The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

:ROFLMAO::ROFLMAO:

Öhjm...joo...löysin nyt oikein ohjeet sen pullonkorkin näköisen nappulan viereltä miten se laite sammutetaan ja laitetaan päälle...eli nostetaan/lasketaan punaista nappulaa *vajoaa maanrakoon häpeämään itseään*:notworthy:
 
Ei ollu, yritin kattoo mutta näkyi sellanen punanen mikä painetaan alas (vähän niinkun joku pullon korkki) ja sitten sellanen musta mitä käännetään, mutta ei se mihkään kääntynyt ja sitten johto...eli nyppään johon seinästä, eiköhän se sillä mee sammuksiin(y)....kunhan en riko sitä:oops:
Miten mun etusormee niin syyhyttäskuumottas painaahipelehtiä sitä punasta nappulaa:geek:...

Ja jos sattuis rikkikiikiii menemään ni eihän se sun vikas oo vaan sen asjantuntijan joka ei hoitanu hommaansa*paheksuu*
 
No oikeesti, siinä ohjelmantyngässä on kuitenki liian monta liikkuvaa osaa ja sekin ihavarmastitaatusti jonkun heviletin salasanahässäkän takana ja alun intopinkeysponnistuksen jälkeen - eli sen parin ensimmäisen äärikummallisen tärähdysotoksien jälkeen:D - en kuiteskaan muistais sinne mitään otoksia linkittää:oops:

Enkä mä hyvällä mielikuvituksellakaan vois ymmärtää että miksi ihmeessä yhtään niin kukaan erehtyisi moisia pläjäytyksiä edes kattomaankaan:confused:
Mä oon niiin samaa mieltä, en mä meinaa kuvia ehtiä räpsiä edes omiin tarpeisiin puhumattakaan siitä et niitä lähtis viritteleen vielä suuremmalle yleisölle, nou tänks:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jeeeee!!!
Mä niiiiin tietäsin*paukuttelee rintsikan olkaimia*...punanen nappula(y)

Aaaa, mitä onkaan asjantuntijuusmaailma menettänytkään mun wiisauden puutoksissaan:rolleyes::ROFLMAO:

Muniiko teillä muuten kukko vai pupu vai jokuihanmuuhemmonen:geek:?*vaihtaa veikeesti puheenaihetta*
 
Jeeeee!!!
Mä niiiiin tietäsin*paukuttelee rintsikan olkaimia*...punanen nappula(y)

Aaaa, mitä onkaan asjantuntijuusmaailma menettänytkään mun wiisauden puutoksissaan:rolleyes::ROFLMAO:

Muniiko teillä muuten kukko vai pupu vai jokuihanmuuhemmonen:geek:?*vaihtaa veikeesti puheenaihetta*
Tos naapuritilalla on lampaat muninu. Tänään kuulemma on kuoriutunut kakstoista karitsaa.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja FreezeCat
Jeeeee!!!
Mä niiiiin tietäsin*paukuttelee rintsikan olkaimia*...punanen nappula(y)

Aaaa, mitä onkaan asjantuntijuusmaailma menettänytkään mun wiisauden puutoksissaan:rolleyes::ROFLMAO:

Muniiko teillä muuten kukko vai pupu vai jokuihanmuuhemmonen:geek:?*vaihtaa veikeesti puheenaihetta*
Naiset ja koneet, lyömätön yhdistelmä:rolleyes:

Kukko munii meillä:D just mietin ja varmistelin töissä et eikös se kukko vasta la-su yönä käy munasensa vääntämässä ettei vielä perjantaina? Meiän kukon tarttee käydä kaupasta hakemassa vähä munittavaa eka:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mä oon niiin samaa mieltä, en mä meinaa kuvia ehtiä räpsiä edes omiin tarpeisiin puhumattakaan siitä et niitä lähtis viritteleen vielä suuremmalle yleisölle, nou tänks:cool:
Mä kyllä räpsin muttakun ne sitten on oikeesti niitä räpsyjä:D...ja oon jotenki ymmärtäny että niissä instakuvissa pitäs olla niin räpsyt kohdillaan ja pöwwö hyvin ja kello näkyä:geek:...ensinnäkään en ees tiijä missä mun kello on?? ja tää kikkuratakkukasa ei oo ikuna hyvin:ROFLMAO: ja...aaa, ne mun räpsyt itestäni ois kyllä sitten sitä etupuskuri- ja perähuhtlaariosastoa ainakin joltakin osin kun katsos "oho...hei...mitätäällätapahtuu..mistäkä pitää painaa...ai painoiksmääjo..eikäku..ai että tämmönen otos taas:ROFLMAO::D"
 
Naiset ja koneet, lyömätön yhdistelmä:rolleyes:

Kukko munii meillä:D just mietin ja varmistelin töissä et eikös se kukko vasta la-su yönä käy munasensa vääntämässä ettei vielä perjantaina? Meiän kukon tarttee käydä kaupasta hakemassa vähä munittavaa eka:)
No just aattelin että näinköhän sitä pitäs jaksaaviittiä lähteä tekemään ylilentoa kauppaan, kun - jos perinteet paikkaansa pitänevät tänä vuonna - niin meijen pupukukolla on usiamman päivän munapapanointiurakka tiedossa:D


Siunaajavarjele vaan sitä suklaahönössä olemista:cautious:
 
Mä en ny kyllä tältä istumalta keksi mikä vehjes Ellun kylppärissä tarttee paineilmaa iltaseittemään jos kaikki koneenkäyttäjät on jo lähteneet viettämään pääsiäistä?
Emmää kanssa. Paitsi jos se on joku omituinen kuivain joka jotenkin paineilman avulla puhkuu kuivaushöyryt pihalle.
Se on sellanen musta mötikkä heti tossa vessan oven takana, siin kohdassa mihin pesukone kuuluis olla (mitämullaeivieläkäänole) ja siitä lähtee letku siihen kohtaan lattiaa miss nirmaalisti olis pytty.
 
Mä kyllä räpsin muttakun ne sitten on oikeesti niitä räpsyjä:D...ja oon jotenki ymmärtäny että niissä instakuvissa pitäs olla niin räpsyt kohdillaan ja pöwwö hyvin ja kello näkyä:geek:...ensinnäkään en ees tiijä missä mun kello on?? ja tää kikkuratakkukasa ei oo ikuna hyvin:ROFLMAO: ja...aaa, ne mun räpsyt itestäni ois kyllä sitten sitä etupuskuri- ja perähuhtlaariosastoa ainakin joltakin osin kun katsos "oho...hei...mitätäällätapahtuu..mistäkä pitää painaa...ai painoiksmääjo..eikäku..ai että tämmönen otos taas:ROFLMAO::D"
Tosta muistui mieleen mun kissan ottamat selfiet, tykkää nääs leikkiä mun kännykällä aina..hetko niin haen niistä yhden

mantAself.jpg :love:
Kaikenkaikkiaan noita löytyy kolme erilaista:D
 
Se on sellanen musta mötikkä heti tossa vessan oven takana, siin kohdassa mihin pesukone kuuluis olla (mitämullaeivieläkäänole) ja siitä lähtee letku siihen kohtaan lattiaa miss nirmaalisti olis pytty.
Niin siis kompura on laite joka tuottaa paineilmaa.
Paineilmaletkun päässä on joku laite joka toimii paineilmalla. Vaik pora tai mutteriväännin. Yleensä kumminkin laite jota käyttää tyämiäs milloin ei ole tutkimassa alusvaatteitasi.
En mä kaikkia koneita tunne mut just nyt en keksi mikä kone työskentelee viemäriputkessa ittekseen iltaseittemään.
 
Niin siis kompura on laite joka tuottaa paineilmaa.
Paineilmaletkun päässä on joku laite joka toimii paineilmalla. Vaik pora tai mutteriväännin. Yleensä kumminkin laite jota käyttää tyämiäs milloin ei ole tutkimassa alusvaatteitasi.
En mä kaikkia koneita tunne mut just nyt en keksi mikä kone työskentelee viemäriputkessa ittekseen iltaseittemään.
Ei niin että mitään hajua??:eek:
Mutta tuolla se jytkyttää tasasin väliajoin sellasta jännää potpotpot ääntä:eek:
 

Yhteistyössä