Miten mun etusormee niin syyhyttäskuumottas painaahipelehtiä sitä punasta nappulaa...Ei ollu, yritin kattoo mutta näkyi sellanen punanen mikä painetaan alas (vähän niinkun joku pullon korkki) ja sitten sellanen musta mitä käännetään, mutta ei se mihkään kääntynyt ja sitten johto...eli nyppään johon seinästä, eiköhän se sillä mee sammuksiin....kunhan en riko sitä
Mä oon niiin samaa mieltä, en mä meinaa kuvia ehtiä räpsiä edes omiin tarpeisiin puhumattakaan siitä et niitä lähtis viritteleen vielä suuremmalle yleisölle, nou tänksNo oikeesti, siinä ohjelmantyngässä on kuitenki liian monta liikkuvaa osaa ja sekin ihavarmastitaatusti jonkun heviletin salasanahässäkän takana ja alun intopinkeysponnistuksen jälkeen - eli sen parin ensimmäisen äärikummallisen tärähdysotoksien jälkeen - en kuiteskaan muistais sinne mitään otoksia linkittää
Enkä mä hyvällä mielikuvituksellakaan vois ymmärtää että miksi ihmeessä yhtään niin kukaan erehtyisi moisia pläjäytyksiä edes kattomaankaan
Problem solved!
Öhjm...joo...löysin nyt oikein ohjeet sen pullonkorkin näköisen nappulan viereltä miten se laite sammutetaan ja laitetaan päälle...eli nostetaan/lasketaan punaista nappulaa *vajoaa maanrakoon häpeämään itseään*
Tos naapuritilalla on lampaat muninu. Tänään kuulemma on kuoriutunut kakstoista karitsaa.Jeeeee!!!
Mä niiiiin tietäsin*paukuttelee rintsikan olkaimia*...punanen nappula
Aaaa, mitä onkaan asjantuntijuusmaailma menettänytkään mun wiisauden puutoksissaan
Muniiko teillä muuten kukko vai pupu vai jokuihanmuuhemmonen?*vaihtaa veikeesti puheenaihetta*
Naiset ja koneet, lyömätön yhdistelmäJeeeee!!!
Mä niiiiin tietäsin*paukuttelee rintsikan olkaimia*...punanen nappula
Aaaa, mitä onkaan asjantuntijuusmaailma menettänytkään mun wiisauden puutoksissaan
Muniiko teillä muuten kukko vai pupu vai jokuihanmuuhemmonen?*vaihtaa veikeesti puheenaihetta*
Mä kyllä räpsin muttakun ne sitten on oikeesti niitä räpsyjä...ja oon jotenki ymmärtäny että niissä instakuvissa pitäs olla niin räpsyt kohdillaan ja pöwwö hyvin ja kello näkyä...ensinnäkään en ees tiijä missä mun kello on?? ja tää kikkuratakkukasa ei oo ikuna hyvin ja...aaa, ne mun räpsyt itestäni ois kyllä sitten sitä etupuskuri- ja perähuhtlaariosastoa ainakin joltakin osin kun katsos "oho...hei...mitätäällätapahtuu..mistäkä pitää painaa...ai painoiksmääjo..eikäku..ai että tämmönen otos taas"Mä oon niiin samaa mieltä, en mä meinaa kuvia ehtiä räpsiä edes omiin tarpeisiin puhumattakaan siitä et niitä lähtis viritteleen vielä suuremmalle yleisölle, nou tänks
Oikeesti?! Oi hyvänen aika sentään niitä palluraisia honkkelokinttusiaTos naapuritilalla on lampaat muninu. Tänään kuulemma on kuoriutunut kakstoista karitsaa.
No just aattelin että näinköhän sitä pitäs jaksaaviittiä lähteä tekemään ylilentoa kauppaan, kun - jos perinteet paikkaansa pitänevät tänä vuonna - niin meijen pupukukolla on usiamman päivän munapapanointiurakka tiedossaNaiset ja koneet, lyömätön yhdistelmä
Kukko munii meillä just mietin ja varmistelin töissä et eikös se kukko vasta la-su yönä käy munasensa vääntämässä ettei vielä perjantaina? Meiän kukon tarttee käydä kaupasta hakemassa vähä munittavaa eka
Oiskin munat ees hetken! Eikun siis...häh?Muniiko teillä muuten kukko vai pupu vai jokuihanmuuhemmonen?*vaihtaa veikeesti puheenaihetta*
Mä en ny kyllä tältä istumalta keksi mikä vehjes Ellun kylppärissä tarttee paineilmaa iltaseittemään jos kaikki koneenkäyttäjät on jo lähteneet viettämään pääsiäistä?
Oi ei, oikeesti??Tos naapuritilalla on lampaat muninu. Tänään kuulemma on kuoriutunut kakstoista karitsaa.
Mä en ny kyllä tältä istumalta keksi mikä vehjes Ellun kylppärissä tarttee paineilmaa iltaseittemään jos kaikki koneenkäyttäjät on jo lähteneet viettämään pääsiäistä?
Se on sellanen musta mötikkä heti tossa vessan oven takana, siin kohdassa mihin pesukone kuuluis olla (mitämullaeivieläkäänole) ja siitä lähtee letku siihen kohtaan lattiaa miss nirmaalisti olis pytty.Emmää kanssa. Paitsi jos se on joku omituinen kuivain joka jotenkin paineilman avulla puhkuu kuivaushöyryt pihalle.
Ok,no sitten jottain kaura tai ruis tai ohrahiutaleita,pelkavansiemeniä jos on.Varmaan sais, mulla on vaan sen verran vähän rahaa ettei oikein malta ostaa ja kissalle pitää riittää ruokaan rahat vielä pariks viikoks
Nii! Edelleenkin ois vinkeetä kokeilla että saisko heilumaan ja mitenkä ja onnistuisko nimmarin teko hankeen ja kummassako lahkeessa se oliskaan. SitähässääkysyitaattelitOiskin munat ees hetken! Eikun siis...häh?
Tosta muistui mieleen mun kissan ottamat selfiet, tykkää nääs leikkiä mun kännykällä aina..hetko niin haen niistä yhdenMä kyllä räpsin muttakun ne sitten on oikeesti niitä räpsyjä...ja oon jotenki ymmärtäny että niissä instakuvissa pitäs olla niin räpsyt kohdillaan ja pöwwö hyvin ja kello näkyä...ensinnäkään en ees tiijä missä mun kello on?? ja tää kikkuratakkukasa ei oo ikuna hyvin ja...aaa, ne mun räpsyt itestäni ois kyllä sitten sitä etupuskuri- ja perähuhtlaariosastoa ainakin joltakin osin kun katsos "oho...hei...mitätäällätapahtuu..mistäkä pitää painaa...ai painoiksmääjo..eikäku..ai että tämmönen otos taas"
Niin siis kompura on laite joka tuottaa paineilmaa.Se on sellanen musta mötikkä heti tossa vessan oven takana, siin kohdassa mihin pesukone kuuluis olla (mitämullaeivieläkäänole) ja siitä lähtee letku siihen kohtaan lattiaa miss nirmaalisti olis pytty.
Ihanaa,lempeää ohrapuuroa,rikoin vähän hiutaleita pienemmäksi,sekaan vähän pelkavansiemenrouhetta ja luumuja. meinasin luomuvoitakin vähän laittaa sekaan
Niin ja mua kiinnostais tietää onko helikopteri gifsien aikaansaamaa legendaa vai tottaNii! Edelleenkin ois vinkeetä kokeilla että saisko heilumaan ja mitenkä ja onnistuisko nimmarin teko hankeen ja kummassako lahkeessa se oliskaan. Sitähässääkysyitaattelit
NamMä syön vuohenjuustoa lusikalla suoraan purkista.
Ei niin että mitään hajua??Niin siis kompura on laite joka tuottaa paineilmaa.
Paineilmaletkun päässä on joku laite joka toimii paineilmalla. Vaik pora tai mutteriväännin. Yleensä kumminkin laite jota käyttää tyämiäs milloin ei ole tutkimassa alusvaatteitasi.
En mä kaikkia koneita tunne mut just nyt en keksi mikä kone työskentelee viemäriputkessa ittekseen iltaseittemään.