The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Osaisinpa!
Vaate- ja jalkinevalinta.

Aikanaan kun vielä soitin humppaa niin tanssilauteiden, bändikamojen, vaatteideni, loistavan lavaliikendintäni ja kuun asennon yhdistelmä toisinaan kehitti staattista sähköä, joka sitten purkautui ikävänä räpsähdyksenä mikrofonista huulille.

Vuosituhannen vaihteessa aloin käyttämään lähes yksinomaan Sievin Jalkineen popoja, joiden pohjassa on ESD-suojaus.
Fysiikantajuni ei riitä kertomaan miten se toimii, mutta se toimii koska mikkiräpsyt jäivät historiaan.
Sitä en tiedä toimisivatko sähköisiin hiuksiinkin?

r0s
Vaate- ja jalkinevalinta.

Aikanaan kun vielä soitin humppaa niin tanssilauteiden, bändikamojen, vaatteideni, loistavan lavaliikendintäni ja kuun asennon yhdistelmä toisinaan kehitti staattista sähköä, joka sitten purkautui ikävänä räpsähdyksenä mikrofonista huulille.

Vuosituhannen vaihteessa aloin käyttämään lähes yksinomaan Sievin Jalkineen popoja, joiden pohjassa on ESD-suojaus.
Fysiikantajuni ei riitä kertomaan miten se toimii, mutta se toimii koska mikkiräpsyt jäivät historiaan.
Sitä en tiedä toimisivatko sähköisiin hiuksiinkin?

Mulla oli kanssa joskus muinoin sievin antistaattiset saapikkaat. Toimivat todella! Mutta en mä halua sisällä kenkiä pitää.

Lauvvantaiehtoota itse kullekin säädylle:)

Joululaulut raikaa ja tunnelmat on jo niin kohdillaan että taijan sukeltaa kohta suoraan juhannukseen:D. Eikä vainen - vuoden kohokohta on justiisanyt kohta käpälissä:love:, jänskäpänskätys kohoaa

Pakkastakin pukkaa, tänään on saanu olla posket punasia ja varpaat villasukista huolimatta jäisinä eli perusnormitalvi(y). Paitti että lunta kiitos lisää, pliide.

Rentoudu sinä siellä ja nappaa lempeestä joulutunnelmasta otetta:)

Päätettiin kissan kanssa tänä aamuna ettei meille tule sittenkään joulukuusta, tällanen yhteisymmärrys on varsin virkistävää itseasiassa:love::love:
Itse aloin pohtimaan tuota asiaa vakavasti aamulla, kun huomasin että 'joku' mystinen voima oli kiskonut jouluvalot olkkarin ikkunasta yön aikana lattialle ja aloin sielunisilmin näkemään aatto päivän JA illan kulun...kuusi pyörtyy, kuusi nousee pystyyn, kuusi pyörtyy ja pallot lentelee ympäri huonetta, kuusi nousee pystyyn ja koristeet laitetaan paikalleen..kuusi pyörtyy ja emännällä menee hermotjakissaihmetteleemikäonjapeseetassujaanjavaatiiruokaa....jne jne...joten tänä jouluna ei tule kuusta.

Kissa 1 minä 0:cautious:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Huomentapäivää!

Mä näin ihan kamalaa unta. Oltiin muuttamassa ja sit piti saada loput rojut veks ja niitä löytyi aina vaan lisää ja lisää ja lisää...

Mikä kyllä vastaa todellisuutta jopa. Möksä pitäisi tyhjätä vuoden loppuun mennessä. Sit on sekin lisäaika kulutettu. *huokaus*

Inhoan muuttamista! :mad:
Laitoithan loton tulemaan, laitoithan?
Muuttaminen on ihan hirveetä mutta kun on siitä selvinnyt niin sitten tavarat katsovat paikkansa kyllä.
Toivottavasti teillä on mahkuja löytää joku toinen ihana möksäpaikka, missä ottaa irtiottoa arjesta, sillä juttujesi perusteella oon saanu siitä sellaisen kuvan, että ko. paikka on ollu teijän kahden maanpäällinen rauhala:)

Päätettiin kissan kanssa tänä aamuna ettei meille tule sittenkään joulukuusta, tällanen yhteisymmärrys on varsin virkistävää itseasiassa:love::love:
Itse aloin pohtimaan tuota asiaa vakavasti aamulla, kun huomasin että 'joku' mystinen voima oli kiskonut jouluvalot olkkarin ikkunasta yön aikana lattialle ja aloin sielunisilmin näkemään aatto päivän JA illan kulun...kuusi pyörtyy, kuusi nousee pystyyn, kuusi pyörtyy ja pallot lentelee ympäri huonetta, kuusi nousee pystyyn ja koristeet laitetaan paikalleen..kuusi pyörtyy ja emännällä menee hermotjakissaihmetteleemikäonjapeseetassujaanjavaatiiruokaa....jne jne...joten tänä jouluna ei tule kuusta.

Kissa 1 minä 0:cautious:
Awww:love:.. Mutta ajattelepa nyt toisen kerran: pikkunen vaan kohottaa sitä joulutunnelmaa ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kun keksii ohjelmanumeroita:)
Ei toinen kuiten pahapäissään nuin tee vaan ihan sen takii kun on kivaa ja silleen ja on tosi mukavaa nähdä kuinka emäntä könyää yltympäriinsä peffa pystyssä joulukuusenpallojen perässä:love:

Ihanaa joulunaikaa edelleen sulle sekä Mantalle:love:

• Tykkää
Reactions: Kais
Ihanaa joulunaikaa edelleen sulle sekä Mantalle:love:
Kiitos, mulla on ollut kissoja ennenkin mutta tää kissa on ihan ykkönen..:love::love:
Awww:love:.. Mutta ajattelepa nyt toisen kerran: pikkunen vaan kohottaa sitä joulutunnelmaa ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kun keksii ohjelmanumeroita:)
Ei toinen kuiten pahapäissään nuin tee vaan ihan sen takii kun on kivaa ja silleen ja on tosi mukavaa nähdä kuinka emäntä könyää yltympäriinsä peffa pystyssä joulukuusenpallojen perässä:love:
:love::love:
Niin aattele miten ihana hää on, tuolleen miettii emäntänsä parasta:love::cautious:
Sen harrastuksiin kuuluu muutenkin se että pitää minut liikkeessä, esim. tasapainottelemalla töllön päällä päivittäin...mutta vain sillon kun istun sohvalla ja yritän katsoa sitä (teeveetä, en kissaa).:X3:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Huomenta

..tulin kotiin klo 13 ja olen nukkunut siitä saakka ja aattelin kohta mennä jatkamaan yöunille..mikään ei kiinnosta eikä mistään meinaa saada enää ''otetta'' ja kaikki ympärillä tuntuu ihan tasan samalta höttökököltä (tai no tuo tunne on ollut jo pidempään, nykyään vaan pahentuneena).
Voi miten hyvin tiedänkin tuon tunteen!

r0s
Päivää!

En voittanut Lotossa. :cautious: Mutta näin unta ihanasta pienestä, patinoituneesta hirsimökistä missä oli tupakeittiö, makkari ja sauna. Se sijaitsi jokilaaksossa, vähän ylempänä, metsän reunassa ja luiulen että metsä oli lehtomaista.

Nyt pitäisi sit vaan löytää se mökki jostain. :confused:

Mutta sitä ennen pitää kai jouluvalmistella. Kinkkukin pitäisi ostaa sulamaan... Ei kukaan oo tehnyt vertailuja missä on edlullisimmat, suomalaiset, luulliset isot kinkut?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää!

En voittanut Lotossa. :cautious: Mutta näin unta ihanasta pienestä, patinoituneesta hirsimökistä missä oli tupakeittiö, makkari ja sauna. Se sijaitsi jokilaaksossa, vähän ylempänä, metsän reunassa ja luiulen että metsä oli lehtomaista.

Nyt pitäisi sit vaan löytää se mökki jostain. :confused:

Mutta sitä ennen pitää kai jouluvalmistella. Kinkkukin pitäisi ostaa sulamaan... Ei kukaan oo tehnyt vertailuja missä on edlullisimmat, suomalaiset, luulliset isot kinkut?
Luin että näit unta ihanasta perseestä:oops:

Mä taas haaveilen sellasesta pienestä punaisesta mummonmökistä, missä olis iso tupa ja kamari...:love:

• Tykkää
Reactions: r0s ja Kais
Aqela
Iltaa :)
Täällä on pesty pyykkiä ja siivoiltu,kaupassa käyty ja pipareita paistettu. :)
Eilen tein porkkanalaatikon & bataatti-perunalaatikot,suklaat ostettu :D:p
Lahjat ostettu. Pieniä ruokaostoksia viellä tehtävä loppuviikosta.
Iltaa :) Kotihommia täälläkin. Kaupassa käyty ja lahja ostettu. Pari lahjaa vielä ostamatta. :D

Yhteistyössä