The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Niin siis kompura on laite joka tuottaa paineilmaa.
Paineilmaletkun päässä on joku laite joka toimii paineilmalla. Vaik pora tai mutteriväännin. Yleensä kumminkin laite jota käyttää tyämiäs milloin ei ole tutkimassa alusvaatteitasi.
En mä kaikkia koneita tunne mut just nyt en keksi mikä kone työskentelee viemäriputkessa ittekseen iltaseittemään.

Jos ne ei jaksa raahata sitä eestaas kerroksesta toiseen vaan vetivät paineilmaletkun viemäriputken läpi alempiin kerroksiin?
 
Jos ne ei jaksa raahata sitä eestaas kerroksesta toiseen vaan vetivät paineilmaletkun viemäriputken läpi alempiin kerroksiin?
Mä tiiän ainoastaan sen, että aiemmin tuo ääni mikä nyt kuuluu mun kylppäristä kuului muista remontoiduista kämpistä ja joskus jopa öisin...nyt se sama ääni kuuluu astetta kovempana täällä kämpässä vaan..
 
Onkos muuten FreezeCat jo parantunut,entäs muu perhe terveenä ?
Ipanat on, kiitos kysymästä, voimissaan :D eli älämölöilyt on kohdillaan hyvinkin(y)
Hihkuvat iteasiassa tärinöissään minilomastaan, mikä tekee vain hyvää

Ite..tjaa, parempaan päin on menty, saan jopa yöllä nukuttua ilman että pidän puolseutukuntaa hereillä yskiessäni keuhkoja pihalle. Ihan täyspäisissä voimissani en vielä ole, minkä tänäänkin sain kantapään kautta huomata:notworthy:...mun hermostoliitto vaan ei kestä tämmöstä hissuttelua:notworthy:
Mutta siis: kyllä tää tästä vielä hepuloinniksi muuttuu:)
 
No just aattelin että näinköhän sitä pitäs jaksaaviittiä lähteä tekemään ylilentoa kauppaan, kun - jos perinteet paikkaansa pitänevät tänä vuonna - niin meijen pupukukolla on usiamman päivän munapapanointiurakka tiedossa:D


Siunaajavarjele vaan sitä suklaahönössä olemista:cautious:
Meillä lähtee kans vähä lapasesta aina noitten munien kans, kun niitä on niin jos jonkun sorttista nykyään toinen toistaan lempparimpia ja kaikkiahan täytyy ostaa vaikka sisältö on ihan samaa:D
Sit loppupäivästä lapset juoksee sokerihiprakassa pitkin seiniä ja äiti toivonsa menettäneenä kun ei ne ipanaiset rauhoitu:ROFLMAO: Mutta kun munajuhla on vaan kerran vuodessa:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Je

Meillä lähtee kans vähä lapasesta aina noitten munien kans, kun niitä on niin jos jonkun sorttista nykyään toinen toistaan lempparimpia ja kaikkiahan täytyy ostaa vaikka sisältö on ihan samaa:D
Sit loppupäivästä lapset juoksee sokerihiprakassa pitkin seiniä ja äiti toivonsa menettäneenä kun ei ne ipanaiset rauhoitu:ROFLMAO: Mutta kun munajuhla on vaan kerran vuodessa:rolleyes:
I feel you:)
...ja kun mä oon jo tässä hajatellu että eihän se v o i ennää olla, kun nuokin hyväkkäät rakkaat ruttanat:love: on jo noinkin isojapieniä, niin nöpönukaata mimmosia ja minkäkokosia ja värisiä munatuksia saavat niin äläpä kehtaakaan höpistä muuta:cautious: kun ihan tarkkana pitää olla ettei tuu pipatuksia:D


Ai nii! Eilettäin kuulin ihan omiani mutta totta se vissiin kuitenki oli. Että pääsiäiskukkopuputtimen pitäis piiiitkästä aikaa p i i l o t t a a munasensa*ufopääkkönen*!!??!!

On syynsä miksei ole aikoihin moista tehnynnä. Käy kuten kokinpunttilahjuksillekin jemmapaikkoineen:oops:. Niitä löytyy sitten hämmästyskummastuspaikoista puolenvuoden päästäkin:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
I feel you:)
...ja kun mä oon jo tässä hajatellu että eihän se v o i ennää olla, kun nuokin hyväkkäät rakkaat ruttanat:love: on jo noinkin isojapieniä, niin nöpönukaata mimmosia ja minkäkokosia ja värisiä munatuksia saavat niin äläpä kehtaakaan höpistä muuta:cautious: kun ihan tarkkana pitää olla ettei tuu pipatuksia:D


Ai nii! Eilettäin kuulin ihan omiani mutta totta se vissiin kuitenki oli. Että pääsiäiskukkopuputtimen pitäis piiiitkästä aikaa p i i l o t t a a munasensa*ufopääkkönen*!!??!!

On syynsä miksei ole aikoihin moista tehnynnä. Käy kuten kokinpunttilahjuksillekin jemmapaikkoineen:oops:. Niitä löytyy sitten hämmästyskummastuspaikoista puolenvuoden päästäkin:notworthy:
Sun täytyy kukkopuputtimelle sanoo et kirjottaa ylös jotta pääsiäsen jälkeen viimeistään löytyy munaset, toisaalta munan metsästystähän on kiva leikkiä mihin vuoden aikaan vain:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Sun täytyy kukkopuputtimelle sanoo et kirjottaa ylös jotta pääsiäsen jälkeen viimeistään löytyy munaset, toisaalta munan metsästystähän on kiva leikkiä mihin vuoden aikaan vain:X3:
Jos mä yhtään tunnen sitä kukkopuputinta niin lippuslappuset on sen käpälissä kyllä vihon viimeisiä ilmestyksiä..häviävät ennen loppuunkirjottamisia:oops:

Mitä tulee taas tohon viimoseen lauseeseen niin:rolleyes:...tommonen aktiviteetti on aina mielekästä:coffee:

Tuli komennusta pöperön tekoon " ellet halluu olla ite pääruokana"..*ufopääkkönen*:D
 

Yhteistyössä