The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tarkoitin että ei ole minulle ainakaan olemassa muita "walking in the air" musiikkia kuin se ainoa oikea murtaen laulava vissiin skotti? irlantilainen?
Tää siis
Ei ees vaikka Samuli Eidelweiss viäntäää sen suomen kielelle vieläpä ihan eri sanoilla
Alkuperäinen onkin aina alkuperäinen, mä vaan tykkään Edelmanin versiossa tuosta rytmistä...

Päivää kettinkiin.
Tänää tuli käytettyä Ticketmasterin verkkopalvelua.
Isäukon vaimo nääs oli saanu lahjaksi tikcetmasterin lahjakortin, jota eivät o syksyn aikana onnistuneet käyttämää mihinkään, kun kun ei se kelpaa vi*unkaan missään mihinkään. Jospa poika osais auttaa? Kun 75E menee vanhaksi vikonloppuna.
Löysivät nimittäin huomiselle kivan konsertin mut eivät saaneet siihen varattua lippuja saati maksettua niitä lahjakortilla.

En ihmettele yhtään!
Enemmän perseestä olevaan systeemiin en ole ihan vähään aikaan törmänny.

Isäukko ny ei o mikään neropatti netinkäytössä mutta oli just eilen onnistunu varaamaan ja maksamaan viikkarilla kahden hengen reissun Tallinnaan vaikka ovat yleensä käyttäneet siljaa.

Mut mitevvitussa varataan kahden hengen liput kirkkokonserttiin mahdollisella eläkeläisalennuksella maksaen ticketshitterin lahjakortilla?
Joku ton systeemin on suunnitellu, niin kulkeeko semmoinen henkilö ihan oikeesti vapaalla jalalla? Täytyyhän sillä päässä viirata niin pahasti, että se näkyy muutenkin.

Jöy Jöy ja tippe tap :)
Morjens ja myöhäisiltaa *vilkuttaa*
Jouluttaa niin maan perusteellisesti ettei ehdi niin mihinkään:confused:.. mutta onpahan viilletetty ja kouhotettu, paisteltu läjäpäin piparkakkuja ja ipanapasten kanssa osallistuttu myyjäisiin ja tonttuiltu jajaja...

Vielä viikko kun jaksettais niin sitten koittaisi ansaittu lomalomaloma(y)!
Onhan sulla kaikki hyvin :)?
FreezeCat

Jöy Jöy ja tippe tap :)
Morjens ja myöhäisiltaa *vilkuttaa*
Jouluttaa niin maan perusteellisesti ettei ehdi niin mihinkään:confused:.. mutta onpahan viilletetty ja kouhotettu, paisteltu läjäpäin piparkakkuja ja ipanapasten kanssa osallistuttu myyjäisiin ja tonttuiltu jajaja...

Vielä viikko kun jaksettais niin sitten koittaisi ansaittu lomalomaloma(y)!
Onhan sulla kaikki hyvin :)?
FreezeCat
Mä jo ihmettelin, että onpas epekki harvinaisen jouluisella tuulella^^

Mulla on vähän niin ja näin olo koko joulun suhteen, välillä ootan innolla, välillä mieli on ihan tyhjänä ja istun vaan sohvalla ja toivon että olis jo kesä..
Kauheata rapaa.
Twisted Sister kauheata rapaa kun löysi minkä lie. Vanhat ookoo, nää "uudet" paskaa
Tuo on hyvä biisi.:cautious:

r0s
Huomentapäivää!

Mä näin ihan kamalaa unta. Oltiin muuttamassa ja sit piti saada loput rojut veks ja niitä löytyi aina vaan lisää ja lisää ja lisää...

Mikä kyllä vastaa todellisuutta jopa. Möksä pitäisi tyhjätä vuoden loppuun mennessä. Sit on sekin lisäaika kulutettu. *huokaus*

Inhoan muuttamista! :mad:

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä