä en löydä sitä mistään! Ääääää!

Mitä muita bändejä oli 60-80-luvuilla joiden nimi lyhennettiin niinko UFO tai E.L.O? Laulaja oli hieman Freddie Mercurynoloinen (mutta miehekkäämpi ja vanhempi!) mies ja biisissä laulettiin -mun mielestä!- dont stop me now, so hungry you made me.

Ei löydy vaiks tungen kuukkeliin mitä tahansa lyriikoita!
Disneyland After Dark?
Eli myös D.A.D, D:A: D tai D-A-D Piti jättää väli tohon : ja D:n väliin muuten olisi tullut :D

Tai P.O.D, UDO, Korn, REM, N.W.A, S.O.D, D.R.I, M83 ?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: r0s
Mittarit ei ole paisteessa vaan keskellä taloa. helteilla on 37-40 sisällä.:confused:
Ai saakeli... Ei oo nukkuminen herkkua noissa lämmöissä:confused: Kestääkö teillä talon jäähtyminen kun ilmat viilenee? Kun meillä (asutaan siis pienkerrostalossa) aurinko kuumittaa talon niin et sisällä on tuo reipas 30 astetta niin vaikka ulkona olis alle 15 astetta, huoneisto pysyy ainaki pari viikkoa vielä yli 30 asteessa vaikka kuin pitäis ikkunoita auki. Seinät imee sen lämmön niin pahasti itteensä.
 
Ai saakeli... Ei oo nukkuminen herkkua noissa lämmöissä:confused: Kestääkö teillä talon jäähtyminen kun ilmat viilenee? Kun meillä (asutaan siis pienkerrostalossa) aurinko kuumittaa talon niin et sisällä on tuo reipas 30 astetta niin vaikka ulkona olis alle 15 astetta, huoneisto pysyy ainaki pari viikkoa vielä yli 30 asteessa vaikka kuin pitäis ikkunoita auki. Seinät imee sen lämmön niin pahasti itteensä.
Sama täällä, pysyy useamman viikon ilmaset lämmöt syksyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voi käpälä!

Vanha biisi alkoi vainota. Ja kun mä en löydä sitä mistään! Ääääää!

Mitä muita bändejä oli 60-80-luvuilla joiden nimi lyhennettiin niinko UFO tai E.L.O? Laulaja oli hieman Freddie Mercurynoloinen (mutta miehekkäämpi ja vanhempi!) mies ja biisissä laulettiin -mun mielestä!- dont stop me now, so hungry you made me.

Ei löydy vaiks tungen kuukkeliin mitä tahansa lyriikoita!
ELP (Emerson&Lake&Palmer) ?
En kyl tommoisia sanoja ny osaa yhdistää mihinkään.
 
Namimaiskis.
Cantinaan oli tullu lumipanttereita.
Sit ostin sweetcornerin täytelakuja.
Varastossa ennestään mulla on pussi grillisipsejä ja rasia isoisänsuosikit-suklaatikeksejä.
Ja ny kun on herkkuja niin mun mirrini on kateissa.
Mirri on varmaan vaan näyttämässä kettuileville hiirille kuka siellä tontilla määrää:sneaky: Tulee kuitenkin taas ku väsy iskee ja kaipaa lämmintä syliä:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomisaamuna sit kymmeneltä komennatte lapset pihalle leikkimään, että aikuiset saa rauhassa kattoa Röllileffaa telkkarista. Niih!
Mun naapurissa asuu kaks miestä..toisessa kämpässä ehkä maailman möreä äänisin +/- 50v sinkkumies joka kulkee nahkatasikkassaan joka pvä ja painaa jotain puolimustalaistyttöä jota haukkuu kaikille pitkin kylää ja toinen sellanen 30 v. hunks ilmestys jonka äippä käy hänen kotonaan joka pvä laittamassa pojalle apetta pöytään...eli kumman käyn komentamassa huomenna pihalle ja mitä hemmekkoo mää niille uskallan sanoa tekosyynä???:eek::eek:
 
Miks tietty vasemmassa?:rolleyes:
Oikealahkeiset on semmoista epäluotettavaa hulttiosakkia.
Eiku siks koska oikealahkeiset äänestää kokoom...:X3::X3:
Pistetääs vähän UFO a kun jäi ihan mainitsematta Paul Raymondin poismeno tossa mennäviikolla.

*vihdoinkin sanaton*:love::love:
 
Mun naapurissa asuu kaks miestä..toisessa kämpässä ehkä maailman möreä äänisin +/- 50v sinkkumies joka kulkee nahkatasikkassaan joka pvä ja painaa jotain puolimustalaistyttöä jota haukkuu kaikille pitkin kylää ja toinen sellanen 30 v. hunks ilmestys jonka äippä käy hänen kotonaan joka pvä laittamassa pojalle apetta pöytään...eli kumman käyn komentamassa huomenna pihalle ja mitä hemmekkoo mää niille uskallan sanoa tekosyynä???:eek::eek:
Kunhan saat kattoa Röllipeikkoleffaa rauhassa. Se on se pääasia.
 

Yhteistyössä