En oo
En oo
*lämmin halaus*Huomenta
..tulin kotiin klo 13 ja olen nukkunut siitä saakka ja aattelin kohta mennä jatkamaan yöunille..mikään ei kiinnosta eikä mistään meinaa saada enää ''otetta'' ja kaikki ympärillä tuntuu ihan tasan samalta höttökököltä (tai no tuo tunne on ollut jo pidempään, nykyään vaan pahentuneena).
HalausHuomenta
..tulin kotiin klo 13 ja olen nukkunut siitä saakka ja aattelin kohta mennä jatkamaan yöunille..mikään ei kiinnosta eikä mistään meinaa saada enää ''otetta'' ja kaikki ympärillä tuntuu ihan tasan samalta höttökököltä (tai no tuo tunne on ollut jo pidempään, nykyään vaan pahentuneena).
Toi vois olla lääkärissäkäynnin paikka.Huomenta
Mä koitan kömpiä tästä ylös ominvoimin niinkun ennenkin.Toi vois olla lääkärissäkäynnin paikka.
ei veikkosten kaikki sua halua satuttaa, vain ne jotka on jotain vaillaMä koitan kömpiä tästä ylös ominvoimin niinkun ennenkin.
Aika parantaa haavat ja auttaa muutenkin..kuhan taas oppisi luottamaan siihen ettei kaikki ihmiset satuta, mutta kyll tää tästä vielä jonakin päivänä.
Juu, kaikki hyvin didilässä! Oon keväästä asti totutellut sinkkuelämään ja on kyllä ollut erittäin virkistävää . Täällä ei taida käydä enää niin kova hulina kuin silloin joskus.Jooo Moikkelis kukkuu. Ei ihmeitä,joulua odotellessa.
Mitäs sinne ? Kaik hyvin ?
Sulla on kaamosmasennus, veikkaan. Siksi et jaksa. Ja siksi olo on huonompi kuin kesällä.Huomenta
Moi villi sinkkuusJuu, kaikki hyvin didilässä! Oon keväästä asti totutellut sinkkuelämään ja on kyllä ollut erittäin virkistävää . Täällä ei taida käydä enää niin kova hulina kuin silloin joskus.
Oliskos oppilaitoksessasi jotain kouluterveydenhoidon tapaista?Mä koitan kömpiä tästä ylös ominvoimin niinkun ennenkin.
Aika parantaa haavat ja auttaa muutenkin..kuhan taas oppisi luottamaan siihen ettei kaikki ihmiset satuta, mutta kyll tää tästä vielä jonakin päivänä.
Kappas, Didikin löysi ketjun. Kiva.Juu, kaikki hyvin didilässä! Oon keväästä asti totutellut sinkkuelämään ja on kyllä ollut erittäin virkistävää . Täällä ei taida käydä enää niin kova hulina kuin silloin joskus.
Voi olla lisänä sekin, mutta nää oireet alkoi kesän lopulla kun tajusin muutamia asioita...tai ne iski vasten kasvoja tällä kertaa vähän liian voimakkaasti ettei pien ihminen oikein tajua miten tästä pääsis yli ja ylös, mutt kyllä mä yritän.Sulla on kaamosmasennus, veikkaan. Siksi et jaksa. Ja siksi olo on huonompi kuin kesällä.
Kirkasvalolamppuhoitoa!
Se nainen on kylmä kuin jääpuikko ja kopea, mä olen ammentanut iloa ystävistä...toki hekään eivät voi syvimpiä haavoja parantaa, kun eivät ole mitään ammattilaisia...mutta emmä tiedä pystyykö niitä enää kukaan muukaan parantamaan.Oliskos oppilaitoksessasi jotain kouluterveydenhoidon tapaista?
Aika parantaa haavat mutta ei kaikkia hoitamattomia juttuja.
Aika on ainoa joka osaa parantaa haavoja eikä sekään ihan kaikkia.Voi olla lisänä sekin, mutta nää oireet alkoi kesän lopulla kun tajusin muutamia asioita...tai ne iski vasten kasvoja tällä kertaa vähän liian voimakkaasti ettei pien ihminen oikein tajua miten tästä pääsis yli ja ylös, mutt kyllä mä yritän.
Se nainen on kylmä kuin jääpuikko ja kopea, mä olen ammentanut iloa ystävistä...toki hekään eivät voi syvimpiä haavoja parantaa, kun eivät ole mitään ammattilaisia...mutta emmä tiedä pystyykö niitä enää kukaan muukaan parantamaan.