The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta

..tulin kotiin klo 13 ja olen nukkunut siitä saakka ja aattelin kohta mennä jatkamaan yöunille..mikään ei kiinnosta eikä mistään meinaa saada enää ''otetta'' ja kaikki ympärillä tuntuu ihan tasan samalta höttökököltä (tai no tuo tunne on ollut jo pidempään, nykyään vaan pahentuneena).

Huomenta

..tulin kotiin klo 13 ja olen nukkunut siitä saakka ja aattelin kohta mennä jatkamaan yöunille..mikään ei kiinnosta eikä mistään meinaa saada enää ''otetta'' ja kaikki ympärillä tuntuu ihan tasan samalta höttökököltä (tai no tuo tunne on ollut jo pidempään, nykyään vaan pahentuneena).
Halaus

Huomenta

Toi vois olla lääkärissäkäynnin paikka.

r0s
Huomenta

Sulla on kaamosmasennus, veikkaan. Siksi et jaksa. Ja siksi olo on huonompi kuin kesällä.

Kirkasvalolamppuhoitoa!

• Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Mie kävin aamupäivällä rahulassa,kirjastossa & cittarissa. :D:)
Tulipaha käveltyä.
Kisuille ostin normaalia enemmän ruokaa & ostin kissanruokaa myös löytöeläintalon keräykseen. :)
Lukemista löytyi kirjastosta ja cittarista tuli ostoksia 2 kassillista. :D

Sulla on kaamosmasennus, veikkaan. Siksi et jaksa. Ja siksi olo on huonompi kuin kesällä.

Kirkasvalolamppuhoitoa!
Voi olla lisänä sekin, mutta nää oireet alkoi kesän lopulla kun tajusin muutamia asioita...tai ne iski vasten kasvoja tällä kertaa vähän liian voimakkaasti ettei pien ihminen oikein tajua miten tästä pääsis yli ja ylös, mutt kyllä mä yritän.
Oliskos oppilaitoksessasi jotain kouluterveydenhoidon tapaista?
Aika parantaa haavat mutta ei kaikkia hoitamattomia juttuja.
Se nainen on kylmä kuin jääpuikko ja kopea, mä olen ammentanut iloa ystävistä...toki hekään eivät voi syvimpiä haavoja parantaa, kun eivät ole mitään ammattilaisia...mutta emmä tiedä pystyykö niitä enää kukaan muukaan parantamaan.

Niin ja iltaa...enää 1 (yksi!!) päivä uurastusta edessäpäin ja sitten 3 viikkoa lomaa, jonka aion viettää nukkuen mahdollisimman paljon..sohvan nurkasta on tullut uusi turvapaikka, mun oma piilo tai luola jonne kääriydyn nykyään usein kissa lantion päällä kehräten/kuorsaten/leipoen reittä tassuillaan...

• Tykkää
Reactions: epek ja Aqela
Voi olla lisänä sekin, mutta nää oireet alkoi kesän lopulla kun tajusin muutamia asioita...tai ne iski vasten kasvoja tällä kertaa vähän liian voimakkaasti ettei pien ihminen oikein tajua miten tästä pääsis yli ja ylös, mutt kyllä mä yritän.

Se nainen on kylmä kuin jääpuikko ja kopea, mä olen ammentanut iloa ystävistä...toki hekään eivät voi syvimpiä haavoja parantaa, kun eivät ole mitään ammattilaisia...mutta emmä tiedä pystyykö niitä enää kukaan muukaan parantamaan.
Aika on ainoa joka osaa parantaa haavoja eikä sekään ihan kaikkia.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s

Yhteistyössä