Iljettävää!Joulauluja lisää
En kyllä edes kuunnellut ensimmäistä sointuakaan...
Iljettävää!Joulauluja lisää
Tarkoitin että ei ole minulle ainakaan olemassa muita "walking in the air" musiikkia kuin se ainoa oikea murtaen laulava vissiin skotti? irlantilainen?
Alkuperäinen onkin aina alkuperäinen, mä vaan tykkään Edelmanin versiossa tuosta rytmistä...Tarkoitin että ei ole minulle ainakaan olemassa muita "walking in the air" musiikkia kuin se ainoa oikea murtaen laulava vissiin skotti? irlantilainen?
Tää siis
Ei ees vaikka Samuli Eidelweiss viäntäää sen suomen kielelle vieläpä ihan eri sanoilla
auttaisin mutta kun mulla ei ole hajuakaan että miten kiimaista autetaanIltaa ja vihdoinkin loma!
Tosin se alkoi vähän hurjasti, kun kiimaa pukkaa ja pimppa vuotaa hunajaa...
mutta silti...panoLoma!
Hei.. psulii?Heipsuliiii!
En yhtään tiiä mistä tuo tuli. Pahoittelut.Hei.. psulii?
Mustavalohoito on parempaaSulla on kaamosmasennus, veikkaan. Siksi et jaksa. Ja siksi olo on huonompi kuin kesällä.
Kirkasvalolamppuhoitoa!
mitä sait?Iltaa!
Sain postia, ensimmäisen joululahjan tai lahjat...kirjan ja korun
Hymyilin ensimmäistä kertaa koko päivänä sen lahjan ansiosta tänään
Edelleen...kirjan ja korunmitä sait?
niin mutta mimmosia?Edelleen...kirjan ja korun
Kauheata rapaa.
Mä jo ihmettelin, että onpas epekki harvinaisen jouluisella tuulella^^Jöy Jöy ja tippe tap
Morjens ja myöhäisiltaa *vilkuttaa*
Jouluttaa niin maan perusteellisesti ettei ehdi niin mihinkään.. mutta onpahan viilletetty ja kouhotettu, paisteltu läjäpäin piparkakkuja ja ipanapasten kanssa osallistuttu myyjäisiin ja tonttuiltu jajaja...
Vielä viikko kun jaksettais niin sitten koittaisi ansaittu lomalomaloma!
Onhan sulla kaikki hyvin ?
FreezeCat
Tuo on hyvä biisi.Kauheata rapaa.
Twisted Sister kauheata rapaa kun löysi minkä lie. Vanhat ookoo, nää "uudet" paskaa
Koru on sellanen vihreä pieni lehti ja kirjasta kerron enemmän jahka luen sen.niin mutta mimmosia?