.

@Sennay tsemppiä ajatuksiin <3 hyvä että tuot ulos, patominen vaan pahentaa oloa. Älä liikaa tuomitse itseäsi! Mä en osannut aiemmin ajatellakaan että mussa tai miehessä vois olla jotain vikaa, itse olen hoikka ja silti vasen munasarja pco-tyyppinen ja kooltaan toista suurempi. Mitään takeita ei ole siitä että se puoli ovuloisi normaalisti.. eli näköjään näitä ongelmia voi olla riippumatta painosta. :unsure: Hyvä että olosi jo parempi :love:

Täälläkin jouluaatto vietetty ja tuntuihan se puukoniskulta kun ruokapöydässä keskusteltiin ketkä kaikki odottaa vauvaa ja kuinkahan iso maha sillä-tällä-ja-tolla jo on :( samaan aikaan itse ravaan vessassa monsuunin takia ja vedän vuorotellen kinkkua ja särkylääkkeitä.
Tuntuu jopa itsekkäältä ajatella että suvusta melkein väistämättä meidän vuoro on seuraavaksi, oma sisko on vasta 16v ja miehen siskolla lapsiluku täynnä (kai?). Toivottavasti ensi jouluna saan jo silitellä vatsaa :love:

@Sennay Jotenkin, koen aina nuo aivan samat tuntemukset joka vuosi, tai oikeastaan joka joulu. Kun nytkin toivoin niiiiiiiiiin paljon, että olisin saanut kertoa miehelle että meidän perhe kasvaa pienen pienellä vauvalla koko ajan, mutten saanut taaskaan sitä sanoa. :( Meillä oli aivan ihana jouluaatto, meidän perhe ja miehen vanhemmat ja kaikki, mutta silti, jotakin niin suurta vain uupuu. :cry: Ja monesti olen miettinytkin mitä pahaa olen edellisessä elämästä tehnyt kun vauvaa en ole saanut aikaiseksi, ja ihmisiä sairastuu ja kuolee ympärillä ja niin monesti vain poljetaan alaspäin.

Ja nytkään ei testissä näy sitä toivottua, vaikka aikaa vielä on, koska kp:t ovat sitä koko luokkaa. Mutta kun ei ole mitään oireita, ja on tullut parina viime päivänä viiniäkin maistettua niin jotenkin, turhauttaa kun tietää ettei tässä raskaana olla vaikka kuinka rukoilisi.

@empuska Omasta puolestani voin sanoa, että noiden tunteiden ja tän tilanteen kanssa on ja on ollut paljon helpompi olla, kun hyväksyy sen tosiasian, että tää homma vaan vie toisilla aikaa. Vähentänyt stressiä ihan hurjasti. Stressistä kun ei ole kuin haittaa tässä hommassa. Oppinut siis pakosta olemaan stressaamatta. :)

Ja todistetusti se stressin vähentäminenkin voi johtaa toivottuun lopputulokseen. Ystävä vuosia sitten yritti miehensä kanssa lasta tuloksetta pari vuotta. Stressasi koko ajan, kun lasta ei tullut, vaikka kaikki oli kunnossa. Tikutteli kellon tarkasti ovulaatiota, kyttäsi hullun lailla kalenteria ja kehitti milloin mitäkin oireita, joista osa ei edes millään tapaa ollut järkeviä. Mulla sitten kerran meni kunnon humalassa hermot hänen jatkuvaan jankuttamiseen yrittämisestä, oireiden keksimisestä ja raskaaksi tulemisesta yms. Itse en tuohon aikaan halunnut lapsia ja koko illan häntä kuunneltuani en enää pystynyt pitämään suutani kiinni. Täräytin hänelle, että "Lopettakaa se yrittäminen ja harrastakaa vaan sitä perkeleen seksiä! :censored: Kaveri hiljeni ja ymmärrettävästikin suuttui mulle. Pyysin tietty heti Anteeksi. Muutaman kuukauden kuluttua kyseinen kaveri tuli ilmoittamaan, että on raskaana. Olivat lopettaneet yrittämisen ja harrastaneet vaan seksiä. :p Samalla stressitaso mielessä ja kehossa oli laskenut radikaalisti.

@empuska Omasta puolestani voin sanoa, että noiden tunteiden ja tän tilanteen kanssa on ja on ollut paljon helpompi olla, kun hyväksyy sen tosiasian, että tää homma vaan vie toisilla aikaa. Vähentänyt stressiä ihan hurjasti. Stressistä kun ei ole kuin haittaa tässä hommassa. Oppinut siis pakosta olemaan stressaamatta. :)

Ja todistetusti se stressin vähentäminenkin voi johtaa toivottuun lopputulokseen. Ystävä vuosia sitten yritti miehensä kanssa lasta tuloksetta pari vuotta. Stressasi koko ajan, kun lasta ei tullut, vaikka kaikki oli kunnossa. Tikutteli kellon tarkasti ovulaatiota, kyttäsi hullun lailla kalenteria ja kehitti milloin mitäkin oireita, joista osa ei edes millään tapaa ollut järkeviä. Mulla sitten kerran meni kunnon humalassa hermot hänen jatkuvaan jankuttamiseen yrittämisestä, oireiden keksimisestä ja raskaaksi tulemisesta yms. Itse en tuohon aikaan halunnut lapsia ja koko illan häntä kuunneltuani en enää pystynyt pitämään suutani kiinni. Täräytin hänelle, että "Lopettakaa se yrittäminen ja harrastakaa vaan sitä perkeleen seksiä! :censored: Kaveri hiljeni ja ymmärrettävästikin suuttui mulle. Pyysin tietty heti Anteeksi. Muutaman kuukauden kuluttua kyseinen kaveri tuli ilmoittamaan, että on raskaana. Olivat lopettaneet yrittämisen ja harrastaneet vaan seksiä. :p Samalla stressitaso mielessä ja kehossa oli laskenut radikaalisti.

Miekään en tahtoisi stressata, en tosiaankaan, mutta luonnostani olen sellainen himostressaaja ja pirujen maalailija. Tiedän sen olevan pahasta, mutta jotenkin kun sitä vauvaa vain toivoo niin paljon, niin jotenkin kehittää sellaisen stressioireyhtymän. Ja kun olen päättänyt, että raskaana ei olla, niin tulee sellainen hällä väliä-meininki. ”Poltanpa vielä 10 röökiä lisää, otanpa vielä yhden lasin viiniä”. Sitten tulee ne itsesyytökset, että en mie s**tana raskaaksi voi edes tulla kun moista harrastan, ja itsekäs ämmä kun pilaan itse itseltäni mahdollisuudet raskauteen. Vedin miehellekin juuri itkupotkuraivarit, kun pelkään niin edellistä yritystä, että ei tapahdu mitään, menee vuosia enkä silti raskaudu ja vain katkeroidun elämään ja toisten onneen. Hitto että v*tuttaa kaikkien ultrakuvat ja jouluiset tervehdykset raskausmahojen kanssa. Varmaan osasyy on siinä, miksei ylempi taho anna meille sitä samaa lahjaa, kun en pysty nauttimaan toistenkaan onnesta.

Anteeksi, nyt on vain katkeruus ja kateus aika lailla huipussaan. :cry::cry:

Miekään en tahtoisi stressata, en tosiaankaan, mutta luonnostani olen sellainen himostressaaja ja pirujen maalailija. Tiedän sen olevan pahasta, mutta jotenkin kun sitä vauvaa vain toivoo niin paljon, niin jotenkin kehittää sellaisen stressioireyhtymän. Ja kun olen päättänyt, että raskaana ei olla, niin tulee sellainen hällä väliä-meininki. ”Poltanpa vielä 10 röökiä lisää, otanpa vielä yhden lasin viiniä”. Sitten tulee ne itsesyytökset, että en mie s**tana raskaaksi voi edes tulla kun moista harrastan, ja itsekäs ämmä kun pilaan itse itseltäni mahdollisuudet raskauteen. Vedin miehellekin juuri itkupotkuraivarit, kun pelkään niin edellistä yritystä, että ei tapahdu mitään, menee vuosia enkä silti raskaudu ja vain katkeroidun elämään ja toisten onneen. Hitto että v*tuttaa kaikkien ultrakuvat ja jouluiset tervehdykset raskausmahojen kanssa. Varmaan osasyy on siinä, miksei ylempi taho anna meille sitä samaa lahjaa, kun en pysty nauttimaan toistenkaan onnesta.

Anteeksi, nyt on vain katkeruus ja kateus aika lailla huipussaan. :cry::cry:
Täällä on moni kirjoitellut noista tunteista ja että niitä on normaalia tuntea. Itse olen samaa mieltä. Toki oppinut nyt vuosien aikana myös hakemaan asioista ne positiiviset puolet. Ei saa itse kylvää itselleen sitä pahaa oloa. Entisenä himostressaajana ja peruspessimistinä uskallan sanoa, että paremman olon saa vain asennemuutoksella. Otat härkää sarvista! "Mähän prkl tuun raskaaksi ens vuoden aikana!" Vaikka kuulostaa varmaan siltä, että mitä v*ttua Sennay ja tekis mieli haistattaa mulle pitkät. Ei ole tarkoitus pahoittaa sun, eikä kenenkään muun mieltä. Tällä tavalla mä itse olen saanut paremman olon ja mielenrauhaa. Pirujen maalailulla saa itelleen vaan pahan mielen. Lopeta se! Et tarvitse sitä mihinkään.

TOIVEENA VAUVA 2019

25.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 83/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 69/27..............ya 5/18
Emerentia................kp 50/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 50/30..............yk/IVF/2
Toiveikas92.............kp 43/xx...............yk 10
Toivojatintti..............kp 36/35...............yk ?
Vauvameille.............kp 32/28..............yk 20
Suspi.......................kp 28/32..............yk 3
Bubble92................kp 27/27...............yk 6
Tiana44...................kp 27/26-28.........yk 5
Quinque..................kp 26/28-30.........yk 1
Chili_.......................kp 26/28-29.........yk 6
Pioni85....................kp 26/27-30.........yk 6
Laima......................kp 26/28..............yk 6
Empuska.................kp 26/28..............yk 1
Veeja.......................kp 25/36?............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 25/30-31.........yk 5
Rosemarie...............kp 23/xx..............ya 6/18
Santrana..................kp 23/21-26.........yk 3
Maicy.......................kp 21/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 21/xx...............yk 8
Vuuti........................kp 20/28-32.........ya 2/17
Rimaleli...................kp 19/30...............ya 7/16
StellaMom...............kp 18/32...............yk 6
Peanut_butter..........kp 17/27-32.........yk 5
Saippuakupli...........kp 16/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 15/30..............yk 8
Neltsuliini.................kp 14/27..............ya 5/16
Persikka123.............kp 11/28-30........ya 5/17
MatildaJ...................kp 11/26..............yk 7
Hemppanen.............kp 9/29................yk 10
Sennay.....................kp 9/27-?............ya 5/18
Minic........................kp 8/30................yk 3
~Madre~..................kp 7/27-30..........yk 4
Haavejuttu...............kp 6/31................yk 5
Li88..........................kp 5/28...............yk 7
W.we........................kp 4/25...............ya 11/15
Janskusdff................kp 4/28...............yk ?
Miina-.......................kp 3/26-27..........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 2/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 2/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 1/28-32..........ya 9/18
Hitvetti.....................kp 1/xx................yk 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Laima......................dpo 10
Tiana44...................dpo 9
Suspi.......................dpo 9
Beibihaaveilija.........dpo 8
Chili_.......................dpo 5
Vuuti........................dpo 5
Rimaleli...................dpo 4
StellaMom...............dpo 4

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Rosmariini86,

Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:

Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti

Täällä aivan paska fiilis ollu, ku eilen tosiaan alkoi pienesti vuotaa siis ihan tosi pienesti oli päivällä kirkasta ja vaalia punasta verta ja välillä pois ja sitte tuliki vaan sellasta ruskehtavaa verta :eek:ei oo kyllä ennemmin tullu siis viälä ennen menkkoja tuollain vaan yleensä heti alkaa kunnon vuoto..
Kai ne menkat sieltä sit alkaa tänään kunnolla :cry:
Mies yritti lohduttaa eilen ja joinkin yhren lasin kuohuvaa joulun kunniaksi ja tuli huono olo siitä :cautious: ja kyllähän me touhailtiin siinä sit ku teki mieli ja ei ollu vuotoa (n) :) aika sekavat fiilikset..

Jaaha kyllähän ne menkat sit alkoikin eli mulle voi päivittää Kp 1/28-32.. :cry: flo näytti et kierto oli 27 pvää, kun laitoin et tänään menkat.. On kyl pettynyt olo taas jälleen, kestää taaas hetken toipua tästä :poop: :unsure:

Tänää meen tytön kans sukuloimaan muutamaksi päiväksi ja nauttimaan yhdessäolosta :love:

Tsemppiä kaikille :love:

Viimeksi muokattu:
Jännät päivät, tietää, että edellisestä vuodosta alkaa olla kohta kuukausi, tässä jännitellään, mitä tulee testiin. Tarkoitus tehdä testi jos menkat ei tuu pariin päivään, että mitä merkkejä testi näyttää. Ovulaation jälkeen ( olimme nauttineet seksuaalisesta kanssakäymisestä aika runsaasti oletetun ovulaation aikana) oli nippailua oikean puolen munasarjasta (todennäköisesti) n. 5 päivän ajan aina välillä ja silloin myös lämpö hieman pomppasi yhtenä päivänä 37.5'c, ja seuraavana oli 36.8'c, kun normaalilämpö mulla 36.3'c. Oikeastaan muita oireiksi sanottavia oireita ei ole ollut. Kierto yleensä 28 pv, niin testi ajateltiin tehdä yhdessä 28.12 tai 29.12 .

@mimmik ja @empuska Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Ommaa nappaa: Kp 9 ja viimeisen Letron otin sunnuntaina. Koska en pääse siihen tarkistusultraan, katsoin parhaaksi tikutella tässä kierrossa ovista. Testinä One Step. Liekö kuin luotettava sitten.. o_O(n) Pco kuitenkin vaikuttaa myös tulokseen. Ja viivahan sinne tuli. (y) Ei ole vielä läheskään testiviivan vahvuinen, mutta vahvempi kuin koskaan ikinä tähän asti. Ilmoitin jo miehelle, että tänään olis sit paree peittojen heilua ennakkoa. :ROFLMAO:

https://aijaa.com/pQVyHE

• Tykkää
Reactions: chili_ ja Kerttttu
@mimmik pahoittelut uudesta kierrosta :unsure:

Pahoittelut negasta @empuska :unsure:

Mä en tajua tätä kroppaani. Viime yönä hiipui vuoto ja tänään tullut enää tuhrua (n) ultrassa kp 17 todettiin 8,1mm limakalvo, lueskelin että normaali tuohon vaiheeseen mutta oliko sittenkään jos vuoto vähenee näin pian.. tiputtelu jatkuu varmaan vielä viikon niinkuin aina.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Mun sisko ilmoitti jouluaterialla, että heille on tulossa vauva. Mä aavistelin jotain tällaista heti siskon nähdessäni. Musta siis tulee kesällä täti! Aidosti onnellinen olen heidän puolestaan. :love:

Kotimatkalla kuitenkin alkoi pyöriä katkerasti ajatuksissa, että kaikki muut vaan tulee raskaaksi ja mä en saatana edes ovuloi! :cry: Ja tästä tietenkin seuraavana tuli mieleen, että enhän mä voi edes ovuloida, kun olen tämmönen v**un läski. :cry: Aivan helvetin paha mieli ja iso viha itseä kohtaan, kun oon päästänyt itseni tällaiseen kuntoon. Aivan hävettää tällaiset ajatukset ja kieltämättä tuli mulle hieman yllätyksenä tämä reaktio.. Toki kyllä tulee joskus niitä kateuden tunteita, kun toiset saa niin hienoja viivoja ovis- ja raskaustesteihin, eikä itse edes ovuloi. Ne kuitenkin kestää vain sen sekunnin-kaks ja häviää. Eihän kenenkään toisen onnistuminen ole minulta pois. Iloitsen kuitenkin täälläkin toisten plussista. Oli se sitten ovis- tai raskaustestiplussa. Manasin jo itseäni, että poistun koko palstalta, kun olen tällainen katkera ämmä... Rauhoituin kuitenkin sitten. Omat plussat tulee ajallaan. Onpahan sitten lähipiirissäkin ihminen, jonka kanssa voi keskustella raskaudesta ym. asioista.

Kiitos ja anteeksi. Kyllä helpotti, kun sai avautua. (n)
Tiedän tunteen, vaikka onkin iloinen toisen puolesta niin se ettei itse saa plussa testiin on sen hetken ainoa ajatus melkein. Meidä Meidä yritysaikana ei ole tullut läheisten plussia joten olen vielä ainoa joka yrittää. Jos siskoni sellaista kuitenkin huutaisi huomenna joulukinkun ääressä niin mä varmaan onnittelisin ja lähtisin vessaan itkee. 6 kk on mulla tuntunut jo pitkältä ajalta. Se vain tuntuu pahalta kun ei saa sitä omaa kääröä... :/

Pahoittelut negasta @empuska :unsure: Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille :unsure: Minullakin ympärillä tullut paljon vauvauutisia ja aattona some täyttyi masukuvista. Ennen lomaa työkaveri ilmoitti myös saavansa vauvan ja siitä olin aidosti iloinen, mutta kun ajattelematon kollega kysyi heti perään,että eikös meille jo toista ole tulossa, niin teki kyllä mieli vastata tylysti takaisin. Itse en km ja tämän yritysprojektin jlk ole kysellyt enää keltäkään, että "noo, jokos teille". Ei tulisi enää pieneen mieleenkään.

Voi @empuska en näe mitään tuossa :/ toisilla voi mennä pitempään, että hcg nousee. Jospa olisi vain siitä!

Tänään on väsyttänyt älyttömästi, mutta ehkä se on vain tämä joulu. Nukuin jopa päiväunet, mitä en ikinä tee. Ja dpo 5 vasta.

@Wintersun Tsemppiä jatkoihin ja hoitoihin, ihanaa kun toisivat toivotun tuloksen :love:

Ja uskon, ettei tämä olisi miulle niin raskas asia, ellen olisi kokenut lapsettomuutta jo aiemmassa suhteessa, ja nyt yritän tolkuttaa itselleni ettei se välttämättä tule toistumaan nykyisessä suhteessa, mutta niin kovasti sitä pelkään.

Toisaalta rohkaisevaa meidän tilanteessa, että miun diagnoosina on vain mahdollisesti pco tyyppiset munasarjat, lääkäri ei ollut silloin täysin varma asiasta. Ja epäsäännöllinen kierto, ja ovulaatio-ongelmat, joten sinällään meidän tilanteeseen löytyy luultavasti apua hieman lyhyemmän kaavan kautta, mutta toisaalta sitten jos ei clomitkaan auta jne, niin se on sitten uusi murhe. :poop:

Kiitos @empuska
Olitteko jonkinlaisissa hoidoissa silloin aiemmassa suhteessa?
Toivottavasti clomit tms. Auttaa, jos ei niin onneksi on muitakin keinoja vaikka eihän ne rankemmat hoidot mitään helppoja ole. Meillä meni kauan et hakeuduttiin hoitoihin ja kun ongelmat sen verran hankalia ja aikaa mennyt niin meillä tehdään icsi suoraan. Et muuta ei olla edes kokeiltu.
Ei ehditty, kunnallisella puolella kesti niin pitkään kun tapahtui mitään minkään suhteen silloin. Kyllä lääkäri silloin pelotteli ivf:llä yms. Me haluttiin pitkään yrittää ja toivoa, että päätyisin raskaaksi. Mutta sitten asiat veti meitä miehen kanssa eri suuntiin ja erottiin.

Ja nyt kun kierukka poistettiin niin selattiin vanhoja epikriisejä verikokeita, ja siellä oli juurikin siitä pco-epäilystä ja verikokeet näyttivät sille etten ovuloi, ainakaan niissä kierroissa joissa verikoekontrolleja otettiin. Ja nyt sanoi miulle sairaanhoitaja, että miun taustalla ei luultavasti tarvitse odottaa edes kovin kauan että päästään syynin alle, kun on se lapsettomuustausta miulla.

Pahoittelut negasta @empuska :unsure: Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille :unsure: Minullakin ympärillä tullut paljon vauvauutisia ja aattona some täyttyi masukuvista. Ennen lomaa työkaveri ilmoitti myös saavansa vauvan ja siitä olin aidosti iloinen, mutta kun ajattelematon kollega kysyi heti perään,että eikös meille jo toista ole tulossa, niin teki kyllä mieli vastata tylysti takaisin. Itse en km ja tämän yritysprojektin jlk ole kysellyt enää keltäkään, että "noo, jokos teille". Ei tulisi enää pieneen mieleenkään.
Niin samaistun tähän... varmaan joskus kiukuspäissäni vastaan vielä jollekin että "heti kun lahjoitat mulle toimivan munasolun" :oops::eek:
Mutta kyllä opettaa itseään olematta kyselemättä toisten vauvojen hankinnasta :oops:

Päivitys: kp21/26-28. Dpo?

En odota plussaa tästä kierrosta. Ukon kans ollu hieman riitaa ja oletetun ovulaation aikoihin tasan kerran puuhailtu. Joo, tiedän, että sekin voi riittää, mutta en usko.

@Kerttttu ja @Sennay no niinpä :unsure: kestää kyllä taas hetken kerätä ittiä :unsure: :)

ärsyttää vaan niin,et just jouluna piti alkaa ja ku kerkes olla oireita kummiski, valkovuotoo ki kummiski eilen jonkun verran jne:eek: ja palelu on välillä tänäänkin jatkunu :unsure:
Välillä on niin herkkä fiilis.
Käytiin tänään mun isän haudallakin ❤
Onneksi on toi ihana esikoinen, joka piristää hymyllään ja hellyydellään:love:

Kaippa sitä ens kiertoon taas greippimehua ja ne vitamiinit :)ja pitääs yrittää kyl olla stressaamatta ja lisätä kyl liikuntaakin, mut ku ei sitä aina oo jaksanu niin ahkerasti ku mun työssä tulee liikuttua aika paljon :unsure: :) mietin, et jos jotenki ois apua...
Tänään tuntu vaan siltä, et uskaltaako täs enää yrittää (n)

Yhteistyössä