.

Ihanaa joulua kaikille! :love:
Mun jouluhaamu menossa parempaan suuntaan. :love: Yllä eilinen, alla tänään. Tikku menee miehelle pakettiin. Vaikka sitten tiputtais täältä alas, niin tämä joulu me silti iloitaan sillä tämä on vahvin viiva, mitä ollaan 6kk aikana saatu. :love:PhotoGrid_1545637520911.jpg

Onnea plussista:love:
Kyllä täällä muutamia haamujakin näkyy, toivotaan niille vahvistumista (y)

Omaanapaa: täällä menkat loppui tänään ja eilen enään hieman vuotoa ja yöllä siteeseen jäänyt pari pisaraa.. MUTTA eilen töissä tuli yhtäkkiä todella viiltävä kipu vasemmassa muniksessa, ihan samalainen kuin ovilaatiossa :eek: onko jotain pahaa, vai missasinko nyt oikeasti ovulaation jos se on kp2 :cautious:

@hitvetti CB:n digissä on yksi kontrolliviiva (sulla tumma viiva kuvassa) sekä kaksi testiviivaa: herkkä ja epäherkkä. Herkkä testiviiva on siinä tikussa, jossa ei ole kontrolliviiva. Viivan leveys pitäisi olla sama kuin kontrolliviivassa. Toivottavasti tästä on apua! (tiedot kaivettu joskus netin syövereistä ja todeksi omilla tikuilla havaittu ;) )

@Wintersun saman löysin itsekin ja paljon muutakin niin en osaa kyllä tulkita nyt.. osassa sama nega ja osassa positiivinen.. @MonaLisa33 ei kyllä auttanu:D tyhmä ku on.. jostai luin et se missä on kaks viivaa ja se missä yksi niin se yhden yksinäisen pitäs olla yhtä vahva kun sen toisen viivan missä kaks niin olis positiivinen. Nuo mun kaks viivaa yhtä vahvat mutta ei niin vahvat kun se yksi siinä missä kaksi..

@hitvetti Sulla voi olla positiivinen testi, jos se herkkä testiviiva näyttää sinistä väriä. Se herkkä testiviiva on se viiva, mikä on yksin. (Toisessa tikussa on kaksi viivaa). Sun kuvassa näkyy, että siinä herkässä testiviivassa olisi ainakin värikertymää viivan reunalla, mutta onko sinistä väriä koko testiviivan leveydeltä? En saa kuvasta ihan selvää, mutta ihan kuin vaaleaa sinistä näkyisi :)

Miten noista tikusta ja viivoista onkin näin hankala kirjoittaa?! :D

@hitvetti Sulla voi olla positiivinen testi, jos se herkkä testiviiva näyttää sinistä väriä. Se herkkä testiviiva on se viiva, mikä on yksin. (Toisessa tikussa on kaksi viivaa). Sun kuvassa näkyy, että siinä herkässä testiviivassa olisi ainakin värikertymää viivan reunalla, mutta onko sinistä väriä koko testiviivan leveydeltä? En saa kuvasta ihan selvää, mutta ihan kuin vaaleaa sinistä näkyisi :)

Miten noista tikusta ja viivoista onkin näin hankala kirjoittaa?! :D
Väri kertymää on leveydeltä vaalenee vaan.. yritän ottaa paremman kuvan vielä. Hiivatti olis eilen pitäny jättää testaamatta niin olis tikku jääny viel tälle päivää.. kiitos @MonaLisa33

Hyvää joulua kaikille :)

Raskausoireilut oli kyllä kovat, alkoi nimittäin mahatauti viime viikolla!!:ROFLMAO:ja tänään joululahjaksi kuukautiset :confused:(y) ihanaa! Miulle voi päivittää kp1 26/28
Olipas lyhyt kierto, no parempi että alkoi tänään niin ei venynyt piina. Nyt lohdutan itseäni minttukaakaolla ja suunnittelen uuden vuoden railakkaita juhlia :LOL:

Onnea haamulaisista ja toivotaan vielä tälle vuodelle tänne plussia :love:

Minäkään en ymmärrä noista digitestin viivoista mitään. Laita vielä @hitvetti tonne Hätähousut himotestaajat -ketjuun kuvat!

@empuska minun näytöltä ei ainakaan erotu toista viivaa noissa kuvissa :( mutta ehkä muutaman päivän päästä??

@haaveilija92 minulla näytti lähes tuota vahvuutta viivaa 6 päivää ennen kuin sain ovistestiin yhtä vahvan viivan kuin tuo kontrolliviiva, tai oikeastaan se oli vahvempi kuin se kontrolliviiva silloin. Eli voi mennä varmaan useampi päivä ennen kuin on ovisplussa. Ainakaan tässä kuvassa ei näytä minun silmiini vielä siltä. Vaikka onhan tuossa jo hyvin väriä! Kannattaa siis jatkaa testaamista, voi olla aikaisessa.

@Beibihaaveilija tiedän joo tunteen, välillä on ihan varma, että nyt kyllä on tärpännyt ja välillä taas ihan varma ettei niin ole käynyt. Piinailu käynnissä...

@haaveilija92 oman kokemuksen perusteella en usko, mullakin näyttää yli viikon ennen ovista tuollaisia, en paljon himmeämpiä edes saa koko kierrossa. Kyllä sen sitten näkee, kun hormonit on kunnolla nousussa :) On. Tänään on ollut menkkatyyppistä jomottelua aamusta, mutta ne oireet peittyi sitten rautatabletin aiheuttaman pahoinvoinnin alle :ROFLMAO: Toivon kiinnittymistä :love:

Anteeks omanapailua jälleen..
Täällä kp27.. Aamulla tein testin ja ihan niinku oisin nähny siinä tosi haalian viivanpaikan niinku, testi se preqcheck vai mikä ny olikaan ja valkovuotoo on tullu.. Hetki sitte kävin vessas ja pyyhittäes tullu verta sellasta kirkasta vaalia punasta :eek: pelkäänpä et vuoto kummiski alkaa :cry: itku tuli kyllä :cry: kiva, ku mies kuuteen töis ja sit yrittää nauttia joulusta :poop: :unsure: flo ennusti menkkoi 26.12 :mad:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Mun sisko ilmoitti jouluaterialla, että heille on tulossa vauva. Mä aavistelin jotain tällaista heti siskon nähdessäni. Musta siis tulee kesällä täti! Aidosti onnellinen olen heidän puolestaan. :love:

Kotimatkalla kuitenkin alkoi pyöriä katkerasti ajatuksissa, että kaikki muut vaan tulee raskaaksi ja mä en saatana edes ovuloi! :cry: Ja tästä tietenkin seuraavana tuli mieleen, että enhän mä voi edes ovuloida, kun olen tämmönen v**un läski. :cry: Aivan helvetin paha mieli ja iso viha itseä kohtaan, kun oon päästänyt itseni tällaiseen kuntoon. Aivan hävettää tällaiset ajatukset ja kieltämättä tuli mulle hieman yllätyksenä tämä reaktio.. Toki kyllä tulee joskus niitä kateuden tunteita, kun toiset saa niin hienoja viivoja ovis- ja raskaustesteihin, eikä itse edes ovuloi. Ne kuitenkin kestää vain sen sekunnin-kaks ja häviää. Eihän kenenkään toisen onnistuminen ole minulta pois. Iloitsen kuitenkin täälläkin toisten plussista. Oli se sitten ovis- tai raskaustestiplussa. Manasin jo itseäni, että poistun koko palstalta, kun olen tällainen katkera ämmä... Rauhoituin kuitenkin sitten. Omat plussat tulee ajallaan. Onpahan sitten lähipiirissäkin ihminen, jonka kanssa voi keskustella raskaudesta ym. asioista.

Kiitos ja anteeksi. Kyllä helpotti, kun sai avautua. (n)

@Sennay Miusta nuo tuntemukset on erittäin normaaleja. Ihminen pettyy joihinkin asioihin elömässä ja on surullinen tai vihainen tai vaikka katkerakin. Pahempi minusta on jos vaan ignooraa niitä tunteita. Sehän on vaan elämää. Miulla on ajatus että annan kaikkien tunteiden- niiden pahimpien ja hävettävienkin tulla, mutta yritän etten jää niitä märehtimään. Ja aina nukun yön yli ja katson asioita uusilla silmillä.
Hyvä kun avauduit :)

• Tykkää
Reactions: Sennay
Kiitos viesteistänne @Wintersun @alfred.j.kwak @W.we :love: Keskustelin miehen kanssa mun reaktiosta ja hänkin hieman ihmetteli sitä. Todettiin yhdessä, että ei ole meiltä pois ja että meidän plussa tulee, sitten kun sen aika on, hoitojen kanssa tai ilman. Mies vielä lohdutti silläkin, että "eikös tässä nyt koko ajan tehdä asioita sen eteen, että se ovulaatio tapahtuis, ja että tulisit raskaaksi." Parempi mieli jo. :love:

Yhteistyössä